Gå til innhold

Åssen pupper liker dere gutter, hver ærlig!


Gjest Lilleluring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn flest liker når kvinnen ser ut som hun er i slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene, slank og stram, og de færreste slanke og stramme kvinner har store pupper. De er som oftest små. Det er sjeldent du ser en slank og stram kvinne som har store pupper naturlig, de fleste har små/medium. 

Anonymkode: b1451...146

Igjen - når du uttaler deg om hva «menn flest» mener, så går jeg ut i fra at du har forskning å vise til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tripptrapp1 skrev (Akkurat nå):

Igjen - når du uttaler deg om hva «menn flest» mener, så går jeg ut i fra at du har forskning å vise til. 

https://metro.co.uk/2019/02/22/men-regardless-age-will-always-attracted-women-early-20s-8718590/

Denne florerer jo rundt på forumet, så du må jo ha fått det med deg. Og alle mennene er enige. 

Anonymkode: b1451...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker middels best, det er de som skaper mest sprut hos meg når jeg ejakulerer.

Anonymkode: 9b706...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mann, men uttaler meg likevel. Jeg er usikker på egen kropp, og hver gang jeg er på stranden gjemmer jeg meg omtrent bort fordi jeg ikke liker deler av kroppen min. Samtidig ser jeg alle de andre kroppene som er som min og alle kroppene som ikke er som min og tenker aldri at de er stygge. Jeg ville aldri sagt til et annet menneske at noe ved de er stygt. Så hvorfor skal jeg si det til meg selv? 

Anonymkode: e37af...fec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoDiablo
Lilleluring skrev (13 timer siden):

bare er noe  gutta sier bare fordi de liker meg som person

Men du, er ikke dette det viktigste da? At de liker deg for den du er, og ikke for cup-størrelsen din?

Skal ikke glorifisere meg selv. Har alltid vært en skikkelig puppemann som elsker å kose med puppene til dama. Jeg liker stort, men har ingen mal jeg går etter. Fordi det først og fremst er intimiteten, samværet og kosen som gjelder i senga, ikke størrelsen på penis eller pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest irkan90

Jeg bryr meg veldig lite om puppestørrelse for å være ærlig. Tror du gjør rett i å være glad i den du er og gi faen i hva enkelte skulle mene eller tenke 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker store naturlige bryster med litt heng. E-f cup. Lov å legge ut bilde?

Anonymkode: 75df3...c73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Lilleluring said:

Vet at alle har hver sine preferanser. 

Jeg har små pupper og liker dem ikke, vil ha større. Men vil verken operere og har heller ikke råd til det da jeg er ufør.... 

De jeg har hvert med sier at jeg har perfekte og små pupper.... Jeg tenker det bare er noe  gutta sier bare fordi de liker meg som person så da sier de bare at de liker små pupper best for og ikke såre.... 

Hater det kropps fokuset vi har i dag... Men jeg selv syntes det er mer sexy og damette med litt store pupper... Ha kløft i kjoler,  se bedre ut i bikini og undertøy.... Off

En håndfull er perfekt, og dine bryster vil se fantastiske ut sammenlignet med de som har store - når dere blir eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små/en håndfull er fint ikke noe større.

Anonymkode: 9e643...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høy, tynn og har små pupper. Har aldri manglet oppmerksomhet fra det andre kjønn. Mange, ikke alle, damer som har veldig store pupper er ofte overvektige (ja, en tynn dame har svært sjelden store pupper naturlig altså) og får ofte hengepupper i en viss alder.....

Når det er sagt så er mitt inntrykk, ironisk nok, at menn flest ikke foretrekker falske plastikkpupper. Vær fornøyd med de puppene du har, de er laget nettopp til din kroppsfasong.

Anonymkode: 0dd37...ad6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min hadde enormous tits, hun tok reduksjon pga. ryggplager. Kjempeflink  med operasjon på Aleris Tr.Heim...

Store pupper er ikke så viktig for min del, jeg er mest opptatt av smaken😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppene er best når hun de sitter på er fornøyd med dem. Kan tenke meg at dere kvinner og merker om en mann er fornøyd med egen kropp og penis. For meg betyr balansen og seksuell trygghet mer enn hvor store de er. Ingenting er mer utennende enn hun perfekte som stadig spør om hun er ditt eller datt nok. Knull og elsk som det var din siste dag. Da vil puppene bety nada og oxytocinen vil flyte.

Anonymkode: 39242...90a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er den bak puppene! Og det er det viktigste, om du skal gå etter menn som kun vurderer damer etter pupper, så får du tak i feil fyr!

 

(Silikonpupper kan vera flotte å sjå på, men fantastisk ekle å ta på, også er det mykje stygt. Så for all del, ikkje finn på det)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleluring skrev (15 timer siden):

Vet at alle har hver sine preferanser. 

Jeg har små pupper og liker dem ikke, vil ha større. Men vil verken operere og har heller ikke råd til det da jeg er ufør.... 

De jeg har hvert med sier at jeg har perfekte og små pupper.... Jeg tenker det bare er noe  gutta sier bare fordi de liker meg som person så da sier de bare at de liker små pupper best for og ikke såre.... 

Hater det kropps fokuset vi har i dag... Men jeg selv syntes det er mer sexy og damette med litt store pupper... Ha kløft i kjoler,  se bedre ut i bikini og undertøy.... Off

Pupper. Alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat når det gjelder pupper og damekropp så tror jeg det er en fordel om vi damer sier minst mulig selv og lar mennene si mest. Og lytter til dem. Da tror jeg at vi ville hatt bedre selvfølelse alle som en. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.60, sånn passe stor og små bryster. Forstår hva du mener, men tror nok at det er veldig forskjell på mannfolk når det gjelder bryster. 

Anonymkode: f2074...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små og faste med liten areola eller hva det heter. Helst sånn at man ikke kan henge en blyant under dem. 
Eksempler på perfekte pupper:

Vina Skye, Chloe Foster og Dakota Skye

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker større pupper, om de henger litt gjør ikke noe. Mer å ta i, mer å bli glad i. 

Små pupper kan være fint på mindre damer. Veldig små pupper på damer som er litt store selv, er ikke veldig attraktivt. 

Har inntrykk av at damer med litt størrelse på puppene oftere liker mer kos med de og har mer følsomme pupper enn damer som har veldig små pupper, er det noe hold i denne hypotesen tro?

Anonymkode: e8c73...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...