Gå til innhold

​ Hva har du kjøpt i dag av garn? 😄 Og hva skal du lage med det? ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har stor-hamstret lettlopi, pga at alt begynner å bli utsolgt hos leverandør. Først og fremst bruntoner og litt grått. Skal strikke et par av disse:

175088662_237243551519905_26819316950766

Anonymkode: d47dd...f77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så nydelige farger du valgte :hjerter: Jeg har ikke prøvd double sunday, men kanskje @Diamant20 har rukket å prøvd det garnet nå, og vil fortelle om det? :)

 

Anonymkode: 009f7...9ff

Veldig fornøyd med double sunday😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (3 timer siden):

Veldig fornøyd med double sunday😍

Så fint! :hjerte: Takk for at du deler 💐 @Lubbetutt blir nok også glad for å høre at du er veldig fornøyd med det garnet :) 

Anonymkode: 009f7...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har stor-hamstret lettlopi, pga at alt begynner å bli utsolgt hos leverandør. Først og fremst bruntoner og litt grått. Skal strikke et par av disse:

175088662_237243551519905_26819316950766

Anonymkode: d47dd...f77

Veldig fin genser i fine farger! :hjerte: Når det blir utsolgt fra leverandør, vil det bli produsert nytt garn i de samme fargene (og som kommer i salg senere), eller har noen av fargene gått ut av produksjon?

Anonymkode: 009f7...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig fin genser i fine farger! :hjerte: Når det blir utsolgt fra leverandør, vil det bli produsert nytt garn i de samme fargene (og som kommer i salg senere), eller har noen av fargene gått ut av produksjon?

Anonymkode: 009f7...9ff

Det kommer nytt garn i samme farger🙂. Men det kan ta tid, for det mangler både ull og sauer. Jeg trenger noen nøster platelopi til å fullføre en genser, men jeg tror ikke det kommer før til høsten en gang.

Anonymkode: d47dd...f77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kommer nytt garn i samme farger🙂. Men det kan ta tid, for det mangler både ull og sauer. Jeg trenger noen nøster platelopi til å fullføre en genser, men jeg tror ikke det kommer før til høsten en gang.

Anonymkode: d47dd...f77

Takk! ♥️ Det er fint at det kommer nytt garn i samme farger :) Jeg håper at det garnet du trenger dukker opp så snart som mulig. Kanskje noen strikkere har noen nøster til overs, som de ønsker å selge, slik at du kan kjøpe garnet veldig snart og få fullført genseren? Kanskje på Finn.no eller i en strikkegruppe eller i en kjøp/salg-gruppe på FB el.l.?

Anonymkode: 009f7...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, AnonymBruker said:

Takk! ♥️ Det er fint at det kommer nytt garn i samme farger :) Jeg håper at det garnet du trenger dukker opp så snart som mulig. Kanskje noen strikkere har noen nøster til overs, som de ønsker å selge, slik at du kan kjøpe garnet veldig snart og få fullført genseren? Kanskje på Finn.no eller i en strikkegruppe eller i en kjøp/salg-gruppe på FB el.l.?

Anonymkode: 009f7...9ff

Har hatt lite hell med både FB (restegarnsgrupper) og Finn.no, så det er nok bare å vente😉

Anonymkode: d47dd...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen nøster Alpakka lin fra Rauma, i ei slags brunfarge, skal strikke en kortermet topp som heter Solfrydtopp. Strikket samme toppen i fjor, i fargen strågul, men fikk lyst på en i brun også :) 

343-10.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=200&w=200&s=5b1c23f2acb721d631e9f9face576895

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Forelsket meg helt i et pledd fra Rauma, så måtte bare kjøpe det :) Tenkte å ha det som langtidsprosjet, strikke på det innimellom andre strikkeprosjekt. Også er det veldig kjekt med helt enkel rillestrikk å strikke på hvis jeg skal følge med på noe på tv :) Eller hvis jeg får strikketørke og ikke helt vet hva jeg skal strikke 


https://www.raumagarn.no/oppskrifter/370-4-pledd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...