AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #21 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor først kjøpe garnet for så å spørre om det er god kvalitet? Er det ikke mer praktisk å først spørre og så kjøpe? Anonymkode: 9c1d3...94b Du har rett Anonymkode: 009f7...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. mai 2021 #22 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei @skruf Du har jo skrevet hva modellen heter Jeg beklager at jeg ikke er helt våken og ikke fikk med meg det Anonymkode: 009f7...9ff Det er fredag, fort gjort å lese litt fort da Garnet er helt nydelig, gleder meg til å begynne på trøya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #23 Del Skrevet 7. mai 2021 skruf skrev (Akkurat nå): Det er fredag, fort gjort å lese litt fort da Garnet er helt nydelig, gleder meg til å begynne på trøya Takk for hyggelig melding! ♥️ Det er fint at du liker garnet Jeg håper at du koser deg mye med håndarbeidet og at trøya blir slik du vil ha den. Takk for at du deler ♥️ Det garnet høres veldig godt ut Anonymkode: 009f7...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 9. mai 2021 #24 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg bestilte noen nøster Amigo Chunky fra Hobbii i fargen Rust. Planen er å prøve meg på den jakken her: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 9. mai 2021 #25 Del Skrevet 9. mai 2021 Har bestilt meg Drops Safran for å lage meg et par sommertopper ☺️ Jeg har en haug med div jeg kan bruke om vinteren, så det er på tide å få en liten sommergarderobe 😅 å drops safran var så rimelig, så det ble i underkant av 300 for to fine topper 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #26 Del Skrevet 11. mai 2021 Så herlige plagg dere skal lage @Stueloff og @Kittyfox! Jeg har kjøpt Dale alpakka i mange skjønne farger til under halv pris på Strikkemekka i dag, og jeg tenker å strikke noen gensre og vester og votter til høsten/vinteren. Jeg har noe bomull-lingarn (Drops) som jeg tenker at skal bli til sommertopper. Anonymkode: 009f7...9ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 16. mai 2021 #27 Del Skrevet 16. mai 2021 Kjøpte drops snow for å begynne med noen julegaver/ vertinnegaver el. Tovede tøfler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #28 Del Skrevet 16. mai 2021 LittDiva skrev (2 timer siden): Kjøpte drops snow for å begynne med noen julegaver/ vertinnegaver el. Tovede tøfler. Herlig! ♥️ Jeg hadde elsket å fått tovede tøfler i gave Anonymkode: 009f7...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 16. mai 2021 #29 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 1.48): Jeg har ikke kjøpt, men har veldig lyst til å kjøpe JÄRBO Colin som er et garn med 65% bomull og 35% lin. Her er det beskrivelse av garnet https://www.jarbo.se/no/garn/sport/colin-50g.html og jeg har sett at de har det på Rito Hobby. Anonymkode: 009f7...9ff De var nydelige 🤩 Har ikke kjøpt noe enda selv, men skal helt klart lære meg å strikke ordentlig. Kanskje jeg skal kjøpe noen oppskrifter og bøker først. Vil lære meg å sy også. Er så lei av dårlig kvalitet og merkelig passform i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #30 Del Skrevet 16. mai 2021 Villfisker skrev (3 minutter siden): De var nydelige 🤩 Har ikke kjøpt noe enda selv, men skal helt klart lære meg å strikke ordentlig. Kanskje jeg skal kjøpe noen oppskrifter og bøker først. Vil lære meg å sy også. Er så lei av dårlig kvalitet og merkelig passform i butikkene. Så fint at du vil lære deg å strikke og å sy ♥️ Her er det linker til flere tråder med tips og råd om strikking for nybegynnere: Noen tips angående sying her: Anonymkode: 009f7...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 16. mai 2021 #31 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fint at du vil lære deg å strikke og å sy ♥️ Her er det linker til flere tråder med tips og råd om strikking for nybegynnere: Noen tips angående sying her: Anonymkode: 009f7...9ff Tusen takk 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lubbetutt Skrevet 16. mai 2021 #32 Del Skrevet 16. mai 2021 I dag har jeg bestilt Sandnes double Sunday til en Marseille sweater! I almond som bunnfarge, og dusty rouge til stripene. Gleder meg til det kommer i hus! Ser for meg at den er digg som en slenge på seg på sommerkveldene-genser 😍 Er spent på doble Sunday, er første gang jeg prøver det. Er det noen som har erfaringer med det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #33 Del Skrevet 16. mai 2021 Lubbetutt skrev (17 minutter siden): I dag har jeg bestilt Sandnes double Sunday til en Marseille sweater! I almond som bunnfarge, og dusty rouge til stripene. Gleder meg til det kommer i hus! Ser for meg at den er digg som en slenge på seg på sommerkveldene-genser 😍 Er spent på doble Sunday, er første gang jeg prøver det. Er det noen som har erfaringer med det? Så nydelige farger du valgte Jeg har ikke prøvd double sunday, men kanskje @Diamant20 har rukket å prøvd det garnet nå, og vil fortelle om det? Anonymkode: 009f7...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 16. mai 2021 #34 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herlig! ♥️ Jeg hadde elsket å fått tovede tøfler i gave Anonymkode: 009f7...9ff Pleier å være populært 🤗. Og hyggelig å gi i stedet for vinflaske osv. så strikker og har en haug i reserve om man plutselig trenger en gave😅. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #35 Del Skrevet 16. mai 2021 LittDiva skrev (1 minutt siden): Pleier å være populært 🤗. Og hyggelig å gi i stedet for vinflaske osv. så strikker og har en haug i reserve om man plutselig trenger en gave😅. Ja, jeg forstår godt at det er populært Har du en favorittoppskrift som er grei å strikke? Jeg har lyst til å prøve å lage tovede tøfler, og har sett litt på denne fra Sandnesgarn: https://www.sandnesgarn.no/tovet-tofler-1 Anonymkode: 009f7...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 16. mai 2021 #36 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg forstår godt at det er populært Har du en favorittoppskrift som er grei å strikke? Jeg har lyst til å prøve å lage tovede tøfler, og har sett litt på denne fra Sandnesgarn: https://www.sandnesgarn.no/tovet-tofler-1 Anonymkode: 009f7...9ff De var fine! https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=4168&cid=1 har brukt denne mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #37 Del Skrevet 16. mai 2021 LittDiva skrev (1 minutt siden): De var fine! https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=4168&cid=1 har brukt denne mye! Takk for link! ♥️ De som du linket til er penere og nettere synes jeg Anonymkode: 009f7...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 16. mai 2021 #38 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for link! ♥️ De som du linket til er penere og nettere synes jeg Anonymkode: 009f7...9ff Bare hyggelig! De er veldig fine. Pynter innimellom med knapper, perler, eller skin tags. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #39 Del Skrevet 16. mai 2021 LittDiva skrev (4 minutter siden): Bare hyggelig! De er veldig fine. Pynter innimellom med knapper, perler, eller skin tags. Det høres veldig fint ut med slik pynt som du forteller om Jeg kunne tenke meg å lære å brodere, da jeg har sett bilder av mye fine tovede ting med broderi på, blant annet disse vottene som er laget med nålebinding. Link til tråd med flere bilder er nederst her: Anonymkode: 009f7...9ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 16. mai 2021 #40 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres veldig fint ut med slik pynt som du forteller om Jeg kunne tenke meg å lære å brodere, da jeg har sett bilder av mye fine tovede ting med broderi på, blant annet disse vottene som er laget med nålebinding. Link til tråd med flere bilder er nederst her: Anonymkode: 009f7...9ff Kjempefine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå