Gå til innhold

Tips for å få sterkere kjernemuskulatur og synlig sixpack!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg løper ca 70 km i uken og har synlige magemuskler. Trener aldri styrke. Er 37år.

Anonymkode: ba4a8...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 7.30):

Det er ikke sikkert det er realistisk. Selv er jeg 163 cm høy og veier 53 kg. Har ikke six-pack. Trener mye og har en sterk kjerne og magemuskulatur. Og selv om man kan se at jeg har muskler på magen så er det allikevel langt fra en six-pack. Mulig jeg hadde klart å få den frem, men det ville i så fall ikke vært bærekraftig eller sunt. 

Anonymkode: 62ac8...153

Du har bare for mye fett på kroppen. Men som du skriver til slutt der så er jeg helt enig. Det er heller ingen vits i synlige mageruter. Om du ser konturene er det mere enn nok spør du meg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 55 kg og er ikke i stand til å få six-pack. Jeg har rett og slett ikke lite nok fett på magen for det, og har det heller ikke om jeg veier 10 kg mindre. Så først og fremst er det ikke sikkert du kan få six-pack. Men har du lav nok fettprosent, og lite nok fett på magen til å kunne få dette, må du bare mer ned i vekt - og i tillegg trene mage/kjernemuskulatur.

Anonymkode: d018f...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha mål som er så ambisiøs at det vil ta år og muligens kirurgi for å oppnå er kanskje ikke det lureste. Det kan bli lett å gi opp underveis. Hva med å komme seg ned i sunn kroppsvekt først, å se om det er bra nok for deg. Jeg har på mitt tynneste antydning til synlige magemuskler, men det er ikke verd jobben. Ut fra egen vekt på tidspunktet er jeg ikke overrasket om du må halvere kroppen (og kanskje fjerne hud) for å få det til. 

Anonymkode: e47b8...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha sterkere kjerne muskulatur og gå ned i vekt, så anbefaler jeg svømming 😊

Anonymkode: 6db6d...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...