AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #21 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg har opplevd å bli såret tidligere. Jeg sliter med å stole på mennesker så dette er ikke lett for meg. Har ikke lyst til å bli brukt Anonymkode: 4d620...60a Det lønner seg å vente litt med å ha sex hvis man er ute etter noe seriøst. Anonymkode: 1e252...125 3
marsvin Skrevet 29. mars 2021 #22 Skrevet 29. mars 2021 ha litt is i magen La han få sjansen til å komme til deg på torsdag, siden du liker han så godt. Frem til da - ikke mas om hva han føler etc., dere har jo nettopp møttes!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #23 Skrevet 29. mars 2021 Du har sluttet å svare og trekt deg tilbake? Herrefred for en dramatisk oppførsel. Men han skal være på mener du? 🤣🤣 Anonymkode: 65266...aa5 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #24 Skrevet 29. mars 2021 TS, jeg forstår det som at du har fått en dårlig magefølelse etter helgen. Du registrerer en endret oppførsel hos ham. Du hadde merket om han ble mer entusiastisk etter helgen. Jeg er sikker på at du har svaret i deg selv. Anonymkode: abbdf...f58 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #25 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Han har sendt meg en del snapper i dag som jeg ikke har svart på da jeg har trekt meg tilbake. Han sa at jeg overtenker for mye og at han nå er på fjellet og drar hjem tidligere for å komme til meg på torsdag. Er dette et bra tegn? Likevel er han ikke så åpen som han var tidligere.. Som om det er en sperre der mellom oss som ikke var der. Null hjerter lenger og kaller meg ikke noe søte ting. Jeg aner ikke hva jeg skal tenke og går nærmest på veggen her da jeg bare tenker tanker som sårer meg selv. Han har dog sagt fra dag en at han ikke vil rushe noe. Men jeg er så redd for å bli brukt her. Tenk om han bare tenker at jeg er en han kan besøke i ny og ne for sex? Men tenk om jeg tenker helt feil og at han egentlig er interessert, men vil ta det sakte så det blir gjort ordentlig? Vi er forresten 27 og 31 her TS Anonymkode: 4d620...60a Du vet hva du føler, ting endret seg etter helgen. Det er noe annerledes og isteden for å si det til deg så oppfører han seg annerledes OG påstår at alt er bra og at du overtenker. For meg er det faktisk ikke et bra tegn i det hele tatt. Du føler noe er rart, han oppfører seg rart, men han sier det er i ditt hode. Dette er Ikke en god start og et rødt flagg for meg. Anonymkode: c83fc...228 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #26 Skrevet 30. mars 2021 Hvordan har det gått ts? Får du besøk? Anonymkode: 0292e...ead
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #27 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvordan har det gått ts? Får du besøk? Anonymkode: 0292e...ead Hei. Jeg vet ikke, akkurat nå diskuterer vi da jeg har lagt frem hvordan jeg synes det går og han ikke merker noe forskjell. Jeg ser jo klart og tydelig en sperre som er kommet der. Har nesten bare lyst å droppe alt selv. Ts Anonymkode: 4d620...60a 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #28 Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hei. Jeg vet ikke, akkurat nå diskuterer vi da jeg har lagt frem hvordan jeg synes det går og han ikke merker noe forskjell. Jeg ser jo klart og tydelig en sperre som er kommet der. Har nesten bare lyst å droppe alt selv. Ts Anonymkode: 4d620...60a Forstår deg veldig godt. Hadde det vært meg hadde jeg nok tenkt akkuratt det samme. Anonymkode: 0292e...ead 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #29 Skrevet 31. mars 2021 Alle forhold endrer seg litt over tid, men det viktige er om man holder det man lover. Jeg syntes du bør la han komme på torsdag, så kan du se om bekymringene dine har rot i virkeligheten eller ikke. For ja, det er mulig å overtolke det som skrives på tekst. Dersom han ikke skulle dukke opp eller merkbart trekker seg unna deg når dere faktisk er sammen blir det selvfølgelig noe annet, da trengs en seriøs prat for å se om dette er noe å satse på eller ikke. Men det vet du ikke før dere faktisk kan møtes. Anonymkode: 80256...0a6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #30 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei. Jeg vet ikke, akkurat nå diskuterer vi da jeg har lagt frem hvordan jeg synes det går og han ikke merker noe forskjell. Jeg ser jo klart og tydelig en sperre som er kommet der. Har nesten bare lyst å droppe alt selv. Ts Anonymkode: 4d620...60a Du er heldig at han ikke har droppet deg allerede, så dramatisk og kravstor som du virker. Anonymkode: e57b9...eb8 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #31 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er heldig at han ikke har droppet deg allerede, så dramatisk og kravstor som du virker. Anonymkode: e57b9...eb8 Dette. De har bare møttes en gang i virkeligheten😳 Anonymkode: 1e252...125 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #32 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du er heldig at han ikke har droppet deg allerede, så dramatisk og kravstor som du virker. Anonymkode: e57b9...eb8 Uenig. Hun virker ikke kravstor. Hun legger merke til en synlig forandring i væremåten hans. Jeg hadde også reagert kraftig på noe sånn. Anonymkode: 0292e...ead 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #33 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Alle forhold endrer seg litt over tid, men det viktige er om man holder det man lover. Jeg syntes du bør la han komme på torsdag, så kan du se om bekymringene dine har rot i virkeligheten eller ikke. For ja, det er mulig å overtolke det som skrives på tekst. Dersom han ikke skulle dukke opp eller merkbart trekker seg unna deg når dere faktisk er sammen blir det selvfølgelig noe annet, da trengs en seriøs prat for å se om dette er noe å satse på eller ikke. Men det vet du ikke før dere faktisk kan møtes. Anonymkode: 80256...0a6 Vi har snakket sammen og selvom ting ikke er på tipp topp hos oss så sier han at han kommer i morgen. Han sier at jeg har bare stelt i stand krangler i det siste og dermed har han også mistet forelskelsesfølelsen, men hvorfor vil han da komme? Vi sier ikke lenger at vi er glad i hverandre heller når vi legger på tlf. Nå er det bare haaade. Vi får se i morgen da🥺 han kommer på kvelden sier han. Ts Anonymkode: 4d620...60a
Trolltunge Skrevet 31. mars 2021 #34 Skrevet 31. mars 2021 Min erfaring med menn er at dersom de vil ha en dame så går de for det. Ta det rolig, vente og se, da er de ikke egentlig så veldig interessert. 7
GrønnNellik68 Skrevet 1. april 2021 #35 Skrevet 1. april 2021 Trolltunge skrev (8 timer siden): Min erfaring med menn er at dersom de vil ha en dame så går de for det. Ta det rolig, vente og se, da er de ikke egentlig så veldig interessert. Han skal jo komme men sagt han har mistet forelskes følelsen hva sier det? jeg tenker det er flere alternativ er han seriøs og som du sier bestemt seg så gir de ikke opp så fort Er som Matthew Hussey sier: its hard to screw up the right thing. Den tror jeg stemmer bra. andre alternativet er at han møter for å bare se en siste gang og ja selvsagt få litt sex før han stikker. Kan bli lenge til neste gang. jeg hadde vært uhyre skeptisk hvis han hadde sagt han hadde mistet den følelsen ville komme lell. Beste du kan gjøre for deg selv er å knip igjen beina men kos deg med selskapet. 2
Gjest Skogsalv Skrevet 1. april 2021 #36 Skrevet 1. april 2021 TS ♥️ Lykke til i dag. Håper det ordner seg. Men ,jeg må si at det ER et rødt flagg at han snur bordet rundt på deg. Ved å si at du har fremkalt krangler...🙄, når det er HAN som endret væremåte etter dere var intime. Det kan bli en indikator på at du i et fremtidig forhold blir påført skyld for ting,som egentlig han trigger frem . Vær forsiktig 🌷
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #37 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har snakket sammen og selvom ting ikke er på tipp topp hos oss så sier han at han kommer i morgen. Han sier at jeg har bare stelt i stand krangler i det siste og dermed har han også mistet forelskelsesfølelsen, men hvorfor vil han da komme? Vi sier ikke lenger at vi er glad i hverandre heller når vi legger på tlf. Nå er det bare haaade. Vi får se i morgen da🥺 han kommer på kvelden sier han. Ts Anonymkode: 4d620...60a Dropp det, han kommer til å utslette deg. Du har stelt i stand krangler? Han har ikke bidratt til at det har blitt en krangel? Han velger å legge all skyld på deg så du skal få skyldfølelse, nå ts er det din jobb å jobbe døgnet rundt for at han skal bli forelsket igjen. Du ser hvor farlig dette er? Dette er psykisk overmakt, snart har du glemt hvordan du selv er og hva du liker. Alt kommer til å handle om å gjøre ham fornøyd. Han gjør deg avhengig av seg! Anonymkode: c83fc...228 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #38 Skrevet 1. april 2021 Skogsalv skrev (1 minutt siden): TS ♥️ Lykke til i dag. Håper det ordner seg. Men ,jeg må si at det ER et rødt flagg at han snur bordet rundt på deg. Ved å si at du har fremkalt krangler...🙄, når det er HAN som endret væremåte etter dere var intime. Det kan bli en indikator på at du i et fremtidig forhold blir påført skyld for ting,som egentlig han trigger frem . Vær forsiktig 🌷 Den ser jeg også Han endrer væremåte -> ts spør hva det er -> det er ts sin feil. Uansett er dette rødt flagg at en voksen mann ikke tar ansvar for egne følelser og handlinger. Anonymkode: c83fc...228 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #39 Skrevet 1. april 2021 HVA er det han vil hos deg når han så frekt skylder alt på deg og ikke en gang prøver å finne løsninger eller foreslå andre måter å gjøre ting på? Ts vær forsiktig,skyldfølelse er en farlig følelse. Anonymkode: c83fc...228
Nymerïa Skrevet 1. april 2021 #40 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): hvorfor vil han da komme? Han håper vel at det er noe i det for han. Som ikke har med forelskelse å gjøre. Bare husk at du ikke skylder han noe som helst. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå