AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #41 Skrevet 1. april 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Dropp det, han kommer til å utslette deg. Du har stelt i stand krangler? Han har ikke bidratt til at det har blitt en krangel? Han velger å legge all skyld på deg så du skal få skyldfølelse, nå ts er det din jobb å jobbe døgnet rundt for at han skal bli forelsket igjen. Du ser hvor farlig dette er? Dette er psykisk overmakt, snart har du glemt hvordan du selv er og hva du liker. Alt kommer til å handle om å gjøre ham fornøyd. Han gjør deg avhengig av seg! Anonymkode: c83fc...228 TS, Les gjennom dette flere ganger! Utrolig viktig og utrolig riktig. Avlyst denne dagen her, du vil bare ende opp såret... Anonymkode: 411cd...4c3 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #42 Skrevet 1. april 2021 Nå må dere besserwissere la dette få utvikle seg naturlig og ikke rote det til for henne. Jeg var i en lignende situasjon for maaange år siden, fikk en nedtur etter første treff, vi er gift og har flotte barn i dag. Det er ikke uvanlig å føle det sånn. Dette kan gå begge veier. Det spørs helt på hva som skjer videre. Får bare håpe TS ikke har vært for needy, det skremmer en mann. Anonymkode: 538c8...183 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #43 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå må dere besserwissere la dette få utvikle seg naturlig og ikke rote det til for henne. Jeg var i en lignende situasjon for maaange år siden, fikk en nedtur etter første treff, vi er gift og har flotte barn i dag. Det er ikke uvanlig å føle det sånn. Dette kan gå begge veier. Det spørs helt på hva som skjer videre. Får bare håpe TS ikke har vært for needy, det skremmer en mann. Anonymkode: 538c8...183 Skremmer er en ting, da takker man for seg. Man sier ikke at ts har laget krangler som har ødelagt forelskelsen hans, det betyr at ts sin oppførsel bestemmer hans følelser for henne. Vet du hva det betyr? I fremtiden vil han, hver gang han ikke får det som han vil, skylde på henne. Finne feil ved henne. Rakke ned på henne i stede for å se på seg selv. Vet du hva man Gjør med sånt? Hiver ham i søpla. Fint for deg at det gikk seg til for deg, besserwisser selv. Anonymkode: c83fc...228 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #44 Skrevet 1. april 2021 Det var nok litt nedtur for han å treffe deg i virkeligheten. Også lager du krangler i etterkant fordi du har merket en endring. Summa summarum så er nok ikke dette liv laga. Anonymkode: 76338...73e 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #45 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skremmer er en ting, da takker man for seg. Man sier ikke at ts har laget krangler som har ødelagt forelskelsen hans, det betyr at ts sin oppførsel bestemmer hans følelser for henne. Vet du hva det betyr? I fremtiden vil han, hver gang han ikke får det som han vil, skylde på henne. Finne feil ved henne. Rakke ned på henne i stede for å se på seg selv. Vet du hva man Gjør med sånt? Hiver ham i søpla. Fint for deg at det gikk seg til for deg, besserwisser selv. Anonymkode: c83fc...228 Jeg synes TS virker totalt drama. Istedenfor å ta dette via telefon burde hun ventet og sett hvordan torsdagen går. Hadde en mann begynt slik med meg hadde jeg løpt, drama før forholdet er avklart er no-go. Anonymkode: 8a197...ee3 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #46 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes TS virker totalt drama. Istedenfor å ta dette via telefon burde hun ventet og sett hvordan torsdagen går. Hadde en mann begynt slik med meg hadde jeg løpt, drama før forholdet er avklart er no-go. Anonymkode: 8a197...ee3 Jaja så ts ble usikker og stresset, men han nekter for at ting er forandret og skylder på ts, det er ikke godt tegn det heller. Anonymkode: c83fc...228 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #47 Skrevet 1. april 2021 At du gidder og kaste vekk ei fin påsketid på han er meg ei gåte. Dette ender ikke bra, og du kommer til og bli såret. Anonymkode: 0292e...ead 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #48 Skrevet 1. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Skremmer er en ting, da takker man for seg. Man sier ikke at ts har laget krangler som har ødelagt forelskelsen hans, det betyr at ts sin oppførsel bestemmer hans følelser for henne. Vet du hva det betyr? I fremtiden vil han, hver gang han ikke får det som han vil, skylde på henne. Finne feil ved henne. Rakke ned på henne i stede for å se på seg selv. Vet du hva man Gjør med sånt? Hiver ham i søpla. Fint for deg at det gikk seg til for deg, besserwisser selv. Anonymkode: c83fc...228 Hold an litt nå, vi vet ikke hvilke "krangler" de har hatt. Dersom hun har hylt og skreket, grått og tigget er det en ting, dersom hun bare har påpekt forandringen forsiktig er det en annen ting. Vi må ikke trekke forhastede konklusjoner uten å vite hele historien. Hvordan har det vært TS ? Hyl og skrik, eller forsiktig hinting ? Anonymkode: 538c8...183
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #50 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hold an litt nå, vi vet ikke hvilke "krangler" de har hatt. Dersom hun har hylt og skreket, grått og tigget er det en ting, dersom hun bare har påpekt forandringen forsiktig er det en annen ting. Vi må ikke trekke forhastede konklusjoner uten å vite hele historien. Hvordan har det vært TS ? Hyl og skrik, eller forsiktig hinting ? Anonymkode: 538c8...183 Jeg har vært frustrert og sagt i fra på en tydelig måte, ikke skreket eller grått, men ikke lagt skjul på noe heller. Å kanskje ha vært litt neeedy må jeg inrømme at jeg har vært oppi all frustrasjonen. Anonymkode: 4d620...60a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #51 Skrevet 1. april 2021 Anonym1332 skrev (4 timer siden): Kom Han?? Han er på vei nå faktisk 😅 ble litt senere enn planlagt, siden det ble mye med tog og buss for tog osv. Nå er han snart her og skal være her til mandag. 😬 Anonymkode: 4d620...60a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #52 Skrevet 1. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Han er på vei nå faktisk 😅 ble litt senere enn planlagt, siden det ble mye med tog og buss for tog osv. Nå er han snart her og skal være her til mandag. 😬 Anonymkode: 4d620...60a Du får holde oss oppdatert, mer spennende enn påskekrimmen det her ... Anonymkode: 538c8...183 4
Gjest Skogsalv Skrevet 2. april 2021 #53 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han er på vei nå faktisk 😅 ble litt senere enn planlagt, siden det ble mye med tog og buss for tog osv. Nå er han snart her og skal være her til mandag. 😬 Anonymkode: 4d620...60a Pass på deg selv 🌷 Nå bør han innfri og beklage ordene sine ♥️ ,,,som mangel på sosiale antenner/ usikkerhet. 8 knull i langhelgen er ikke nok 😎
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #54 Skrevet 5. april 2021 Nå er vi spent, det er mandag i dag, hvordan gikk det ? Love or trouble ? Anonymkode: 538c8...183 2
norw Skrevet 7. april 2021 #57 Skrevet 7. april 2021 Skogsalv skrev (På 2.4.2021 den 9.39): Pass på deg selv 🌷 Nå bør han innfri og beklage ordene sine ♥️ ,,,som mangel på sosiale antenner/ usikkerhet. 8 knull i langhelgen er ikke nok 😎 Vi vet altfor lite til å si noe om hvem av dem som bør beklage, hvis noen av dem. Jeg har en sterk mistanke om at TS har vært altfor dramatisk og konfronterende. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #58 Skrevet 7. april 2021 Det er DERFOR man ikke burde bruke ukesvis på å bare tekste! Da lager dem allerede et bilde i hodet på hvordan du er.. Man møter en i virkeligheten og poff.. da mister man helt interessen når det ikke stemte med det han trodde. Det er det som akkurat har skjedd. Neste gang du dater noen burde du bare møte dem kjappest mulig. Så finner man fort ut om det er kjemi i virkeligheten eller ikke Anonymkode: c4ff1...740 1
GrønnNellik68 Skrevet 7. april 2021 #59 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er DERFOR man ikke burde bruke ukesvis på å bare tekste! Da lager dem allerede et bilde i hodet på hvordan du er.. Man møter en i virkeligheten og poff.. da mister man helt interessen når det ikke stemte med det han trodde. Det er det som akkurat har skjedd. Neste gang du dater noen burde du bare møte dem kjappest mulig. Så finner man fort ut om det er kjemi i virkeligheten eller ikke Anonymkode: c4ff1...740 Æsj nå ble jeg nervøs.... hva skal jeg si som tekstet og snakket på video call i over 4 mnd med en online men som ikke får møtt før grensene åpnes.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #60 Skrevet 7. april 2021 1 hour ago, Bente1234 said: Æsj nå ble jeg nervøs.... hva skal jeg si som tekstet og snakket på video call i over 4 mnd med en online men som ikke får møtt før grensene åpnes. Det går nok bra skal du se, bare vær litt forberedt på at ting kanskje føles annerledes når dere til slutt møtes. Ikke overtenk som TS. Anonymkode: 538c8...183 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå