AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #41 Del Skrevet 16. mai 2021 Jeg har stor-hamstret lettlopi, pga at alt begynner å bli utsolgt hos leverandør. Først og fremst bruntoner og litt grått. Skal strikke et par av disse: Anonymkode: d47dd...f77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 16. mai 2021 #42 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så nydelige farger du valgte Jeg har ikke prøvd double sunday, men kanskje @Diamant20 har rukket å prøvd det garnet nå, og vil fortelle om det? Anonymkode: 009f7...9ff Veldig fornøyd med double sunday😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #43 Del Skrevet 17. mai 2021 Diamant20 skrev (3 timer siden): Veldig fornøyd med double sunday😍 Så fint! Takk for at du deler 💐 @Lubbetutt blir nok også glad for å høre at du er veldig fornøyd med det garnet Anonymkode: 009f7...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #44 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har stor-hamstret lettlopi, pga at alt begynner å bli utsolgt hos leverandør. Først og fremst bruntoner og litt grått. Skal strikke et par av disse: Anonymkode: d47dd...f77 Veldig fin genser i fine farger! Når det blir utsolgt fra leverandør, vil det bli produsert nytt garn i de samme fargene (og som kommer i salg senere), eller har noen av fargene gått ut av produksjon? Anonymkode: 009f7...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #45 Del Skrevet 17. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Veldig fin genser i fine farger! Når det blir utsolgt fra leverandør, vil det bli produsert nytt garn i de samme fargene (og som kommer i salg senere), eller har noen av fargene gått ut av produksjon? Anonymkode: 009f7...9ff Det kommer nytt garn i samme farger🙂. Men det kan ta tid, for det mangler både ull og sauer. Jeg trenger noen nøster platelopi til å fullføre en genser, men jeg tror ikke det kommer før til høsten en gang. Anonymkode: d47dd...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #46 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kommer nytt garn i samme farger🙂. Men det kan ta tid, for det mangler både ull og sauer. Jeg trenger noen nøster platelopi til å fullføre en genser, men jeg tror ikke det kommer før til høsten en gang. Anonymkode: d47dd...f77 Takk! ♥️ Det er fint at det kommer nytt garn i samme farger Jeg håper at det garnet du trenger dukker opp så snart som mulig. Kanskje noen strikkere har noen nøster til overs, som de ønsker å selge, slik at du kan kjøpe garnet veldig snart og få fullført genseren? Kanskje på Finn.no eller i en strikkegruppe eller i en kjøp/salg-gruppe på FB el.l.? Anonymkode: 009f7...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #47 Del Skrevet 18. mai 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Takk! ♥️ Det er fint at det kommer nytt garn i samme farger Jeg håper at det garnet du trenger dukker opp så snart som mulig. Kanskje noen strikkere har noen nøster til overs, som de ønsker å selge, slik at du kan kjøpe garnet veldig snart og få fullført genseren? Kanskje på Finn.no eller i en strikkegruppe eller i en kjøp/salg-gruppe på FB el.l.? Anonymkode: 009f7...9ff Har hatt lite hell med både FB (restegarnsgrupper) og Finn.no, så det er nok bare å vente😉 Anonymkode: d47dd...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. mai 2021 #48 Del Skrevet 18. mai 2021 Har kjøpt noen nøster Alpakka lin fra Rauma, i ei slags brunfarge, skal strikke en kortermet topp som heter Solfrydtopp. Strikket samme toppen i fjor, i fargen strågul, men fikk lyst på en i brun også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. juni 2021 #49 Del Skrevet 4. juni 2021 Forelsket meg helt i et pledd fra Rauma, så måtte bare kjøpe det Tenkte å ha det som langtidsprosjet, strikke på det innimellom andre strikkeprosjekt. Også er det veldig kjekt med helt enkel rillestrikk å strikke på hvis jeg skal følge med på noe på tv Eller hvis jeg får strikketørke og ikke helt vet hva jeg skal strikke https://www.raumagarn.no/oppskrifter/370-4-pledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2021 #50 Del Skrevet 7. juni 2021 Jeg kjøpte meg dette garnet i går: https://kvitlammet.myshopify.com/products/neon-beem-75-myk-merino-ull-25-polyamide-som-forsterkning-totalt-ca-100-g-ca-420-m-pinnestr-2-5-4-mm?_pos=1&_sid=268a7f11e&_ss=r Har ikke noen spesifikk plan, men lurer kanskje på å lage denne med det https://www.ravelry.com/patterns/library/beltane-sweater 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå