AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Møtte personen jeg har snakket med i 2 måneder over nett for første gang i helgen og han ble her fra fredag til søndag sent på kvelden da det er litt distanse mellom oss. På meldinger osv har han alltid vært morsom og flørtete. Sagt han vil ha meg osv. At han har fått følelser. Vi møttes og jeg merker en endring i han etter dette. Når han kom hjem i går, går ikke samtalene nå like lett og ledig. Han er høflig og beskjeden. Jeg tok opp dette med han om han føler noe annerledes, men sier han er fortsatt forelsket og at jeg overtenker ting. Men ting er jo mye mer off nå? Han svarer også mye senere. Dette ser jeg jo klart. Han sier han ikke vil rushe noe, men "kan vi ikke bare se hvor det går hen?" han sa også at han var glad i meg og skal gjøre en innsats for å faktisk komme til meg på torsdag igjen og være her hele påsken. Jeg begynner å tenke mye nå fordi jeg liker å ha ting avklart, samtidig som at jeg føler at ting er off. Med meldinger osv. Absolutt ikke som det har vært. Likevel vil han ikke inrømme dette. Så hva betyr det at han ikke vil rushe noe? Men samtidig sier at han vil ha meg.... Blir helt tullete oppi hodet samtidig som at det er så vondt at ting er annerledes nå Anonymkode: 4d620...60a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Jada. Typisk når han egentlig venter på at «someone better comes along». Anonymkode: 9f731...f30 12
Gjest Skogsalv Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Å ikke ville rushe ting...og unngå merkelapper.. Han er enten emosjonelt utilgjengelig,,,eller kun opptatt av å tømme seg !! STOPP !!Ikke la deg bruke 😉
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Han kommer nok ikke til påske skal du se. Anonymkode: 0292e...ead 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 La ham fare, du er ikke interessert i en fyr som har en fot i forholdet og en utenfor Anonymkode: c83fc...228 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Dette er litt typisk for når man prater i ukesvis på meldinger og lager seg en forestilling om hvordan motparten er. Når man så endelig møtes, stemmer ikke bildet i hodet helt og man får en nedtur. Det er forklaringen, enkelt og greit. Det betyr ikke at det går i dass, man må bare bearbeide litt kanskje. Når det er sagt er det et dårlig tegn. Anonymkode: 538c8...183 17
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Glemte å si, gi ham en sjanse til å komme i påsken. Kommer han kan det blli bra, kommer han ikke er det bare å gå videre. Det er bare tre dager å vente. Trå litt forsiktig frem til det. Anonymkode: 538c8...183 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Han fikk det han har investert 2 mnd i, tømt seg en helg, og nå er han satisfied. Dropp fyren og glem det som har skjedd. Anonymkode: ba43c...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 mannfolk fornekter seg ikke... ha ha ha..jeg håper for ts skyld at han dukker opp til påske ellers føles det ikke noe særlig godt det der når man har brukt så langt tid på noen. Lykke til ts. Anonymkode: 46cfc...34f
Marai Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 (endret) Det der en klassikere på at han ikke er så interessert i deg lengere, men jeg kan ta feil . du kan se om han kommer til påsken ,og hvis ikke så dropp fyren, med minindre han tar kontakt med deg. Ikke spørr han hvorfor osv, da de fleste orker ikke mas ( så tidlig på ) vær heller kostbar, da blir du mere interessant igjen du finner jo fort ut om han er kun in i sex. Lykke til. Husk vær kostbar. Jeg har brent mye på det å overtenke, masete og inn på sliten. Vil si at du finner fort ut når en et interessert i deg . Det er derfor jeg er litt usikker på om han er interessert i deg, men folk er forskjellige. Endret 29. mars 2021 av Marai 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 Sånn jeg leser deg, TS, er denne mannen mer sjenert irl enn han er på nett. Det betyr jo ikke at han ikke liker deg. Men mulig du har skremt ham vekk nå, ved å «presse ham» til å forklare seg. Du framstår aggressiv. Anonymkode: e57b9...eb8 2
Gjest Skogsalv Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sånn jeg leser deg, TS, er denne mannen mer sjenert irl enn han er på nett. Det betyr jo ikke at han ikke liker deg. Men mulig du har skremt ham vekk nå, ved å «presse ham» til å forklare seg. Du framstår aggressiv. Anonymkode: e57b9...eb8 WHAAT ?? Er du helt fjern eller? Troll deg tilbake i fjellsprekken du hører hjemme! God påske ! Hersketeknikker begraves med mose og kratt nå som våren kommer!! For oss huldre som er på KG! Dvs - genuinitet!! Du vil bare TRYKKE NED med ditt utsagn !! Aggresiv..my ass ... " sånn jeg leser deg....🤣, vel les om igjen ! Endret 29. mars 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 Gi han space. Dere møttes senest i går og var sammen hele helgen. Kanskje han trenger tid til å kjenne på og tenke over ting. Du pusher han over i feil retning når du angriper han på den måten. Dere har også bare møttes én helg, og det er alt for lite til å si noe om hva man vil og føler. Chatting er ikke det samme som å bli kjent i virkeligheten. Trekk deg tilbake nå, og la han få litt tid på seg. Får en litt dårlig følelse av fyren siden han har sagt at han har følelser før dere har møttes en gang. Men du må uansett roe deg ti hakk ned! Ved å holde på som du gjør, skremmer du vekk folk. Ingen skylder deg noe etter en date. Dating handler om å sjekke ut kjemien, bli kjent osv. Ikke å inngå giftemål. Anonymkode: 1e252...125 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Han har sendt meg en del snapper i dag som jeg ikke har svart på da jeg har trekt meg tilbake. Han sa at jeg overtenker for mye og at han nå er på fjellet og drar hjem tidligere for å komme til meg på torsdag. Er dette et bra tegn? Likevel er han ikke så åpen som han var tidligere.. Som om det er en sperre der mellom oss som ikke var der. Null hjerter lenger og kaller meg ikke noe søte ting. Jeg aner ikke hva jeg skal tenke og går nærmest på veggen her da jeg bare tenker tanker som sårer meg selv. Han har dog sagt fra dag en at han ikke vil rushe noe. Men jeg er så redd for å bli brukt her. Tenk om han bare tenker at jeg er en han kan besøke i ny og ne for sex? Men tenk om jeg tenker helt feil og at han egentlig er interessert, men vil ta det sakte så det blir gjort ordentlig? Vi er forresten 27 og 31 her TS Anonymkode: 4d620...60a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Første gang jeg sov over med min senere kjæreste gjennom ti år og ektemann sa han da han gikk: "ja, vi ses kanskje igjen". Han var bare livredd for at jeg ikke var fornøyd med innsatsen hans, og for at jeg ikke ville se han igjen, innrømte han senere. Nå står det mer på spill for han du dater, og han trekker seg litt tilbake og blir kanskje litt redd for hva du tenker og mener. La han bare komme, og stol på at han liker deg så godt som han har gjort de siste månedene. Ikke ødelegg ved å snakke deg ned, sannsynligvis synes han bare du er for god for ham. Anonymkode: e98af...74c 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han har sendt meg en del snapper i dag som jeg ikke har svart på da jeg har trekt meg tilbake. Han sa at jeg overtenker for mye og at han nå er på fjellet og drar hjem tidligere for å komme til meg på torsdag. Er dette et bra tegn? Likevel er han ikke så åpen som han var tidligere.. Som om det er en sperre der mellom oss som ikke var der. Null hjerter lenger og kaller meg ikke noe søte ting. Jeg aner ikke hva jeg skal tenke og går nærmest på veggen her da jeg bare tenker tanker som sårer meg selv. Han har dog sagt fra dag en at han ikke vil rushe noe. Men jeg er så redd for å bli brukt her. Tenk om han bare tenker at jeg er en han kan besøke i ny og ne for sex? Men tenk om jeg tenker helt feil og at han egentlig er interessert, men vil ta det sakte så det blir gjort ordentlig? Vi er forresten 27 og 31 her TS Anonymkode: 4d620...60a Han er jo på fjellet og opptatt. Ja det er et godt tegn at han kommer tilbake på torsdag. Men nå må du la han være og finne på noe selv imens! Det er lite sjarmerende med surmulende, krevende folk. Lev ditt eget liv, smil, og forsøk å ha en litt mer lett og ledig tone. Ikke vær tilgjengelig hele tiden. De færreste vil ha en desperat person, eller en kjæreste uten et liv selv som man må underholde. Anonymkode: 1e252...125 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 Du traff han første gang fredag. Han dro i går, skal på fjellet i dag, og kommer rett til deg etterpå og du er misfornøyd? Det virker noe dramatisk.. Anonymkode: 3a282...eef 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har sendt meg en del snapper i dag som jeg ikke har svart på da jeg har trekt meg tilbake. Han sa at jeg overtenker for mye og at han nå er på fjellet og drar hjem tidligere for å komme til meg på torsdag. Er dette et bra tegn? Likevel er han ikke så åpen som han var tidligere.. Som om det er en sperre der mellom oss som ikke var der. Null hjerter lenger og kaller meg ikke noe søte ting. Jeg aner ikke hva jeg skal tenke og går nærmest på veggen her da jeg bare tenker tanker som sårer meg selv. Han har dog sagt fra dag en at han ikke vil rushe noe. Men jeg er så redd for å bli brukt her. Tenk om han bare tenker at jeg er en han kan besøke i ny og ne for sex? Men tenk om jeg tenker helt feil og at han egentlig er interessert, men vil ta det sakte så det blir gjort ordentlig? Vi er forresten 27 og 31 her TS Anonymkode: 4d620...60a Har du blitt såret tidligere eller noe? Nå får du høre på hva han sier å gå ut i fra at han kommer på torsdag. Prøv og slapp av litt. Slik du holder på nå kan du risikere å jage han lenger bort istedenfor. Anonymkode: ccecd...934 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du blitt såret tidligere eller noe? Nå får du høre på hva han sier å gå ut i fra at han kommer på torsdag. Prøv og slapp av litt. Slik du holder på nå kan du risikere å jage han lenger bort istedenfor. Anonymkode: ccecd...934 Ja jeg har opplevd å bli såret tidligere. Jeg sliter med å stole på mennesker så dette er ikke lett for meg. Har ikke lyst til å bli brukt Anonymkode: 4d620...60a
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 Ja, det er litt merkelig at han plutselig ikke sender hjerter og er slik som tidligere. Kan han ha fått kalde føtter? Jeg hadde også reagert om meldinger ikke kom som før og at han ikke sende hjerter eller noe. Da hadde jeg faktisk ikke orket å bry meg om han . Synes han svarer vagt når du spør. Bare slapp av og ikke tenk så mye. Jeg hadde nok heller ikke latt han komme i påsken om han virker rar og annerledes. Da er han jo ikke slik som før og ergo uinteressant for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå