Gå til innhold

Tenåringsgraviditet i sims 2


Iselilja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå fant jeg en enda bedre patch for det samme. Tenåringer kan få barn, ha årnings, man kan få graviditeten overstått på et par timer istedet for tre dager, ved hjelp av en biologisk klokke. Man kan også ta abort.

Tenåringssimmen min fikk en sønn nettopp :sjarmor:

Endret av Iselilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅHHH!!! Jeg vil også prøve!!!

Puh, er helt utslitt her nå jeg... Har en familie hvor mor ble smelt på tjukken kort tid etter at førstemann kom til verden, så når nr to ble født vokste den andre opp litt... Slitsomt detta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt uofisielle patcher i sims 2, men det med enåringsgravide frister... Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har lyst... Må vurdere det... (Jeg vil I ALLE FALL dersom jeg får livets skole noen gang, ha muligheten til gravide studenter!!!) Biologisk klokke (kjapt svangerskap) eller abort, har jeg ikke bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet den ut nå. Funket fint den. Men hvilken patch fant du etterpå? Har også lastet ned masse tøffe klær til simsene mine, men de får jeg ikke tatt i bruk, noen som vet hvorfor? Har pakket de ut på samme måte som graviditetspatchen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær du har lasta ned får du tatt i bruk, MEN du må la simmen resie til butikken og KJØPE dem :)

Tenåringsgraviditet vurderer jeg.... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro til kjøpesenteret med to simmer. Slo to fluer i en smekk. Offentlig årnings og shopping, men jeg finner ikke de stilige klærne jeg lastet ned der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dum...

Jeg aner ikke hva en "patch" er og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av de klærne jeg har lastet ned - vet ikke om jeg har lagret de på riktig sted.

Kommer aldri til å klare å laste ned denne fjortisgraviditetsgreia heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patchen laster du ned, og så pakker du den ut med winzip og legger alle .package filene i downloadmappa. (som somregel ligger under C:\Documents and Settings\dittbrukernavnpåpcen\My Documents\EA Games\The Sims 2\Downloads

Jeg fant forresten ut at jeg ikke trenger å ha årnings for å få baby en gang. Jeg ligger bare å slapper av i senga med en fyr, klikker på den biologiske klokka mi (som følger med patchen) og velger "Få baby med Dan". (Jeg kan selfølgelig fremdeles gjøre det på gamlemåten) Og med den samme klokka gjør jeg sånn at ungen blir født etter et par timer.

Dette gjelder den siste patchen altså..

LINK

Endret av Iselilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til gjest. Bare følg linkene Iselilja har lagt inn så finner du disse patchene.

Patch nr 2 fungerer bare på universitetet, og den har ikke jeg.

Fikk til å få klærne jeg har lastet ned, inn i garderoben til slutt, men da forsvant muligheten for årnings for tenåringen min... :roll: Er det mulig... Må sjekke om jeg har flyttet den filen ut av systemet her eller om de bare ikke er kompatible.

Har forresten funnet usynlige klær. Altså som gjør at simmene ser nakne ut... Alt man finner på nettet? :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dum...

Jeg aner ikke hva en "patch" er og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av de klærne jeg har lastet ned - vet ikke om jeg har lagret de på riktig sted.

Kommer aldri til å klare å laste ned denne fjortisgraviditetsgreia heller

:ler: Du høres ut som meg.......

Jeg kan ikke skru på Sims engang.... elleveåringen min ler av meg............. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at du har flyttet ut fila i prosessen da, for jeg tviler sterkt på at en patch for å kunne få gravide tenåringer ikke er kompatibel med nedlastede klær. Jeg hr lastet ned litt klær selv, men ikke noe annet, ikke "turt" meg på patch enda. Selv om jeg har lyst på tenåringsmødre.

Lyst på den livets skole også. Men, den biologiske klokka, den syntes jeg ikke noe om, så den patchen vil jeg ikke ha. Lage babyer på gamlemåten, og la dem gå gravid, få fri fra jobb (lese masse disse dagene, så de kan få neste forfremmelse) og se magen vokse dag etter dag. Det synes jeg er gøy.

Men... spørs om jeg må våge meg på den der tenåringsgreia. Vel, først må jeg vel trene meg på å spille litt mer "frekt". For første gang har jeg nå prøvd meg på noe litt annet enn den der "finne en mann, og gifte seg med han, eller i det minste flytte sammen, og lage masse babyer. (Jeg har ei som er alenemor. Venter barn nummer to nå, med samme fyren, men han har ikke flytta inn der. Hun bare ble gravid igjen da han var der i fødselsdgsselskapet for den første ungen...) Jeg har jo bare sååååå lyst å flytte ham inn der Så hva skal jeg med tenåringsgraviditetsmuligheter, jeg som bare spiller "pertentlige" simmer? Må se om jeg kan prøve meg på litt frekkere greier, så kan jeg etterhvert få noen frekke tenåringer, som ikke bare er opptatt av jobb og skole....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde bare flytta fila ut ja... Tenkte ikke på det da jeg la inn klærne.

Vel, nå har jeg gjennomført et fullt tenåringssvangerskap. Jenta gikk gravid samtidig som moren hennes gjorde det. Tenåringene blir ikke kvalme og får heller ikke mage, den eneste forskjellen er egentlig at tenåringen vagger når de er gravide. OG hun fikk ikke fri fra skolen dagen etter, nå var dette vanlig skole da, så jeg kan ikke si noe om hvordan det er med universitetet.

Men du snakker om å spille frekkere ja, tenåringen min ble gravid med en voksen mann, han hadde seg med moren hennes mens hun var gravid, men før moren ble gravid. Nå er moren gift med en annen, og alle bor under samme tak. I tillegg er samboeren til tenåringen på flørter'n med hushjelpen mens samboeren er på skolen....

Du har litt av hvert å prøve ut i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok også sånn som Malama! ;)

Klare ikke å la simmen mine "plages".

Kansje jeg skal kryddre det litt med en tenåringsgraviditet! oooohh. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plager ikke simmenen. Alle de tre i den familien her har ambisjoner om romantikk. Og jeg oppfyller ønskene deres innimellom, ellers lar jeg dem gjøre mye selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, jeg får de heller ikke til å utføre dirty business

Nærmeste man kommer det hos meg var da jeg lagde en skikkelig stygg kar og lot han bli kjent med hushjelpene så de la på svøm sammen. Så fjernet jeg trappen og lot de dø der i bassenget... Druknet gjorde de... Alt dette bare for å oppfylle hans ønske om å se et spøkelse :ler:

(Skjønner ikke at sjefen til hushjelpene ikke luktet lunta, det gikk jo med en hushjelp hver uke!)

Etterhvert ble han veldig godt kjent med en riktig pen og hyggelig jente-Sim, en av mine favoritter og de likte hverandre helt av seg selv, så da sleit jeg litt. Ville jo ikke at hun skulle like en sånn kjip kar :ler:

Huff, å dette engasjerer.

Tror ikke jeg gidder å få klær og "patcher" inn i spillet likevel (nei, det har ikke noe med dumheten min, den er der likefullt), men hvis det fører med seg problemer er jeg ikke så hypp på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra klær er bare gøy (du finner UTROLIG mye rart på www.thesimsresource.com og selv uten å betale får man masse av saker dr, og de roterer på hva som er gratisk vher 3. dag, så der er "alltid noe nytt" ) og patcher er stot sett ikke farlige de heller, men noen ganger.. Det er jo tross alt noe som er laget for å endre på spillet (bortset fra den offisielle patchen, som bare "reparerer bugs" ) og noen slemme mennesker lager slike med litt "trøbbel" inni (ja, noen mennesker lager virsu i denne verden, så hvorfor skulle ikke noen lage trøblete patcherogså? mindre slemt det, tross alt...) Men stort sett er det trygt, særlig når man ikke benytter en NY patch, men en som mange andre har prøvd før, og derved er problmene kjent. De med kjente probpemer styrer man selvsagt unna.

Men, ekstra klær og ting og sånn, det er bar gøy :) Jeg lasta masse ekstrasaker til htesims og jeg koser meg med klær spesiewlt til sims 2, menting også er gøy. Vel, det er bare det at siden så mange nå har university, og jeg ikke har det, og mange ting er laget så de virker bare fpr uni, ja da...

Vel, men jeg lurer nå fortsatt på dette med tenåringsgraviditet. JEg har ei alenemor nå, og hennes datter voker jo opp i et miljø der en tenåringsgraviditet ikke ville være så overraskende (mora ligger jo med den der typen hvre gang han er innom, og venter sitt andre barn med ham nå.. Men noe formelle rammer rundt dette finnes ikke, så jenta vokser vel opp i den tro at "sånn skal det vær" :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne skapte ikke problemer hos meg... Det var meg selv det... :roll: For å få klærne inn i spillet så flyttet jeg på noen filer, bl a tenåringsgravititetsmuligheten.

Klærne var populære hos simmene også, moren hadde bl a som mål å bytte til undertøy... :overrasket:

Når simmene vokser fra barn til tenåring så kan man velge hva de vil ha ambisjoner om, de jeg har nå har som ambisjoner romantikk og da kommer bl a delmål som å ha offentlig årnings, kline med 3 simmer, 5 simmer, årnings med 3 og 5 simmer. Ha 2 kjærester og slikt.

Velger man familie som ambisjon vil de gifte seg, få barn og slikt, velger man rikdom som ambisjon blir delmålene bl a å tjene penger og f eks male bilder som de kan selge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjedelig med juksekodene. Veldig gøy med en gang, men etterhvert blir jo hele poenget med spillet borte. Jeg fant en kode hvor du kan jukse absolutt alt. Du kan gi dem alle kunnskapspoengene på et blunk, du kan gjøre dem mette, rene og i godt humør med et lite klikk. De trenger aldri spise, sove, gå på do eller noe sånt mer. De trenger aldri lese seg til kunnskaper, de får venner på 1-2-3. Men det ble rett og slett kjedelig. Av og til jukser jeg til meg litt penger, hvis det er noe jeg absolutt vil kjøpe, men ellers er faktisk spillet best akkurat som det er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...