Gå til innhold

Mest slutty/tøsete opplevelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror du skal være glad for at det ikke resulterte i mer enn klamydia... 

Anonymkode: b18b4...e13

Det er jeg. Jeg var med 2 ganger så jeg vet ikke om det var første eller andre gangen jeg ble smitta. Det var nok litt risikofylt for de krevde jo ikke legesjekk av noen som var med. Jeg har ofte tenkt på det og det var veldig deilig og sexy at så mange menn ville ha meg. Skulle jeg gjort det igjen så måtte det vært med krav til sjekk av de som var med. Inkludert meg selv ;) 

Anonymkode: 267e8...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er jeg. Jeg var med 2 ganger så jeg vet ikke om det var første eller andre gangen jeg ble smitta. Det var nok litt risikofylt for de krevde jo ikke legesjekk av noen som var med. Jeg har ofte tenkt på det og det var veldig deilig og sexy at så mange menn ville ha meg. Skulle jeg gjort det igjen så måtte det vært med krav til sjekk av de som var med. Inkludert meg selv ;) 

Anonymkode: 267e8...d9b

Høres veldig spennende ut, men hadde syntes det er for skummelt med tanke på hiv osv. 

Anonymkode: b18b4...e13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/28/2021 at 4:23 PM, Fnuggolina said:

Det er ENORM forskjell på 29-åringen og venninna til dattera du du kjører på fotballtrening.

Og ja, mange menn og kvinner er overgripere og pedofile. Intet nytt der.

Mange søker også etter barn og babyer. 

Nå maler du tydeligvis med den bredeste Me-Too penselen som er å oppdrive! Er da virkelig enorm forskhell på en forhåpentligvis kåt og freidig 20 åring,  og barn/ babyer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Jeg var på første date med min nåværende kjæreste. Jeg var egentlig bare ute etter ligg, men det skjedde ikke. Dro rett fra han og til en annen kar som jeg hadde sex med. 
  • Var slutt i en uke mellom meg og kjæresten. Hadde sex med en ny kar hver dag, den ene kvelden var jeg hos to stykker.
  • Hadde sex med en 50 - åring (like gammel som min far), jeg er selv 19. Dette var kun av nysgjerrighet ettersom han var svært pågående og ekstremt selvsikker. Jeg og venninnene mine hadde et veddemål om hvor bra han var i senga siden han var så selvsikker, så da måtte jeg jo finne ut av det.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, starken said:
  • Jeg var på første date med min nåværende kjæreste. Jeg var egentlig bare ute etter ligg, men det skjedde ikke. Dro rett fra han og til en annen kar som jeg hadde sex med. 
  • Var slutt i en uke mellom meg og kjæresten. Hadde sex med en ny kar hver dag, den ene kvelden var jeg hos to stykker.
  • Hadde sex med en 50 - åring (like gammel som min far), jeg er selv 19. Dette var kun av nysgjerrighet ettersom han var svært pågående og ekstremt selvsikker. Jeg og venninnene mine hadde et veddemål om hvor bra han var i senga siden han var så selvsikker, så da måtte jeg jo finne ut av det.

Og kan man spørre hva du fant ut, etter å hatt sex med denne 50 åringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (1 minutt siden):

Og kan man spørre hva du fant ut, etter å hatt sex med denne 50 åringen?

Haha, såklart!

Han ville bruke håndjern og binde meg fast i senga, sa tydelig i fra at det ikke var av min interesse og det var greit for han. I forkant av ligget hadde han spurt om jeg likte å bli dominert, noe jeg egentlig bare syntes var ekstremt kleint.  Han brukte ikke så god tid på forplay, men han var jo klar før vi hadde fått av oss klærne. Det var ok så lenge det varte, som ikke var så veldig lenge, men han var klar for en ny runde ganske snart. Ikke det verste jeg har opplevd, men heller ikke det beste. Det beste er såklart med noen jeg bryr meg om og har en god følelsesmessig relasjon til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er fin, tør jeg ikke si. Syk natt men sykt slutty 🙈

Anonymkode: 62455...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jentetur i Hellas, endte opp på rommet mitt med 5 dansker som byttet på å knulle meg. Alle sprutet i meg. Sår og fylleangst ved bassenget dagen derpå. Men knullet 3 av dem igjen før lunch dagen etter. Deilig opplevelse som jeg er glad ingen vet om.

Anonymkode: 62455...45c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tvillingsøsteren min knulla hver vår mann på fest med mange tilskuere. De heia oss frem til orgasme 🤩

Anonymkode: 08f3f...a42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2021 den 20.39):

Da jeg var 19 og en venninne var 21, banket vi på vinduet til hybelen til en 16 år gammel gutt på vei hjem fra byen. Det var ganske enkelt for langt å gå og vi trengte et sted å sove. Det var bare en seng og vi sov i undertøyet.

På morgenkvisten ba han oss løfte baken i været. Vi var bakfulle og brydde oss egentlig ikke. Så vi gjorde som han sa.

Like etter ble trusene våre kastet ut i rommet og rumpene våre dyttet sammen. Vi hørte en guttestemme si:

"WOooww!"

🙄

 

Anonymkode: 2393f...9c4

Du aner ikke hvor spennende jente/dame rumpe er for en gutt på 16 år😂🙈

Anonymkode: 61bb5...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest slutt jeg har gjort er å knulle ute på en lekeplass etter stengetid på byen, knulle på en trapp, blitt fingret av en veldig kjekke mann med skinnjakke(hat lakk og lær og skinn fetisj, dr så mye slutt jeg har gjort og mer slutt vil jeg gjøre f.eks å onsnere i en politibil. Frekt/kinky og lekent er best. Ordentlig dirty sex er best🔥🔥

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullet han bestevenninna mi holdt på med en stund. Var med de hjem etter bytur og jev skulle også sove over hos han. Plutselig kom han inn der jeg sov. Ble vekket av et kyss. Fikk sjokk. Men ble fort med på klining, og plutselig slikket han meg og så knullet vi. Han hadde visst hatt lyst på meg hele kvelden. Skal sies at jeg var klar over av venninna mi ikke hadde så lyst på han og kom til å avslutte. Noe hun også gjorde. 

Anonymkode: 3ceba...2f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne følger jeg, la oss se om jeg blir modig nok til å svare 😅

Anonymkode: 4f559...c76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligge med 3 ulike kvinner i løpet av 24t.  (mann)

Anonymkode: 6442c...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på et nach for noen år siden alene med bare menn. Jeg lot de runke og sprute på meg. Med klær på altså.

Anonymkode: 791d8...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sugde en LSK supporter på toallettet på en bar i Lillestrøm, to ganger samme kveld, han var hot selv om det også var veldig mye Adidas og gult og svart på hele ham. Men en skikkelig bul i treningsbuksa og jeg var kåt og brisen og jeg sugde i vei. Synes vanligvis fotballsupportere er det mest harry som finnes. Men han var veldig kjekk da. Han ble siden med opp på rommet på hotellet for mer sex. Eneste gang jeg har blitt tatt opp etter veggen slik man bare ser på film. Hadde helt ekstrem sex og denne harry hooliganen tok aldri av seg fotballdrakta og treningsdressen og jeg tenker tilbake på denne ville natta hver gang jeg ser en Lillestrømsupporter, selv om de fleste av dem ikke akkurat er noe å bli kåt av... Er blitt en 15-20 år siden. 

Anonymkode: 873db...797

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tenåring, hadde trekant med bestevenninna mi og en fyr som eide et utested i byen. Han var i slutten av 20-årene ca. Venninna mi var jomfru, så jeg holdt henne bokstavelig talt i hånda da hun mistet jomfrudommen! 😅

Han syns jomfru var litt kjedelig så han bar meg inn på stuen og knulte meg skikkelig der inne! 🤤

Anonymkode: d4c92...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på swingersklubber flere ganger, der skjer det ofte slutty ting. Det gøyeste var «oljeparty» på en gigaseng med latexlaken. Full gangbang i mørket, man så omtrent ikke hvem man sugde eller ble knullet av. Skikkelig moro der og da, men i ettertid har jeg tenkt at det kanskje ble litt too much... 🙈

Anonymkode: 90c14...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske ungdommen slutta å bruke ord som «slutty», importert direkte fra puritanske, dobbeltmoralske USA. 

Anonymkode: f9644...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...