Gå til innhold

Han vil ikke rushe noe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

On 4/7/2021 at 10:50 AM, Bente1234 said:

Æsj nå ble jeg nervøs.... hva skal jeg si som tekstet og snakket på video call i over 4 mnd med en online men som ikke får møtt før grensene åpnes.

Når man har facetimet får man en god følelse av hverandre, så ikke overtenk eller vær nervøs! Jeg er sikker på at det vil gå bra for dere 🤗

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (På 7.4.2021 den 9.50):

Æsj nå ble jeg nervøs.... hva skal jeg si som tekstet og snakket på video call i over 4 mnd med en online men som ikke får møtt før grensene åpnes.

Men grunnen deres er stengte grenser, ikke at noen treiger

Anonymkode: c83fc...228

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men grunnen deres er stengte grenser, ikke at noen treiger

Nei kun karantene hotell og de greiene der. Og at det ikke anbefales innreise. Nå kom det en bedre nyhet i går da europeere som har tatt vaksine kan komme hit. Og det er jo det vi venter på. Men om det da blir påbudt med karantene hotell vet jeg ikke.  Hadde nå uansett ikke tenkt å vasse rundt blant masse mennekser men bruke tiden på å bli kjent med hverandre. Han hadde tenkt på 1 uke  første gang bare for å se hvordan det går. Og må man 10 dager i karantene så er det jo bare ikke mulig. De fleste har jo ikke så mange dager å ta av.  Jeg har også planlagt å ta med fri den uka han kommer slik at vi får hele uka sammen uansett hvordan det går. Som jeg sa jeg kaster han bare på første fly hjem hvis det skulle gå helt gærnt... ha ha ha heldigvis har vi humor fortsatt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (2 minutter siden):

Nei kun karantene hotell og de greiene der. Og at det ikke anbefales innreise. Nå kom det en bedre nyhet i går da europeere som har tatt vaksine kan komme hit. Og det er jo det vi venter på. Men om det da blir påbudt med karantene hotell vet jeg ikke.  Hadde nå uansett ikke tenkt å vasse rundt blant masse mennekser men bruke tiden på å bli kjent med hverandre. Han hadde tenkt på 1 uke  første gang bare for å se hvordan det går. Og må man 10 dager i karantene så er det jo bare ikke mulig. De fleste har jo ikke så mange dager å ta av.  Jeg har også planlagt å ta med fri den uka han kommer slik at vi får hele uka sammen uansett hvordan det går. Som jeg sa jeg kaster han bare på første fly hjem hvis det skulle gå helt gærnt... ha ha ha heldigvis har vi humor fortsatt. 

Jeg skjønner frustrasjonen din, håper dere finner ut av det, begge dere vil jo møtes og gleder seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS, hvordan gikk dette ? 

Anonymkode: 538c8...183

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...