Gå til innhold

Tenåringsgraviditet i sims 2


Iselilja

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som lager meg selv som sim og folk jeg kjenner? :sjenert:

Jeg har gjort det. Laget mitt drømmeliv! Selvfølgelig lager jeg meg selv som den baben da. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket:  Går det an å bli hentet i HELIKOPTER???

Jøss, tydelig at jeg må slutte å la de gå arbeidsledige - her skal det jobbes!!!

Jepp! Når du når toppen som skuespiller og toppen innen politikk. Hadde en sim som ble ordfører i Simcity. Skjønte ingenting jeg da det plutselig landa et helikopter utenfor huset første gang! :overrasket:

Kan godt hende man blir hentet i helikopter i alle yrker når man når toppen.

Må finne ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har en download fil er det bare å lage den selv.

Gå inn på programfiler/sims2.... og opprett ny fil. Den kaller du downloads. Så legger du alt du laster ned der.

Det funka fr meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å bli henta i helikopter kan vær stilig det, men jegliker det ikke. DEt bråker sånn, og alle simmene tår bare og holder seg for ørene når helikopteret kommer... Liker mye bedre når de hentes i limo jeg :)

Shopping er gøy ja, og de kommer hjem med masse klr da.

Men, musikkinstrumentr? Opptre? Livets skole, eller??

Forøvrig har jeg også laget meg selv om sambo som simmer, og familiene våre og sånn. Det er gøy det, selv om de ikke egentlig ligner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får jeg mer penger? :sjarmor:

Trykk shift + ctrl + c, da kommer det opp en boks øverst til venstre. I den kan du bl.a. skrive "kaching" (og trykk enter) da får du $1000 eller du kan skrive "motherlode", da får du $50 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk shift + ctrl + c, da kommer det opp en boks øverst til venstre. I den kan du bl.a. skrive "kaching" (og trykk enter) da får du $1000 eller du kan skrive "motherlode", da får du $50 000.

Det bør legges til her at det lureste da er å bruke den første koden... ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg spilte sims 1 hadde jeg en fin kaffetrakter med et gult kryss på. Drakk de av den slapp de å sove...det var veldig greit når man prøvde å skaffe seg en karriere og venner samtidig ;)

Finnes slike ting for to'ern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det finnes vet jeg ikke (men jeg tror det finnes noe apparat de kan bruke som de kan kjøpe med aspiration points. Men du kan jo istedet bruke denne juksekoden. I jukseboksen skriver du inn boolproptestingcheatsenabled true. Dette må gjøres ute i "byen" og ikke når du er inne i selve huset. Nå kan du selv regulere simmenes behov, når de blir trøtte flytter du bare søylen opp til de er våkne, det samme kan gjøres med sult, om de må på do osv. Du kan også gjøre det med alle kunnskapspoengene deres. Men, det blir som sagt kjedelig om du bruker den for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Da jeg spilte sims 1 hadde jeg en fin kaffetrakter med et gult kryss på. Drakk de av den slapp de å sove...det var veldig greit når man prøvde å skaffe seg en karriere og venner samtidig ;)

Finnes slike ting for to'ern?

Den husker jeg også ;) Hehe.. Brukte den mye :ler:

Nå har jeg blitt helt hekta på Sims 2 igjen! Gjorde nesten ikke noe annet enn å spille i går jo :sjenert: Ikke bra det der.. Går utover studiene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei, den hørtes ikke noe særlig ut, Arkadia...det kan fort bli veldig kjedelig! ;) Men jeg kan teste den ut. Hvordan blir man kvitt den igjen, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nei, den hørtes ikke noe særlig ut, Arkadia...det kan fort bli veldig kjedelig!  ;) Men jeg kan teste den ut. Hvordan blir man kvitt den igjen, forresten?

Det vet jeg ikke. Men det har ingenting å si, det er bare å la være å bruke den. Den forsvinner av seg selv når du lukker spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, såpass. Skal teste det, får spillet i morgen! Gleder meg som en unge - ble så hekta på det forrige sims at det er nesten skummelt ;) Så nå sitter jeg bare og planlegger hva jeg skal finne på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så så jeg nå at du ikke heter Arkadia, men Arkana. Sorry for den, det er ei anna her som heter Arkadia, det går fort i surr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men man kan jo kjøpe den der saken for apsirationpoints som fyller opp alle behov (bortsett fra miljø) når du bruker den. Varer bare 5 ganger da, men likevel. Kan jo bare kjøpe ny.

Mine simmer har i alle fall ofte masse, masse sånne poeng (jeg husker bar somreg ikke å kjøpe den saken der, men den er genial :) ) særlig de jeg har spilt siden de var babyer, de har masse. Dessutn lønner det seg legge inn noen timer til å lese om matlaging, mekanikk og rengjøring, samt noen timer med trim ved radioen eller i sånne kariærebelønninger, litt karsima og logikk (logikk er jo kjempegly med det dyre teleskopet da) som barn og ungdom, så har de en del på plass innen de blir voksne, det er lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Jeg hadde ikke sånn kaffetrakter... Lastet du den ned?

Man lastet ned den ja :)

Huff, kjøpte Livets Skole i går, så nå er jeg enda mer hekta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lastet ned den ja :)

Huff, kjøpte Livets Skole i går, så nå er jeg enda mer hekta :ler:

Hehe, samme her! Jeg hadde masse fine hus på den forrige maskinen, men da det kom virus på den forsvant alt. Kom aldri helt i gang igjen før nå når jeg kjøpte livets skole - ble jo så fascinert av de nye møblene etc!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...