AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #81 Skrevet 16. mai 2021 Lå med to menn på samme dag da jeg var på interrail for noen år siden. Anonymkode: 3ca36...250 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #82 Skrevet 16. mai 2021 Jeg hadde en litt...la oss kalle det en "dårlig" periode. Selvtilitten var på bunn, jeg var ensom og søkte bekreftelser i menn. En periode datet jeg 4 ulike menn samtidig og hadde gått ganske langt med alle 4 (dvs. datet alle over lenger tid og hatt sex med alle 4 - med beskyttelse ja). En (lang)helg toppet det seg, da jeg på torsdag var sammen med fyr nr. 1 (og hadde sex), fredag var med fyr nr. 2 (og hadde sex), lørdag med fyr nr. 3 (og hadde sex) og søndagen ble tilbrakt med fyr nr. 4 (og ja, vi hadde sex). Kjente på mandagen at nå var det gått for langt. Avsluttet med alle og holdt meg unna menn en god stund etter det kan man si.. Hadde aldri turt å fortelle dette til min nåværende kjæreste, da jeg tror han oppriktig hadde endret syn på meg om han fant ut om denne fasen i livet mitt. Anonymkode: 437a7...1fa 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #83 Skrevet 16. mai 2021 Jentetur til Kreta sammen med to venninner. Vi er alle gift. Endte opp på hotellrommet med tre lokale menn. To av dem tok turer i rumpa mi mens jeg sugde den tredje. De to andre venninnene ble ikke penetrert, men "hjalp til" mens mannfolka tok meg analt. Mannen vet fortsatt ingenting om dette i dag. Har aldri vært utro siden. Anonymkode: 1789f...72f 5
Archer Skrevet 16. mai 2021 #84 Skrevet 16. mai 2021 Blitt sugd av ex-svigermor, 1 uke etter det var slutt med exen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #85 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ligge med 3 ulike kvinner i løpet av 24t. (mann) Anonymkode: 6442c...c3c Samme her. (kvinne) Anonymkode: 861ab...f57
AndersenG Skrevet 16. mai 2021 #86 Skrevet 16. mai 2021 Pulte en dame ppå toalletettt på jobben. en annen gang. var på date med en dame, gikk innom en annen dame på vei hjem og fingret henne. dagen etterny date med den første, endte i senga 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #87 Skrevet 16. mai 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde en litt...la oss kalle det en "dårlig" periode. Selvtilitten var på bunn, jeg var ensom og søkte bekreftelser i menn. En periode datet jeg 4 ulike menn samtidig og hadde gått ganske langt med alle 4 (dvs. datet alle over lenger tid og hatt sex med alle 4 - med beskyttelse ja). En (lang)helg toppet det seg, da jeg på torsdag var sammen med fyr nr. 1 (og hadde sex), fredag var med fyr nr. 2 (og hadde sex), lørdag med fyr nr. 3 (og hadde sex) og søndagen ble tilbrakt med fyr nr. 4 (og ja, vi hadde sex). Kjente på mandagen at nå var det gått for langt. Avsluttet med alle og holdt meg unna menn en god stund etter det kan man si.. Hadde aldri turt å fortelle dette til min nåværende kjæreste, da jeg tror han oppriktig hadde endret syn på meg om han fant ut om denne fasen i livet mitt. Anonymkode: 437a7...1fa Hvordan var stemninga mellommdeg og venninnene etter dette? Ble det rart eller har det bare vært latter og moro? Anonymkode: 4f559...c76
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #88 Skrevet 16. mai 2021 Knulla faren til venninnen min i bryllupet hennes. Anonymkode: b4e23...6ec 4
Elaine Marley Skrevet 16. mai 2021 #89 Skrevet 16. mai 2021 To like tråder er slått sammen. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #90 Skrevet 16. mai 2021 Ble kullet på full t-bane i utlandet. Tilskuere slikket meg, fingret meg, lekte med brystvortene og spanket meg mens jeg ble tatt i begge hull. Anonymkode: 33f55...4f4 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #91 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Knulla faren til venninnen min i bryllupet hennes. Anonymkode: b4e23...6ec Kan høyne med brudgommen. Søstra til ei venninne av meg giftet seg, med en kar jeg da jevnlig hadde rotet med i et par år... Jeg serverte i bryllupet, og da han kom inn på kjøkkenet der jeg var så tok vi en lynkjapp en i et kott der.... Jeg var 17-18 år. Han var vel 5 år eldre ... Anonymkode: 03e9b...43c 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #92 Skrevet 18. mai 2021 Omtrent som historien over: Var på sydentur som 19-åring. Hadde sex med forskjellige nesten hver dag. Lot to engelske gutter knulle meg på stranden en formiddag. Mye åpenlys pulings på hotellrom før vi gikk ut, og så bakfylla-sex når vi våknet. Gikk i ett i en hel uke. Hadde vel flere partnere i løpet av den uka enn jeg hadde hatt i livet mitt før det pluss de neste to årene etterpå. Anonymkode: 231b8...5b2 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #93 Skrevet 18. mai 2021 Matcha med ei dame på tinder, ble enige om at første møte skulle være sextreff. Hun booket et hotellrom, jeg banket på, og så slikket jeg henne til to orgasmer før vi i det hele tatt hilste på hverandre 🙈. Tok henne i alle hull uten kondom, avsluttet med å komme i munnen hennes og hun svelget hver eneste dråpe. Så kledde jeg på meg og dro hjem, har ikke hatt noen som helst kontakt med henne etterpå. Anonymkode: b54a8...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #94 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Omtrent som historien over: Var på sydentur som 19-åring. Hadde sex med forskjellige nesten hver dag. Lot to engelske gutter knulle meg på stranden en formiddag. Mye åpenlys pulings på hotellrom før vi gikk ut, og så bakfylla-sex når vi våknet. Gikk i ett i en hel uke. Hadde vel flere partnere i løpet av den uka enn jeg hadde hatt i livet mitt før det pluss de neste to årene etterpå. Anonymkode: 231b8...5b2 Livet er langt, og lykken er kort. Anonymkode: 6f107...bac
M Mads Skrevet 23. mai 2021 #95 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 11.11): Omtrent som historien over: Var på sydentur som 19-åring. Hadde sex med forskjellige nesten hver dag. Lot to engelske gutter knulle meg på stranden en formiddag. Mye åpenlys pulings på hotellrom før vi gikk ut, og så bakfylla-sex når vi våknet. Gikk i ett i en hel uke. Hadde vel flere partnere i løpet av den uka enn jeg hadde hatt i livet mitt før det pluss de neste to årene etterpå. Anonymkode: 231b8...5b2 Så hvor mange ble det?
M Mads Skrevet 2. juni 2021 #96 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 21.22): Jeg ble med på sex party på Kypros. Jeg hadde sex med veeeldig mange menn/gutter på det partyet. Dessverre var det meste uten kondom så det måtte bli klamydia av det. Anonymkode: 267e8...d9b Hvor mange knulla deg? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #97 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 11.55): Jentetur til Kreta sammen med to venninner. Vi er alle gift. Endte opp på hotellrommet med tre lokale menn. To av dem tok turer i rumpa mi mens jeg sugde den tredje. De to andre venninnene ble ikke penetrert, men "hjalp til" mens mannfolka tok meg analt. Mannen vet fortsatt ingenting om dette i dag. Har aldri vært utro siden. Anonymkode: 1789f...72f Håper du sjekket deg etterpå Anonymkode: ef380...515
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #98 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 11.55): Jentetur til Kreta sammen med to venninner. Vi er alle gift. Endte opp på hotellrommet med tre lokale menn. To av dem tok turer i rumpa mi mens jeg sugde den tredje. De to andre venninnene ble ikke penetrert, men "hjalp til" mens mannfolka tok meg analt. Mannen vet fortsatt ingenting om dette i dag. Har aldri vært utro siden. Anonymkode: 1789f...72f Håper du sjekket deg etterpå Anonymkode: ef380...515
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #99 Skrevet 2. juni 2021 Da jeg spaserte fra nachspiel igjennom Oslo sentrum en mandag sommermorgen kl 08, etter et ONS.. med sæd dinglende i hår og på kinnet🙈 Oppdaget det ikke før jeg kom hjem😳😅😇 Anonymkode: e73ac...300 1
M Mads Skrevet 2. juni 2021 #100 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da jeg spaserte fra nachspiel igjennom Oslo sentrum en mandag sommermorgen kl 08, etter et ONS.. med sæd dinglende i hår og på kinnet🙈 Oppdaget det ikke før jeg kom hjem😳😅😇 Anonymkode: e73ac...300 Haha, kul story men ikke vill
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå