Gå til innhold

Åssen pupper liker dere gutter, hver ærlig!


Gjest Lilleluring

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleluring

Vet at alle har hver sine preferanser. 

Jeg har små pupper og liker dem ikke, vil ha større. Men vil verken operere og har heller ikke råd til det da jeg er ufør.... 

De jeg har hvert med sier at jeg har perfekte og små pupper.... Jeg tenker det bare er noe  gutta sier bare fordi de liker meg som person så da sier de bare at de liker små pupper best for og ikke såre.... 

Hater det kropps fokuset vi har i dag... Men jeg selv syntes det er mer sexy og damette med litt store pupper... Ha kløft i kjoler,  se bedre ut i bikini og undertøy.... Off

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker små pupper, og synes store er stygt.

Anonymkode: 76229...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleluring skrev (3 timer siden):

Hater det kropps fokuset vi har i dag... 

Men hvorfor bringer du det videre selv da? Du kunne jo gjøre ditt for å gå imot strømmen og stå for et bedre kroppssyn.

Anonymkode: e14dc...873

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svære. Med alderen har jeg blitt mer og mer opptatt av størrelse og mindre og mindre opptatt av fasong.

Anonymkode: 6ac24...4ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medium til små. Kommer veldig an på jenta vel å merke.

Anonymkode: 5ee00...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes store pupper er deilige spesielt på litt runde damer men små pupper er nydelige de også jeg liker pupper generelt og har ikke møtt noen kvinner med pupper jeg har blitt skuffet over både små og stor.

Vi menn er ikke så kresne på pupper tror du klarer deg helt fint.

Anonymkode: 3d216...f83

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker små pupper fordi det er sexy og elegant, og jeg liker store fordi de er synlige gjennom klær og sexy. Jeg liker de midt i mellom fordi de har litt av begge de to foran.

Anonymkode: ea630...568

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleluring skrev (4 timer siden):

Vet at alle har hver sine preferanser. 

Jeg har små pupper og liker dem ikke, vil ha større. Men vil verken operere og har heller ikke råd til det da jeg er ufør.... 

De jeg har hvert med sier at jeg har perfekte og små pupper.... Jeg tenker det bare er noe  gutta sier bare fordi de liker meg som person så da sier de bare at de liker små pupper best for og ikke såre.... 

Hater det kropps fokuset vi har i dag... Men jeg selv syntes det er mer sexy og damette med litt store pupper... Ha kløft i kjoler,  se bedre ut i bikini og undertøy.... Off

Hvor gammel er du? 13?

Anonymkode: f2d6a...ebd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor gammel er du? 13?

Anonymkode: f2d6a...ebd

Nei 38.   Må få lov og stille nor ale spørsmål?? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes medium og litt mindre er finest. Men det kommer an på dama. Store er ikke noe for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de er store eller små, har handler det mere om hvem de sitter på.

Jeg er i hvertfall ikke noen fan av silikon. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små pupper har vært idealet lenge, og "alle" menn elsker små pupper. Store, naturlige pupper henger ofte, og det liker ikke menn. Så du har ingen grunn til å bekymre deg, det vil du se på svarene i tråden også. Jeg har store pupper selv som henger, og joda, er menn som liker det og, men de fleste foretrekker små og stramme. 

Anonymkode: b1451...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Små pupper har vært idealet lenge, og "alle" menn elsker små pupper. Store, naturlige pupper henger ofte, og det liker ikke menn. Så du har ingen grunn til å bekymre deg, det vil du se på svarene i tråden også. Jeg har store pupper selv som henger, og joda, er menn som liker det og, men de fleste foretrekker små og stramme. 

Anonymkode: b1451...146

«Menn liker ikke...» Virkelig? Generalisering ftw. Menn er en like lite homogen gruppe som kvinner. Noen liker store, noen liker små, noen driter i det eller har ikke vurdert det i det hele tatt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan spise deg feit og tjukk. Da blir også puppene større. Problem løst!

Du kan takke meg senere.

Anonymkode: 2c307...790

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden):

«Menn liker ikke...» Virkelig? Generalisering ftw. Menn er en like lite homogen gruppe som kvinner. Noen liker store, noen liker små, noen driter i det eller har ikke vurdert det i det hele tatt. 

Menn flest. Er sikkert noen der ute som liker pupper som henger, men de er så få at de teller egentlig ikke. 

Anonymkode: b1451...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker medium mot små, men hva som er estetisk pent kommer selvsagt an på kroppen de sitter på også.
 

Typisk store silikonpupper syns jeg ikke at er noe pent. Kvinner med mindre pupper kan f.eks kle seg i klær med dype utringninger og fortsatt være sofistikerte, mens samme antrekk på en med svære pupper lett ser tacky ut.

Men altså, trådstarter - Du er snart 40 og bekymrer deg for manglende kløft når du går med kjole? Høres ut som en tenåringsproblem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man vil alltid ha det man ikke har. Jeg har D cup og skulle gjerne hatt C. Brystreduskjon vurderes

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn flest. Er sikkert noen der ute som liker pupper som henger, men de er så få at de teller egentlig ikke. 

Anonymkode: b1451...146

Kan du vise til forskning som konkluderer med dette? Eller hvordan har det seg at du vet hva «menn flest» mener?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også påpeke at med store pupper får du også mye uønsket oppmerksomhet. Jeg ser menn som glor på puppene mine hele tiden om jeg går i stramme klær. Jeg unngår utringing for å unngå for mye blikk, men om jeg har på meg tettsittende klær så fester mennene blikket på puppene med en gang. Jeg har smal midje og brede hofter i tillegg, og er ikke tjukk. Kler jeg meg i posete klær så ser jeg gigantisk ut nettopp på grunn av hvordan kroppen min er formet. 

Vær glad for at du har små pupper. Jeg har vurdert brystreduksjon selv. 

Anonymkode: b1451...146

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (Akkurat nå):

Kan du vise til forskning som konkluderer med dette? Eller hvordan har det seg at du vet hva «menn flest» mener?  

Menn flest liker når kvinnen ser ut som hun er i slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene, slank og stram, og de færreste slanke og stramme kvinner har store pupper. De er som oftest små. Det er sjeldent du ser en slank og stram kvinne som har store pupper naturlig, de fleste har små/medium. 

Anonymkode: b1451...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...