Gå til innhold

Mest slutty/tøsete opplevelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

kall det gjerne en ronketråd, det er jo faktisk det. Hva er det mest slutty/tøsete dere noen gang har gjort?

selv knullet jeg 4 forskjellige damer på en Kveld uten å vaske meg mellom slagene. Var på Oktober fest i München.

Den første på toalettet, den andre bak toalettet, den tredje i ølteltet (ridde meg «usynlig» trodde henne og den fjerde på hotellet. Alle tyske damer.

Har alltid hørt / lest at Norske damer er mest slutty i verden men tyske damer er ville.

Anonymkode: 62455...45c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne må jeg skrive som anonym 😅

Jeg var 19 og endte opp på fest med daten min i 40åra og kompisene hans. Vi spilte poker som utviklet seg til klespoker, og jeg ble naken fort. Endte opp med at jeg gikk på rundgang på alle kompisene på stua den kvelden 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 322c8...7dd

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Denne må jeg skrive som anonym 😅

Jeg var 19 og endte opp på fest med daten min i 40åra og kompisene hans. Vi spilte poker som utviklet seg til klespoker, og jeg ble naken fort. Endte opp med at jeg gikk på rundgang på alle kompisene på stua den kvelden 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 322c8...7dd

samme skjedde med meg når jeg var 16 🙈

Anonymkode: 528ab...b1f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært fellestøs i en russebuss året før jeg selv var russ. 
De gjemte meg i bussen når de skulle i kongeparken. Hadde sex flere ganger med alle sammen i løpet av helga. Flere av de hadde dame hjemme. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tråden for meg 😅

En av mine første:

Sugde og ridde faren til en venninne baki bilen hans på en parkering foran treningsanlegget der jeg egentlig skulle vært på fotballtrening. Fikk med meg bare siste halvdel av treninga 😏

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk med appstyrt vibrator i musa i eks-svigerfars 40årsdag. Eksen hadde full kontroll og kjørte på når det passet minst. Jeg gikk i skjørt og blir veldig våt når jeg kommer...

Anonymkode: 322c8...7dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina

Et par tre av disse historiene høres ut som overgrep 🤷‍♀️

Faren til venninne når man skulle vært på fotballtrening? Overgrep.

16 åring som går på rundgang blant 40åringer? Manglende samtykkekompetanse, i beste fall overgrep - men mer gruppevoldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (1 time siden):

Et par tre av disse historiene høres ut som overgrep 🤷‍♀️

Faren til venninne når man skulle vært på fotballtrening? Overgrep.

16 åring som går på rundgang blant 40åringer? Manglende samtykkekompetanse, i beste fall overgrep - men mer gruppevoldtekt. 

Jeg var 20 og vi hadde et ‘’forhold’’ så det var ikke mye overgrep..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
HannaLena skrev (1 time siden):

Jeg var 20 og vi hadde et ‘’forhold’’ så det var ikke mye overgrep..

Ikke alle føler det slik nei.

Men ganske mange ser all groomingen og overtrampene når en blir eldre. 

Uansett om den langt yngre her tar initiativ så er det overgrepsliknende å ligge med den langt yngre venninna til dattera som tross alt ikke har i nærheten av tilsvarende samtykkekompetanse i situasjonen. 

At du er såpass - med all respekt - skada, at du ligger med den voksne faren til ei venninne endrer ikke på hans ansvar her.

Han burde avvist deg. 

Denne historien er jo ikke «slutty», den er bare veldig trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn kan svare ....

Fyllesex med min brors svigermor. Jeg 28, hun 53.  

Anonymkode: c7b10...552

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å suge, og sugde jo kjæresten hele tiden i tenårene. Elsket å suge han i bilen, på kino, på bussen, bussholdeplassen, fotballbanen/ tribunen etter trening. Brydde meg lite om vi ble oppdaget. Alltid vært svak for sporty kledde menn. Elsker fortsatt å suge min mann men nå er det hjemme eller når man er sikker på ikke å bli oppdaget. Elsker å se min mann i joggebukse/ treningsbukse. Da har jeg alltid lyst til å suge ham. 

Anonymkode: 0f123...7ef

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Fnuggolina said:

Ikke alle føler det slik nei.

Men ganske mange ser all groomingen og overtrampene når en blir eldre. 

Uansett om den langt yngre her tar initiativ så er det overgrepsliknende å ligge med den langt yngre venninna til dattera som tross alt ikke har i nærheten av tilsvarende samtykkekompetanse i situasjonen. 

At du er såpass - med all respekt - skada, at du ligger med den voksne faren til ei venninne endrer ikke på hans ansvar her.

Han burde avvist deg. 

Denne historien er jo ikke «slutty», den er bare veldig trist. 

Som mann tiltreder jeg den kommentaren. Hadde stopper det hvis jeg var tilstede og tror de fleste av mine kamerater ville gjort det samme.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble sugd av ei dame på en parkeringsplass ved en matbutikk midt på dagen mens familier osv gikk forbi, og knullet en dame i en trappoppgang også det midt på dagen men ingen kom der akkurat da så litt flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksenmann skrev (16 minutter siden):

Som mann tiltreder jeg den kommentaren. Hadde stopper det hvis jeg var tilstede og tror de fleste av mine kamerater ville gjort det samme.

Vel, som aktiv på mange forum innen mange sjangere så sjer jeg haugevis med menn i 40-50 årsalderen som søker jenter i 20 åra. Godt mulig det ikke er dine kompiser da ;) 

Anonymkode: 322c8...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig hoe av meg så det «værste» må vel ha vært den ene gangen jeg skulle på date med en kar, hadde aldri møtt han før. Kom hjem til han og etter få minutter var vi allerede i senga. Daten startet vel etter sexen var ferdig

Dette er jo ingenting ifht det andre skriver her😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, som aktiv på mange forum innen mange sjangere så sjer jeg haugevis med menn i 40-50 årsalderen som søker jenter i 20 åra. Godt mulig det ikke er dine kompiser da ;) 

Anonymkode: 322c8...7dd

Det er ENORM forskjell på 29-åringen og venninna til dattera du du kjører på fotballtrening.

Og ja, mange menn og kvinner er overgripere og pedofile. Intet nytt der.

Mange søker også etter barn og babyer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (1 minutt siden):

Det er ENORM forskjell på 29-åringen og venninna til dattera du du kjører på fotballtrening.

Og ja, mange menn og kvinner er overgripere og pedofile. Intet nytt der.

Mange søker også etter barn og babyer. 

Kan du slutte å ødelegge fingretråden min?

Anonymkode: 50082...97b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan du slutte å ødelegge fingretråden min?

Anonymkode: 50082...97b

Haha!!! ;) 

Ikke når folk beskriver overgrep, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Svelger du?

Anonymkode: f3255...174

Svelger alt som ikke havner på klærne. Har slikket bort en del sæd fra hans genser og bukse. Smaker ikke så godt men ser det tenner han skikkelig. 

Anonymkode: 0f123...7ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...