Gå til innhold

Tenåringsgraviditet i sims 2


Iselilja

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er kjedelig med juksekodene. Veldig gøy med en gang, men etterhvert blir jo hele poenget med spillet borte.

Enig. Jeg spilte utrolig mye før men til slutt hadde jeg samlet sammen så mange hacka objekter og patcher at alt gikk lekende lett gjennom hele sim-livet og da ble jeg så lei at jeg måtte legge vekk spillet i flere måneder (det blei for 'vanskelig' å bare gå tilbake til den normale metoden).

Nå har jeg endelig begynt å spille igjen etter å ha holdt meg unna over 6 mnd. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, http://www.thesimsresource.com/index.php har masse gratis greier.

Jeg jukser aldri med penger, lærdom eller sult/søvn og sånn, bare likte muligheten for gravide tenåringer. Det gjør det jo ikke lettere...

Jeg hadde et sjakkbord som gjorde at de lærte logikk fort til sims 1, men likte ikke den "juksefølelsen" så slike ting laster jeg ikke ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke å jukse.. Men denne patchen måtte jeg bare prøve:) Desverre var ikke tenåringsimmen min noen god mor, så sosialarbeideren hentet både babyen og søstera hennes.. Og jeg som nettopp hadde druknet foreldrene hennes så hun skulle få bedre tid til babyen..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke å jukse.. Men denne patchen måtte jeg bare prøve:) Desverre var ikke tenåringsimmen min noen god mor, så sosialarbeideren hentet både babyen og søstera hennes.. Og jeg som nettopp hadde druknet foreldrene hennes så hun skulle få bedre tid til babyen..:(

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare betaling.

Det er gratis også. Ca 3% av det som ligger der er gratis, eller noe sånn, og de roterer hver 3. dag (dette har jeg skrvet lenger ioppei denne tråden også!)

Siden der er tusenvis av ting er den lille prosentandelen likevel masse, så du trenger kke betale. Du må registrere deg, men det er gratis. Så kan du laste ned alt det som er gratis, og komme tilbake tre dager senere, da er noe annet gratis. Og siden det er så masse, så finner jg nye ting er hver gang jeg titter nn, selv flere ganger på en dg, fordi jeg ikek rekker se på alt.

trykk "view all free" og du får se det som er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg får de heller ikke til å utføre dirty business

Nærmeste man kommer det hos meg var da jeg lagde en skikkelig stygg kar og lot han bli kjent med hushjelpene så de la på svøm sammen. Så fjernet jeg trappen og lot de dø der i bassenget... Druknet gjorde de... Alt dette bare for å oppfylle hans ønske om å se et spøkelse  :ler:

(Skjønner ikke at sjefen til hushjelpene ikke luktet lunta, det gikk jo med en hushjelp hver uke!)

For en fantasi du har! :ler:

Når det gjelder cheat koder så bruker jeg bare den for å få penger (ja og gravid tenåring). På Sims 1 brukte jeg så og si alle kodene og da ble det så kjedelig! :forvirret:

Må jo ha litt utfordring. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dere virkelig behov for å jukse til dre penger, uten at det blir for lett?

Jeg synes nemlig de fort får masse penger jeg.

SÆRLIG om de gifter seg. (men det gjelder særlig mine "designede familier" der jeg altså har en ung mann i et hus og en ung kvnne i et annet, og lar disse gifte seg, og derved får de hennes 20.000 (sånn ca, litt opp og ned ettersom hvor leng jeg har spilt henne) i tillegg, og da hr de mer penger enn de klarer å bruke.

Men min nå alenemor til tre (hun fikk tvillinger nemlig på andre forsøk) har altså en voksen som jobber, har aldri jukset til seg et øre av penger (jeg kan ikke pengekodene engang, og vil ikke kunne dem) og har likevel ikke økonomiske problmer i det hele tatt. Hun har hushjelp og barnepike, og har ikke kommet spesielt langt opp på karriærestigen enda (da hun altså tross alt har fått barn et par ganger) men hun klarer seg utmerket i det vese huset sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Arkana

Vil jo ha de fineste møblene og de lekreste tapetene. Men når jeg går skikkelig lei av å jukse, så spiller jeg sånne "fattige" litt. En av de, en svært kjekk ung italiener dro damer helt til han døde, og han hadde det ganske fett etterhvert.

Dessuten er byggingen halve moroa!

Nå har jeg det med å bygge engelske town houses - og jeg går så langt som at jeg søker opp plantegninger på fine hus på nettet (www.homeplanfinder.com f.eks.) og bygger hus jeg finner der.

Spiller nå en italiensk familie hvor moren heter Camelia, faren Alessandro, og tvillingene heter Tomaso og Clementina (jada, jeg søker opp utenlandske navn på nettet. Fant en flott side med alle Europas kongelige gjennom ørten generasjoner, så der har jeg jo en uttømmelig kilde).

Alessandro flørtet mye med maiden mens stakkars Camelia gikk gravid med tvillingene og var trøtt og sulten hele tiden (takk Gud for at hun ikke spøy seg gjennom hele svangerskapet i tillegg). Nå holder jeg på å bygge nytt hus til Camelia og ungene, de skal nemlig flytte fra Alessandro så snart det nye huset såtr ferdig :ler:

Gurilann å dette engasjerer meg!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke pengeproblemer som er saken her, men at jeg vil kjøpe de dyre møblene med en gang.  :ler:

Jepp!

Men ellers i hverdagen trenger de ikke ekstra penger, det er bare til å designe det huset jeg vil ha med en gang. ;)

De tjener jo også mye mer i Sims 2 enn de gjorde i Sims 1. Og siden de ikke stiller krav om så mange venner for å bli forfremmet nå så blir det jo litt lettere å jobbe seg opp penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Når de skal på shopping så... For jeg shopper ganske mye til de... Men passer på å ha slik overfold av penger at de kan ta med seg alt den måtte ønske hjem igjen. Sist ville ikke hun ene simmen min hjem igjen, voksne dame holdt på å tisse på seg men nektet å sette seg i taxien - hun ville heller HUSKE!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh, vel, jeg har ikke krav om de flotteste møblene jeg, det er nok derfor jeg fint klarer meg uten juksepenger.

Jeg har dem få et rimlieg lite hus til å begynne med, og senger av så god kvalitet som jeg har råd til, og ellers bar det nødvendigste. SÅ bygger jeg på med flere rom etterosm det bli barn, og flere senger da selvsagt, og ekstra bad. Spiserom og sånn. De får finere møbler dersom jeg riktig kjeder meg når de har mye penger, stort sett får de bare MER, dvs større tv, får pc, elektronsik spill etc. Je er ikke den som synes detå bygge er halve morroa, jeg bygger bare det jeg må... (men somregl bygger jeg heller enn å kjøpe et ferdig hjem)

Åhh., får lyst til å spille sims nå jeg (og muligens laste ned den patchen som gir meg muligheten for gravid tenåring) men nå er det lalletid her. Sambo har bestemt at vi skal stå opp kvart på seks i morgen. Noe som er tiiidelig. Vi pleier ha vekking på seks, ny vekking halv sju, og jeg drar meg ut av senga nærmere sju når han er fredig i dusjen... Så jeg trenger å sove, enda sims frister...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sitter her og er kjempetrøtt og skal på skolen klokken ti i morgen (og den er i Oslo, så må kjøre tidlig oga kø)... Jeg kan jo liksom ikke sette meg til nå heller... Dessuten har jeg sittet i hele dag, bortsett fra da jeg kjevlet litt pizzadeig og hev på litt stash før den gikk i ovnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jeg den eneste som lager meg selv som sim og folk jeg kjenner? :sjenert:

Neida

Har en verden - "Norge" - der bor mamma og pappa, søstrene mine, farmor, venner og jeg

så har jeg England, Irland, USA osv... Men spiller bare i England da - blir liksom så kjedelige hus i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Når de skal på shopping så... For jeg shopper ganske mye til de... Men passer på å ha slik overfold av penger at de kan ta med seg alt den måtte ønske hjem igjen. Sist ville ikke hun ene simmen min hjem igjen, voksne dame holdt på å tisse på seg men nektet å sette seg i taxien - hun ville heller HUSKE!!!  :overrasket:

:ler:

Jeg har en sim som er helt besatt av musikkinstrumenter! Hun skal hele tiden bort på de for å opptre! :roll:

Men de har jo resultert i en meget kreativ dame som nettopp nådde toppen som skuespiller og er nå et "Ikon". Blir hentet i helikopter og greier! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har en sim som er helt besatt av musikkinstrumenter! Hun skal hele tiden bort på de for å opptre! :roll:

Men de har jo resultert i en meget kreativ dame som nettopp nådde toppen som skuespiller og er nå et "Ikon". Blir hentet i helikopter og greier! :sjarmor:

:overrasket: Går det an å bli hentet i HELIKOPTER???

Jøss, tydelig at jeg må slutte å la de gå arbeidsledige - her skal det jobbes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...