Gå til innhold

Mest slutty/tøsete opplevelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fnuggolina skrev (1 time siden):

Det er ENORM forskjell på 29-åringen og venninna til dattera du du kjører på fotballtrening.

Og ja, mange menn og kvinner er overgripere og pedofile. Intet nytt der.

Mange søker også etter barn og babyer. 

Jeg likte å suge typen min etter fotballtrening jeg da, vi var jevngamle. Det andre greiene der vet jeg heldigvis lite om. Nydusjet, litt sliten, fotballagets altfor store treningsdress, og jan visste hva han fikk for bulen i den buksa nærmest vokste for hver meter han gikk. Det var deilig å være ung frigjort og sexglad tenåring. 

Anonymkode: 0f123...7ef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke folk snart slutte å bruke utrykk som slutty og horete! 

Litt udatert nå 😐 

 

Anonymkode: 5004f...8cd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde som 16-17 åring sex med to ulike på en kveld. Var relativt full og hadde meg med en på fest - fikk så bestekompisen til å hente meg og endte senere samme natt opp med å ha sex med han da jeg overnatta der 😅🙈

Anonymkode: 08f59...f70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan ikke folk snart slutte å bruke utrykk som slutty og horete! 

Litt udatert nå 😐 

 

Anonymkode: 5004f...8cd

Nei det er det ikke, selv om du lurer deg selv til å tro det. 

Anonymkode: 03189...c4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg ble bedratt pulte jeg svigermora som hevn, hun var faktisk enda bedre å knulle enn deg, sa jeg til exen min. I ettertid har jeg besøkt henne mange ganger. Og exen ber fremdeles om tilgivelse for utroskapen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Denne må jeg skrive som anonym 😅

Jeg var 19 og endte opp på fest med daten min i 40åra og kompisene hans. Vi spilte poker som utviklet seg til klespoker, og jeg ble naken fort. Endte opp med at jeg gikk på rundgang på alle kompisene på stua den kvelden 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 322c8...7dd

Var det du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg likte å suge typen min etter fotballtrening jeg da, vi var jevngamle. Det andre greiene der vet jeg heldigvis lite om. Nydusjet, litt sliten, fotballagets altfor store treningsdress, og jan visste hva han fikk for bulen i den buksa nærmest vokste for hver meter han gikk. Det var deilig å være ung frigjort og sexglad tenåring. 

Anonymkode: 0f123...7ef

«Vi var jevngamle» = ikke relevant for det andre eksempelet. 

Skjønner ikke hvorfor du har lyst å sammenlikne, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Voksenmann skrev (15 timer siden):

Som mann tiltreder jeg den kommentaren. Hadde stopper det hvis jeg var tilstede og tror de fleste av mine kamerater ville gjort det samme.

Ditto. Dette er no-go-zone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (16 timer siden):

Ikke alle føler det slik nei.

Men ganske mange ser all groomingen og overtrampene når en blir eldre. 

Uansett om den langt yngre her tar initiativ så er det overgrepsliknende å ligge med den langt yngre venninna til dattera som tross alt ikke har i nærheten av tilsvarende samtykkekompetanse i situasjonen. 

At du er såpass - med all respekt - skada, at du ligger med den voksne faren til ei venninne endrer ikke på hans ansvar her.

Han burde avvist deg. 

Denne historien er jo ikke «slutty», den er bare veldig trist. 

Men når man er over 20 så klarer man å velge selv. Sitt eget problem om man angrer. Men å angre betyr ikke voldtekt. Tenk så mange som hadde ufrivillig vært voldtektsmenn da? 

Anonymkode: 2dad0...97d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtykkekompetanse 😂😂😂

Anonymkode: aa309...292

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Men når man er over 20 så klarer man å velge selv. Sitt eget problem om man angrer. Men å angre betyr ikke voldtekt. Tenk så mange som hadde ufrivillig vært voldtektsmenn da? 

Anonymkode: 2dad0...97d

Forsåvidt greit nok, men det er fellesskapet som må ta psykologregningen din om ikke så lenge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep it coming boys, her var det mange gode runkehistorier.

Anonymkode: 8328a...7ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter også på anonym. 
Jeg ba en guttegjeng komme til meg for å pule. Det var ille tøsete. 

Anonymkode: 157e9...593

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå med 3 ulike på 18-årsdagen min:

Nr. 1. På doen på festlokalet

Nr. 2. I et smug i byen

Nr. 3. Hjemme hos ham etter nasj

Bifaller ikke dette (for meg selv, andre må få gjøre som de vil) den dag i dag, for å si det sånn. For å gjøre det hele enda mer ekkelt endte jeg opp med å bli gravid til tross for prevensjon, og var da usikker på hvem i alle dager barnefar kunne være. Det var jo så mange aktuelle kanditater. Tok abort, av flere grunner.

Har også gått i offentlighet med et vibrerende egg inni meg, styrt av en my eldre fyr, med kort kjole uten truse. Ble fingret i skjul i butikker osv. for han skulle kjenne hvor våt jeg var. Hadde sex i en av butikkene. 

Anonymkode: 2460d...9f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/28/2021 at 1:47 PM, Fnuggolina said:

Et par tre av disse historiene høres ut som overgrep 🤷‍♀️

Faren til venninne når man skulle vært på fotballtrening? Overgrep.

16 åring som går på rundgang blant 40åringer? Manglende samtykkekompetanse, i beste fall overgrep - men mer gruppevoldtekt. 

All mulig støtte til deg i denne tråden. Takk for at du gidder å bruke tid på det.

Så skulle en tro at det var like greit å stenge tråder som forherliger overgrep.

Hilsen mann 33 som aldri i verden ville akseptert, og enda mindre deltatt i, gruppesex mellom godt voksne menn og en 16-åring, og som forøvrig ikke tror et sekund på den historien - heller.

Anonymkode: 5e2ec...4c4

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig enig i mye av det du skriver, men ikke alt. Jeg er ikke enig i kommentaren om at 20-åringer ikke er ferigutviklet mentalt (frontallappen er kanskje ikke helt feridgutviklet, særlig ikke for gutter) - det var litt unødvendig for diskusjonen.

Jeg har også mange seksuelle erfaringer bak meg, som startet allerede ifra 13-årsalderen. Har alltid ansett meg selv som seksuelt frigjort med et stort behov for sex, og selv ment at jeg har vært i kontroll over min egen kropp og egen seksualitet. Alle jeg lå med i tenårene og tidlig tjueåra var helt og holdent mitt valg osv. Det var overhodet ikke noe oppmerksomhetsbehov eller usikkerhet som var årsaken til min seksuelle frigjorthet, ei heller var det noe feil å ligge med 30-40-åringer som tenåring... Jeg var aldri brukt. Trodde jeg selv, i hvert fall. 

Det er først nå, i en alder av 27, i et trygt og stabilt forhold, at jeg overraskende nok har opplevd såre reaksjoner og følelser knyttet til mange av opplevelsene jeg hadde som ungdom/ung voksen. Jeg kan ikke si at jeg direkte angrer eller har det helt grusomt altså, så preget føler jeg meg ikke, men dette har i hvert fall åpnet horisonten min litt mer. Jeg mener det må være innafor, og bare er sunt, å stille spørsmål ved overdreven seksuell adferd i veldig ung alder. For meg gikk det veldig fint (kan bare bli trist av å tenke på enkelte av situajsonene og føle sympati med en yngre meg), for mange andre går det også helt topp og de fortsetter den typen livsstil livet ut, men mange blir nok dessverre også preget. Det er vel ikke nødvendigvis sexen i seg selv som er et problem, men for noen vil overdreven seksuell adferd kunne være et symptom på underliggende utfordringer som kikke akkurat vil bli bedre av å være seksuelt frigjort.

Poenget mitt er vel egentlig at dette temaet her er komplekst og langt ifra sort/hvitt, og det er vanskelig å vita hva som er reelt samtykke, og hva som kan skape vonde følelser senere i livet. 

Anonymkode: 2460d...9f5

Godt innlegg! Det er dette jeg også tenker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange synes at det der og da ikke er et overgrep, men forstår det senere. Men i dette tilfellet har jenta samme opplevelse flere år etter. Tenker at det er ok da. 

Men tilbake til historiene da.. Dro fra ei jeg datet etter å ha vært hos henne i et døgn omtrent, rett til venninnen hennes. Mens venninnen jeg dro fra ringte og snakket om siste døgn, tredde nr to seg ned på meg og red meg sakte og stille. Småfrekt. 

Flere superfrekke knull utendørs i Oslo sentrum etter byen, feks universitetetsplassen ved karl Johan, buskene ved rådhuset mm.. 

På guttetur i østeuropa ble jeg med ei dame hjem. På morgenkvisten bandt hun meg fast i sengen og dro ut en times tid mens hun dro på jobb for å hente noe. 

Mot slutten av forholdet til ei begynte jeg å få kontakt med sjefen hennes. En kveld hadde jeg egentlig planlagt å avslutte forholdet, sendte sjefen hennes melding om hun kunne jobbe så jeg kunne dra hjem til sjefen istedenfor.

Har mange flere og det frekkeste har jeg nok ikke opplevd enda. 

Anonymkode: f679b...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig enig i mye av det du skriver, men ikke alt. Jeg er ikke enig i kommentaren om at 20-åringer ikke er ferigutviklet mentalt (frontallappen er kanskje ikke helt feridgutviklet, særlig ikke for gutter) - det var litt unødvendig for diskusjonen.

Jeg har også mange seksuelle erfaringer bak meg, som startet allerede ifra 13-årsalderen. Har alltid ansett meg selv som seksuelt frigjort med et stort behov for sex, og selv ment at jeg har vært i kontroll over min egen kropp og egen seksualitet. Alle jeg lå med i tenårene og tidlig tjueåra var helt og holdent mitt valg osv. Det var overhodet ikke noe oppmerksomhetsbehov eller usikkerhet som var årsaken til min seksuelle frigjorthet, ei heller var det noe feil å ligge med 30-40-åringer som tenåring... Jeg var aldri brukt. Trodde jeg selv, i hvert fall. 

Det er først nå, i en alder av 27, i et trygt og stabilt forhold, at jeg overraskende nok har opplevd såre reaksjoner og følelser knyttet til mange av opplevelsene jeg hadde som ungdom/ung voksen. Jeg kan ikke si at jeg direkte angrer eller har det helt grusomt altså, så preget føler jeg meg ikke, men dette har i hvert fall åpnet horisonten min litt mer. Jeg mener det må være innafor, og bare er sunt, å stille spørsmål ved overdreven seksuell adferd i veldig ung alder. For meg gikk det veldig fint (kan bare bli trist av å tenke på enkelte av situajsonene og føle sympati med en yngre meg), for mange andre går det også helt topp og de fortsetter den typen livsstil livet ut, men mange blir nok dessverre også preget. Det er vel ikke nødvendigvis sexen i seg selv som er et problem, men for noen vil overdreven seksuell adferd kunne være et symptom på underliggende utfordringer som kikke akkurat vil bli bedre av å være seksuelt frigjort.

Poenget mitt er vel egentlig at dette temaet her er komplekst og langt ifra sort/hvitt, og det er vanskelig å vita hva som er reelt samtykke, og hva som kan skape vonde følelser senere i livet. 

Anonymkode: 2460d...9f5

Nettopp :) 

Det er mitt inntrykk også. Altså at endel endrer måten å vurdere både egne og andres handlinger på.

Helt uavhengig av utgangspunktet for diskusjonen så er det jo en grunn til at mange eksempelvis bruker mange år på å anmelde overgrep og voldtekt.

Noe av grunnen for mange er at man ikke forstod det selv. 

Andre igjen skjønner først hva gjensidighet og respekt er når man faktisk får det av en bra partner. 

For eksempel. 

Egentlig er poenget mitt at voksne har ansvaret for å ta klokere valg nettopp på grunn av alt det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Setter også på anonym. 
Jeg ba en guttegjeng komme til meg for å pule. Det var ille tøsete. 

Anonymkode: 157e9...593

Nei, det er vist ikke lov å be om slik. Du ble voldtatt, må vite! Kvinner har ikke lov å bestemme over egne lyster og fantasier iflg. denne tråden. 

Anonymkode: 2dad0...97d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...