AnonymBruker Skrevet 31. mars #1461 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 16.24): Det er tøft å være i en sånn situasjon. Jeg har vært der selv som venninne til ei som lever/levde i et voldelig forhold. Her var også barneverntjenesten inne i bildet. Du må bare være tålmodig med henne. Hun må ville det selv og ta ting i sitt eget tempo. Anonymkode: aa8b2...766 ….med dagens familiedraps-situasjon, synes jeg dette høres farlig ut…. Anonymkode: 683ae...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #1462 Del Skrevet 1. april 12 hours ago, AnonymBruker said: ….med dagens familiedraps-situasjon, synes jeg dette høres farlig ut…. Anonymkode: 683ae...c70 Meg du siterte. Det har du helt rett i! I mitt tilfelle med min venninne så kontaktet jeg både barnevern og politi pga det du skriver. Man vet jo at når det kommer for en dag at menn er voldelige og de blir "avslørt", evt. kvinnen initierer samlivsbrudd så er det økt sjanse for partnerdrap. Anonymkode: aa8b2...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #1463 Del Skrevet 2. april Jeg driver å gjør meg klar til å gå ifra samboer etter 10 år. Vil en buffer på 40 000 være nok? ( jeg eier 50%av felles hus - men haster ikke for meg å kjøpe-jeg kan leie noe billig til jeg finner noe annet) Jeg " må" gjennomføre en ukes feire i syden som svigers har betalt ( års dag) i sommer. Barna gleder seg veldig . Depositum +leie ( møbler kan jeg få kjøpt billig på finn) Aner ikke i hvilken rekkefølge en bør starte i ( møte med NAV for å høre om rettigheter før ferien? Lang historie kort- han har alltid vært emosjonell ustabil( skjerpet seg det siste halvåret) ble alvorlig syk med degrerende diagonse for et par år siden. Han " tvinger meg" å leke happy wife .osv. Men vet når jeg slipper bomba så er det ingenting som holder han tilbake lenger( selvmordstrusler/ kommer til å oute meg til barna og familien ) nekte å samarbeide. Hvordan bygge opp " defensen" ? ( han har aldri vært fysisk voldelig ) Anonymkode: 87900...19f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #1464 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg driver å gjør meg klar til å gå ifra samboer etter 10 år. Vil en buffer på 40 000 være nok? ( jeg eier 50%av felles hus - men haster ikke for meg å kjøpe-jeg kan leie noe billig til jeg finner noe annet) Jeg " må" gjennomføre en ukes feire i syden som svigers har betalt ( års dag) i sommer. Barna gleder seg veldig . Depositum +leie ( møbler kan jeg få kjøpt billig på finn) Aner ikke i hvilken rekkefølge en bør starte i ( møte med NAV for å høre om rettigheter før ferien? Lang historie kort- han har alltid vært emosjonell ustabil( skjerpet seg det siste halvåret) ble alvorlig syk med degrerende diagonse for et par år siden. Han " tvinger meg" å leke happy wife .osv. Men vet når jeg slipper bomba så er det ingenting som holder han tilbake lenger( selvmordstrusler/ kommer til å oute meg til barna og familien ) nekte å samarbeide. Hvordan bygge opp " defensen" ? ( han har aldri vært fysisk voldelig ) Anonymkode: 87900...19f Krisesenteret er enormt gode når det kommer til rådgivning og hjelp i etableringsfasen. De har nok en leilighet ‘på lur’ som du kan få låne i en overgang. De hjelper deg også med å kontakte de rette instanser i riktig rekkefølge. Krisesenter høres kanskje dramatisk ut, men så lenge du blir utsatt for psykisk vold av en emosjonelt ustabil mann så har de et lavterskel tilbud til deg. De skiller ikke mellom psykisk og fysisk vold. Ang familieturen med svigers. Det der falske spillet hadde jeg nok ikke orket😣. Kan det finnes en mulighet for å ‘sykemelde deg denne perioden? Barna kan vel dra med besteforeldrene uten deg? I den tiden kan du heller få summet deg litt og planlagt tiden som kommer og livskrisen som følger❤️ Anonymkode: 6d765...c1e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #1465 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 13.43): Jeg " må" gjennomføre en ukes feire i syden som svigers har betalt ( års dag) i sommer. Barna gleder seg veldig . Sammen med svigers eller har de «kun» betalt og du drar alene med barna? Hvis det er sammen med de hadde jeg ikke gjort det! Enig med den som allerede svarte deg: bruk heller den tiden for å puste dyp før den slitsomme tiden kommer! Anonymkode: 721e5...fb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #1466 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sammen med svigers eller har de «kun» betalt og du drar alene med barna? Hvis det er sammen med de hadde jeg ikke gjort det! Enig med den som allerede svarte deg: bruk heller den tiden for å puste dyp før den slitsomme tiden kommer! Anonymkode: 721e5...fb8 Ferien er luxus all inklusive og bestilt i mitt navn et år i forveien. Slipper jeg " bomba" før ferien så vil han bruke dette mot meg - lovebombe meg el være ekkel i det skjulte ( gjemme passet / gjør små subtile stikk) Er fysisk kronisk syk ja - men må evt " sykehusinnleggelse " til for å få avbestilt min bilett. Svigers er snille( men litt enkle) vil ikke tro på det deres egen sønn har sagt/ gjort oppover årene. Og seff gleder barna seg( svigerinne og søskenbarna skal også bli med) Anonymkode: 87900...19f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #1467 Del Skrevet 16. april Jeg vil veldig gjerne anbefale denne podcasten til alle som er i voldelige forhold av ulike slag: Spesielt denne episoden om Krisesenter. Jeg har selv vært på samtaler hos krisesenter og fått utrolig mange gode råd, advokathjelp og støtte i forbindelse med prosessen av å bryte ut av ett forhold med en psykisk voldelig partner. I etterkant av bruddet har de også bistått med mye hjelp. Jeg har kun vært på samtaler og aldri bodd der. Hadde aldri falt meg inn å kontakte dem selv, da krisesenter i mine øyne var for dem som var forslått og måtte komme seg fort unna hjemmet. Min venninne tok kontakt med dem da hun var bekymret for meg og insisterte på at jeg skulle ta en samtale med dem. Jeg tror for mange (inkl meg selv) så er denne terskelen så utrolig høy, spesielt for de av oss som ikke sitter med fysiske merker etter volden. De har vært til uvurderlig hjelp for meg og gitt hjelp som jeg på andre måter har fått avslag på i resten av det offentlige. Anonymkode: f7c17...f1c 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #1468 Del Skrevet 17. april Er det noen som har anmeldt for psykisk vold av den subtile typen, den du ikke selv skjønner før etterpå? Gaslighting. Manipulering. Løgner. Passiv aggressivitet. Skjulte fornærmelser. Plutselig sinne. Seksuell utnyttelse via manipulering og gaslighting. Med mer... Både jeg og barna er og har vært kraftig mentalt og fysisk påvirket. Mye kraftig angst, paranoia, depresjon og smerter i kroppen. Mistet masse jobb og skolegang over flere år nå. Vi sitter alle igjen med PTSD, og er ikke lenger blinde for hvor psykisk voldelig det har vært... Og hvor redde vi har vært. Utrolig hvor blind og i fornektelse man er midt oppi det, og hvordan man oppriktig tror at man selv er problemet, og han er drømmemannen som bare sliter med litt greier... Selv om magefølelsen, hodet og mye annet har sagt noe annet... Men ja... De som vet, de vet... Jeg er livredd for en subtil og kalkulerende hevnaksjon om jeg anmelder. Alt han gjør er så sinnsykt subtilt, og utad er fasaden den klassiske narssisistis/psykopat. Ekstremt snill, god, empatisk, hjelpsom osv... For god til å være sann, liksom. Advokat mener jeg burde... Politiet og. Men jeg vet ikke om jeg tør, eller orker... Er det noe vits? Blir det ikke bare henlagt stort sett? Han er totalt ute av stand til å se egne feil, og vrir og vender på alt. Det er løgner, vridde historier, projisering, bytting av roller osv. Og Gud for et offer han er 🤮 Og spiller dessverre den rollen skremmende godt, som alt annet av fasader han har... Alt er selvsagt min skyld, og jeg sprer bare stygge, usanne rykter om han. Han har nemlig gjort noe annet veldig ulovlig, og er under etterforskning. Det vil bli en fengselsdom. Og han mener det er derfor jeg vil ta hevn, uten at jeg skal utbrodere for mye, mtp at folk kanskje forstår hvem jeg er hvis de leser alt. Anonymkode: 60a31...7df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #1469 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 19.49): Jeg vil veldig gjerne anbefale denne podcasten til alle som er i voldelige forhold av ulike slag: Spesielt denne episoden om Krisesenter. Jeg har selv vært på samtaler hos krisesenter og fått utrolig mange gode råd, advokathjelp og støtte i forbindelse med prosessen av å bryte ut av ett forhold med en psykisk voldelig partner. I etterkant av bruddet har de også bistått med mye hjelp. Jeg har kun vært på samtaler og aldri bodd der. Hadde aldri falt meg inn å kontakte dem selv, da krisesenter i mine øyne var for dem som var forslått og måtte komme seg fort unna hjemmet. Min venninne tok kontakt med dem da hun var bekymret for meg og insisterte på at jeg skulle ta en samtale med dem. Jeg tror for mange (inkl meg selv) så er denne terskelen så utrolig høy, spesielt for de av oss som ikke sitter med fysiske merker etter volden. De har vært til uvurderlig hjelp for meg og gitt hjelp som jeg på andre måter har fått avslag på i resten av det offentlige. Anonymkode: f7c17...f1c Mens jeg har opplevd å bli sendt hjem fordi det "bare var psykisk", aldri blitt tilbudt advokathjelp eller lignende, wow... Følte de virkelig ikke at jeg fikk noe særlig hjelp fra dem i det hele tatt. Anonymkode: ee9cb...88c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #1470 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 20.43): Mens jeg har opplevd å bli sendt hjem fordi det "bare var psykisk", aldri blitt tilbudt advokathjelp eller lignende, wow... Følte de virkelig ikke at jeg fikk noe særlig hjelp fra dem i det hele tatt. Anonymkode: ee9cb...88c Hæ?! Dette hørtes bare rart ut. Altt annet enn hva jeg har fått inntrykk av. Du må virkelig ha kommet på feil tidspunkt. Kan jeg spørre om hvilket fylke/distrikt ditt lokale krisesenter ligger? . Eneste grunnen jeg kan tenke at du har følt deg avist må ha vært at de hadde svært mange alvorlige tilfeller samtidig. Da må de jo nesten prioritere de mest alvorlige. Evt dem som er flinkest å kommunisere/ordlegge seg😔 Blir vel litt som psykiatrien. ‘Søk hjelp’ et så lett å si om man sliter med depresjon eller angst. Men det er bare de mest alvorlige tilfellene de har ressurser nok til å hjelpe. Eller de ‘som skriker høyest’. VO-linjen er likevel alltid behjelpelige 24/7. Du kan treffe på en like god rådgiver der som en ved ditt lokale krisesenter. Anonymkode: 6d765...c1e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #1471 Del Skrevet 20. april Jeg flyttet ut fra min samboeren med skjult narsissisme gjennom 21 år i januar. Han har alle tegn på skjult narsissistme, og jeg tror kun det er meg som vet om det. Ellers er han verdens hyggeligste menneske for alle andre. Der går bra med meg, også økonomisk. Det er og har aldri vært noe form for sunn kommunikasjon mellom ham og meg. Nå sliter jeg med at vi ikke får solgt huset. Det har lagt ute side februar, og nesten ingen er interessert. Han bor i huset med våre store barn. Han har til nå betalt utgiftene på huset etter bruddet. Han fremstiller det gjennom min advokat som det er han alltid som har betalt på alle utgifter gjennom forholdet, og at jeg har hatt gratis bil, noe som overholde ikke er sant. Han lager sin egen virkelighet, og det virker som han tror på det. Dessuten stakk han av med mesteparten av boligkreditten for flere år siden som skulle gå til å ferdigstille huset og lage hage. Det er det som er en av grunnene til at vi ikke får solgt huset fordi det er for mye å gjøre på det. Huset har stått uferdig siden vi flyttet inn for 17 år siden. Det som sliter på meg nå er uvisse om vi får solgt det, og hva vil skje videre. Anonymkode: 66c6c...cf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #1472 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg flyttet ut fra min samboeren med skjult narsissisme gjennom 21 år i januar. Han har alle tegn på skjult narsissistme, og jeg tror kun det er meg som vet om det. Ellers er han verdens hyggeligste menneske for alle andre. Der går bra med meg, også økonomisk. Det er og har aldri vært noe form for sunn kommunikasjon mellom ham og meg. Nå sliter jeg med at vi ikke får solgt huset. Det har lagt ute side februar, og nesten ingen er interessert. Han bor i huset med våre store barn. Han har til nå betalt utgiftene på huset etter bruddet. Han fremstiller det gjennom min advokat som det er han alltid som har betalt på alle utgifter gjennom forholdet, og at jeg har hatt gratis bil, noe som overholde ikke er sant. Han lager sin egen virkelighet, og det virker som han tror på det. Dessuten stakk han av med mesteparten av boligkreditten for flere år siden som skulle gå til å ferdigstille huset og lage hage. Det er det som er en av grunnene til at vi ikke får solgt huset fordi det er for mye å gjøre på det. Huset har stått uferdig siden vi flyttet inn for 17 år siden. Det som sliter på meg nå er uvisse om vi får solgt det, og hva vil skje videre. Anonymkode: 66c6c...cf3 Høres ut som fæl situasjon😣 Du må ikke skremme folk nå🙈 Uansett godt å høre det går bra med deg oppi alt og at du klarer deg økonomisk tross alt. Huset blir nok solgt skal du se. Men kanskje dere må ned å pris. Uansett verdt det vil jeg tro. Ang eksen din. Tror egentlig ikke det er noe som kan kalles ‘skjult narsisisime’. Å være super hyggelig utad og et monster på innsiden er jo klassisk narsissisme. Og da kanskje enda nærmete psykopat begrepet. Godt du kom deg unna! Anonymkode: 6d765...c1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #1473 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Høres ut som fæl situasjon😣 Du må ikke skremme folk nå🙈 Uansett godt å høre det går bra med deg oppi alt og at du klarer deg økonomisk tross alt. Huset blir nok solgt skal du se. Men kanskje dere må ned å pris. Uansett verdt det vil jeg tro. Ang eksen din. Tror egentlig ikke det er noe som kan kalles ‘skjult narsisisime’. Å være super hyggelig utad og et monster på innsiden er jo klassisk narsissisme. Og da kanskje enda nærmete psykopat begrepet. Godt du kom deg unna! Anonymkode: 6d765...c1e Covert narsissist eller skjult narsissist er et begrep som blir brukt. Sårbar narsissist blir også brukt. Psykopat er han ikke. Han er snill med barna, det har bare jeg som partner som har opplevd desse sidene av ham. Anonymkode: 66c6c...cf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #1474 Del Skrevet 21. april For 10 år siden gikk jeg ut av et ganske kort, men voldelig forhold. For 5 år siden ble jeg sammen med han jeg fremdeles er med. Et ganske bra forhold. Stadig vekk så spør nåværende samboer hvorfor jrg aldri husker på å ta med skje til rømme når vi har taco. Denne helgen var intet unntak. Brått slo det meg hvorfor jeg alltid glemmer den skjea. Fordi han for 10 år siden pleide å bli ekstremt sint for at jeg tok med skje til rømme når han bare kunne helle ut. Jeg måtte jo forstå at man må spare på oppvasken! Så selv nå, 10 år senere så legger jeg alltid igjen skjeer til tilbehør. Det er liksom grodd fast i meg. Anonymkode: 31f4d...583 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #1475 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 0.21): Høres ut som fæl situasjon😣 Du må ikke skremme folk nå🙈 Uansett godt å høre det går bra med deg oppi alt og at du klarer deg økonomisk tross alt. Huset blir nok solgt skal du se. Men kanskje dere må ned å pris. Uansett verdt det vil jeg tro. Ang eksen din. Tror egentlig ikke det er noe som kan kalles ‘skjult narsisisime’. Å være super hyggelig utad og et monster på innsiden er jo klassisk narsissisme. Og da kanskje enda nærmete psykopat begrepet. Godt du kom deg unna! Anonymkode: 6d765...c1e Vi har allerede gått ned i pris. Vi skal tross alt trekke fra boliglånet og dele det på to, og megler skal ha honorar for 100 000,- Jeg håper å slippe å sitte nesten ribbet tilbake. Anonymkode: 66c6c...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #1476 Del Skrevet 22. april Har vært sammen med en narsissist (heldigvis kun) et år. Tenkte i begynnelsen at det var koselig at han alltid vil være med når mine foreldre kom på besøk. Først nå slå det meg, at det ikke var koselig, men at han gjorde det for at jeg ikke skulle ha noe alene-tid med mine foreldrene. Jeg har faktisk aldri pratet med dem uten han var tilstede i denne perioden 😵💫 Anonymkode: 82001...df6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LuriAnnie Skrevet 27. april #1477 Del Skrevet 27. april Har erfaring med dette. Voldelig forhold, måtte ringe venner om natta for å bli hentet fordi jeg ikke turte å være hjemme da det var som verst. Flukt til krisesenter med små barn. Jeg kan kontaktes for støtte og samtaler❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #1478 Del Skrevet 27. april Har forsøkt å manne meg opp til å ta den telefonen til krisesenter, men klarer det bare ikke. Tok for det første lang tid før jeg klarte å innse at situasjonen min er alvorlig nok, men syns samtidig historien min er så lang og kronglete. Mange detaljer jeg syns er viktig å få med og jeg er å dårlig på å snakke i telefon. Så elendig at jeg rett og slett har utviklet telefonangst med årene. Dermed blir jo denne telefonen bare enda vanskeligere. Dere som har erfaring med denne prosessen. Hva sier man innledningsvis i en telefonsamtale med krisesenteret og hva svarer de? (Altså generelt). Må jeg fortelle mye i telefonen eller vil jeg få time til å komme dit heller? Vil det ta lang tid fra telefonen til jeg får prate med dem om det ikke er akutt? Pleier det er være stor pågang og preget av ressursmangel på slike steder? Erså redd for at tingsalen ta tid og jeg skal få kalde føtter underveis. Helst skulle jeg nok fått tid samme dag/kveld jeg ringte om jeg først hadde klart å manne meg opp til å ta den telefonen. Jeg er verdens mest ambivalente menneske.. Og til slutt, hvordan får vi vite adressen? Er jo også bekymret for at stedet skal ligge i nærheten av noen jeg kjenner. Mannen (og helst ingen andre) må ikke få vite at jeg oppsøker krisesenteret. Anonymkode: 6d765...c1e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #1479 Del Skrevet 28. april 7 hours ago, AnonymBruker said: Har forsøkt å manne meg opp til å ta den telefonen til krisesenter, men klarer det bare ikke. Tok for det første lang tid før jeg klarte å innse at situasjonen min er alvorlig nok, men syns samtidig historien min er så lang og kronglete. Mange detaljer jeg syns er viktig å få med og jeg er å dårlig på å snakke i telefon. Så elendig at jeg rett og slett har utviklet telefonangst med årene. Dermed blir jo denne telefonen bare enda vanskeligere. Dere som har erfaring med denne prosessen. Hva sier man innledningsvis i en telefonsamtale med krisesenteret og hva svarer de? (Altså generelt). Må jeg fortelle mye i telefonen eller vil jeg få time til å komme dit heller? Vil det ta lang tid fra telefonen til jeg får prate med dem om det ikke er akutt? Pleier det er være stor pågang og preget av ressursmangel på slike steder? Erså redd for at tingsalen ta tid og jeg skal få kalde føtter underveis. Helst skulle jeg nok fått tid samme dag/kveld jeg ringte om jeg først hadde klart å manne meg opp til å ta den telefonen. Jeg er verdens mest ambivalente menneske.. Og til slutt, hvordan får vi vite adressen? Er jo også bekymret for at stedet skal ligge i nærheten av noen jeg kjenner. Mannen (og helst ingen andre) må ikke få vite at jeg oppsøker krisesenteret. Anonymkode: 6d765...c1e Enkelte krisesenter kan kontaktes på mail, så sjekk ut det først. Ellers tror jeg du bare må bite i det sure eplet og ringe. Du trenger jo ikke si mye, bare at du ønsker en time for å snakke med noen om vold i nære relasjoner. Adressen får du fra dem i tlf., siden det er hemmelig er de sikkert forsiktige med å gi den ut på mail. Anonymkode: aa8b2...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #1480 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 1.30): Har forsøkt å manne meg opp til å ta den telefonen til krisesenter, men klarer det bare ikke. Tok for det første lang tid før jeg klarte å innse at situasjonen min er alvorlig nok, men syns samtidig historien min er så lang og kronglete. Mange detaljer jeg syns er viktig å få med og jeg er å dårlig på å snakke i telefon. Så elendig at jeg rett og slett har utviklet telefonangst med årene. Dermed blir jo denne telefonen bare enda vanskeligere. Dere som har erfaring med denne prosessen. Hva sier man innledningsvis i en telefonsamtale med krisesenteret og hva svarer de? (Altså generelt). Må jeg fortelle mye i telefonen eller vil jeg få time til å komme dit heller? Vil det ta lang tid fra telefonen til jeg får prate med dem om det ikke er akutt? Pleier det er være stor pågang og preget av ressursmangel på slike steder? Erså redd for at tingsalen ta tid og jeg skal få kalde føtter underveis. Helst skulle jeg nok fått tid samme dag/kveld jeg ringte om jeg først hadde klart å manne meg opp til å ta den telefonen. Jeg er verdens mest ambivalente menneske.. Og til slutt, hvordan får vi vite adressen? Er jo også bekymret for at stedet skal ligge i nærheten av noen jeg kjenner. Mannen (og helst ingen andre) må ikke få vite at jeg oppsøker krisesenteret. Anonymkode: 6d765...c1e De spør om du er alene, om du kan snakke, og hvis du er alene og sikker på at du ikke blir sporet/forfulgt (da må du først følge tiltak for det) får du beskjed om hvor du skal møte opp. De tar inntakssamtale med en gang, ofte kommer folk om kvelden/natten. Siden får du en ny samtale et stykke ut på neste dag. Ihvertfall har det vært slik de gangene jeg har vært der. Noen ganger har jeg måttet om sykehus først pga alvorlige skader osv/for alvorlig til å være på krisesenteret. Det vurderer de og hjelper deg med evt. Anonymkode: bef7f...8e4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå