Gå til innhold

Stefar sa han elsket datteren min!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så sint at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Min datter bor hos sin mor, jeg har samvær. Hver kveld pleier hun si god natt og "jeg elsker deg" til moren sin. Hun vil aldri si dette til meg.

Nå har jeg fått høre at hun hadde sagt dette mens stefar var der, og han svarte "elsker deg og!" Tilbake. 

Jeg tok kontakt med mor om dette, som ikke ser et problem med dette og bare mener jeg er dust. Men jeg får ikke lov av vår datter og si dette for det er "kleint" og hennes stemor får heller ikke si sånt, så hvorfor er det ok at stefar sier sånt?

Mor sier det ikke er noen big deal, det bare kom ut og ingen av de tenkte mer på det. Men som vanlig driter jo mor i meg

Anonymkode: f41f2...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din datter bor hos sin mor og sin stefar. Om stefaren har vært lenge i hennes liv, så er det ikke rart om hun har et nærmere forhold til ham enn til deg. At stefaren er glad i sin stedatter er bare positivt. 

Anonymkode: 02fc4...a09

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Du er sjalu, der ligger problemet. Du burde heller være glad for at hun har en stefar som elsker henne, hadde det vært bedre om han ga blaffen i henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere syns ikke det er rart at om jeg sier jeg elsker deg til henne så sier hun "slutt og mas, jeg vil hjem, ikke push meg" eller om stemor sier "jeg er så glad i deg, håper vi ser deg oftere" da er det mas?

Stefar har vært der i 5 år, stemor i 8.

Anonymkode: f41f2...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

Du er sjalu, der ligger problemet. Du burde heller være glad for at hun har en stefar som elsker henne, hadde det vært bedre om han ga blaffen i henne?

Mor og stefar har jo et nytt barn han kan elske. Er veldig rart å si sånt til noen andres barn. Min kone er enig med meg i alle fall. Det er ekkelt og rart.

Anonymkode: f41f2...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så unsensitive dere er som ikke forstår hvor jævlig dette må være for TS. Prøv å sette dere ordentlig inn i hans situasjon. Det er selvfølgelig forferdelig å høre. Men, TS, det er jo ingen som har gjort noe feil her? Du har ingen å være sur på! Forstår godt at du er lei deg, men det må du bare bearbeide for deg selv. Nytter ikke å bli sint på andre her.

Anonymkode: 85d8d...e41

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Fordi det er datteren din som ikke liker at du sier det. 

Du har lov å si det om du vil. 

Hva stefar "får lov" å si uten at det føles kleint er jo opp til datteren din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mor og stefar har jo et nytt barn han kan elske. Er veldig rart å si sånt til noen andres barn. Min kone er enig med meg i alle fall. Det er ekkelt og rart.

Anonymkode: f41f2...d09

Det er ikke ekkelt eller rart, dere bør skamme dere for å tenke sånn! Mine barn sier jeg elsker deg til mange, både besteforeldre, tanter, onkler og venner av oss foreldre som fungerer som ekstra tanter og onkler.

Jeg også elsker mange mennesker i livet mitt. Jeg elsker også nevøer og nieser, og unger som er nær meg fordi de er barn av venner og har vokst opp med ungene mine.

Det kan virkelig aldri bli for mye kjærlighet i denne kalde verden!

Anonymkode: d7ad1...cb0

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhisperingWind skrev (Akkurat nå):

Fordi det er datteren din som ikke liker at du sier det. 

Du har lov å si det om du vil. 

Hva stefar "får lov" å si uten at det føles kleint er jo opp til datteren din. 

Jeg tenker at det må gå an for mor å legge litt føringer i hva hennes kjæreste sier til vårt felles barn. Om jeg sier elsker deg til datteren vår sier jenta t det er pushy, mas, stressende og hun vil hjem.

Anonymkode: f41f2...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke ekkelt eller rart, dere bør skamme dere for å tenke sånn! Mine barn sier jeg elsker deg til mange, både besteforeldre, tanter, onkler og venner av oss foreldre som fungerer som ekstra tanter og onkler.

Jeg også elsker mange mennesker i livet mitt. Jeg elsker også nevøer og nieser, og unger som er nær meg fordi de er barn av venner og har vokst opp med ungene mine.

Det kan virkelig aldri bli for mye kjærlighet i denne kalde verden!

Anonymkode: d7ad1...cb0

Saken er vel mer den at hun rett og slett da ikke elsker meg og at hun virker å la stefar ta over for meg. Hva blir det neste? At hun kalle han pappa? Og det er også ok?

Anonymkode: f41f2...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så dere syns ikke det er rart at om jeg sier jeg elsker deg til henne så sier hun "slutt og mas, jeg vil hjem, ikke push meg" eller om stemor sier "jeg er så glad i deg, håper vi ser deg oftere" da er det mas?

Stefar har vært der i 5 år, stemor i 8.

Anonymkode: f41f2...d09

Det er så klart trist for dere at datteren din ikke viser at hun er glad i dere på samme måte som hun viser at hun er glad i mor og stefar, men det er ikke eksen din sin feil, og ikke er det stefar sin feil.
Det er ikke engang datteren din sin feil, hun sier bare det hun føler.  (selv om hun sier det på en ufølsom måte)

Det eneste du kan gjøre er å godta at slik er det akkurat nå, være der for henne, vise henne at du er glad i henne, og så kommer de verbale kjærlighetserklæringene når hun er klar for det.

Anonymkode: d8b75...884

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke ekkelt eller rart, dere bør skamme dere for å tenke sånn! Mine barn sier jeg elsker deg til mange, både besteforeldre, tanter, onkler og venner av oss foreldre som fungerer som ekstra tanter og onkler.

Jeg også elsker mange mennesker i livet mitt. Jeg elsker også nevøer og nieser, og unger som er nær meg fordi de er barn av venner og har vokst opp med ungene mine.

Det kan virkelig aldri bli for mye kjærlighet i denne kalde verden!

Anonymkode: d7ad1...cb0

Folk som kaster om seg med "elsker deg" hit og "elsker deg dit" fører ikke til at det blir mer kjærlighet i verden. Dere bare vanner ut begrepet. Kjærlighet handler om handling, ikke ord.

Anonymkode: 85d8d...e41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er så klart trist for dere at datteren din ikke viser at hun er glad i dere på samme måte som hun viser at hun er glad i mor og stefar, men det er ikke eksen din sin feil, og ikke er det stefar sin feil.
Det er ikke engang datteren din sin feil, hun sier bare det hun føler.  (selv om hun sier det på en ufølsom måte)

Det eneste du kan gjøre er å godta at slik er det akkurat nå, være der for henne, vise henne at du er glad i henne, og så kommer de verbale kjærlighetserklæringene når hun er klar for det.

Anonymkode: d8b75...884

Det har vært sånn lenge, det er ikke bare nå. 

Da stefar kom inn i bildet ville hun mindre og mindre til meg pga"dårlig stemning" hos oss. Noe som var ok for mor og stefar. 

Hun er aldri med oss på ferier, og kommer sjeldnere på samvær. Hvis jeg kjøper noe fint til henne blir hun sint og mener jeg prøver kjøpe henne.

Bekymrer meg for hun er snart 15 år. Hennes småsøsken er ikke sånn men jo mindre hun er her, jo mindre kommer de også. Opplever at vår datter er et maktspill

Anonymkode: f41f2...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ganske lei denne stefaren som visstnok er så jævla magisk for alle ungene. Bedre i sport, morsommere, gamer, blablabla. Blir litt keiserens nye klær for min del gitt.

Anonymkode: f41f2...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Folk som kaster om seg med "elsker deg" hit og "elsker deg dit" fører ikke til at det blir mer kjærlighet i verden. Dere bare vanner ut begrepet. Kjærlighet handler om handling, ikke ord.

Anonymkode: 85d8d...e41

Tull. 

Det handler om å vise med handling, og om ord. Uten ord, vet man aldri sikkert at noen er glad i en.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...