Gå til innhold

Tenåringsgraviditet i sims 2


Iselilja

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest yokohama

Overraskende mange her som hadde peiling på sims da:p Men noen som vet hva kode jeg må bruke for å få alle kunnskapspoengene? Er så kjedli at de skal bruke hele dagen på å lese i en bok! Jeg er for litt juks!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg bruker boolprop koden for å få kunnskapspoeng, bare søk på boolprop på google eller her inne så får du opp beskrivelse av bruken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_thea_*
Og så så jeg nå at du ikke heter Arkadia, men Arkana. Sorry for den, det er ei anna her som heter Arkadia, det går fort i surr ;)

jaja hvis du fyller inn maxotives inni jukseboksen kan du bli i topp humer alt untat miljø man kan bruke den så mange ganger man vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.cheatcc.com/pc/sims2.html

Side som gir en beskrivelse av koden som "gjør alt" :) Jeg bruker den kun når jeg lager voksne simmer, for at de ikke skal starte på scratch som voksne!

Jeg bruker inteeminater for å få til tenåringsgraviditeter. Legg imidlertid merke til at dette er en hack og ingen kode, altså må du installere noe for å få den til å virke. Jeg har imidlertid aldri hatt noen problemer med den, så jeg tror ikke det er så risiko med å installere den!

http://www.insimenator.net/showthread.php?...ht=inteenimater

Denne insimenator greia virker ikke lenger, det går ikke an å åpne nedlastingslinken :( Og den første patchen heller virker ikke lenger..

Noen andre som vet om hvordan man kan gjøre tenåringer gravide? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør legges til her at det lureste da er å bruke den første koden... ;):ler:

det går også ann og skrive familyFunds etternavn på simmene og sum du vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Som beskrevet i forrige innlegg installerer jeg inteeminater og lar tenåringene ha sex. Plutselig har jeg en tenåring med barn!

Hvor kan man laste ned den koden da?? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest sims hekta :)

bare trykk ctrl-shift-c og i den boksen som kommer opp skriver dere "maxmotives", så blir alle behovene fylt opp unntatt miljø.. mye enklere, det blir fylt opp på alle simmene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Wolfmoon
Denne insimenator greia virker ikke lenger, det går ikke an å åpne nedlastingslinken :( Og den første patchen heller virker ikke lenger..

Noen andre som vet om hvordan man kan gjøre tenåringer gravide? :)

Stakkars de som lagde den opprinnelige inteeminator, de fikk masse kritikk fra puritanske amerikanere som mente at man kunne da virkelig ikke ha tenåringsgraviditeter i dette spillet. Sikkert derfor siden er stengt.

Fant en ny patch på sims2living.com, du må registrere deg men det er gratis.

Hvor kan man laste ned den koden da?? :sukk:

Det er ingen kode det er en mod, og hvis man ikke vet forskjellen bør man nesten ikke laste den ned i det hele tatt, rett og slett fordi det forandrer spillet ditt og hvis du ikke vet hva du gjør kan den ødelegge spillet. Hvis du allikevel vil prøve, se over!

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wolfmoon

Så ikke at man må betale for mod'er og adult content. Men hvis man har veldig lyst på tenåringsgraviditeter så får man kanskje bare spandere 4 dollar på det da.

Ellers kommer jo snart sims 3 snart, men jeg tviler sterkt på at det blir tenåringsgraviditeter i den fra begynnelsen av. Det ville vel mest sannsynlig føre til en ratingendring i USA som produsenten nok ikke ser seg tjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble utsatt pga de ville reklamere mer for spille så de kunne tjene mer på det, men spillet er ferdig. Alle nyheter om spillet finnes på snootysims.com bilder artikler og mye nyheter på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...