MissB Skrevet 14. mai 2021 Forfatter #41 Del Skrevet 14. mai 2021 Takk for omtanken @Atticmess❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 14. mai 2021 Forfatter #42 Del Skrevet 14. mai 2021 Det er 14 dager siden posetiv g test, og som dere har sett har jeg jo testene økt etter det. Det svirrer mye i hodet om dagen, selv om dette ikke er verdens undergang. For det er jo tross alt helt vanlig og det skjer, og det er fler enn oss som opplever dette. Meeeen, tankene er der... Hvorfor fikk jeg vondt samme dag som jeg fikk posetiv test? Hvorfor steg hcg så mye og lite å se på ultralyd? Var det bare for tidlig? Kunne det ha vært noe levedyktig. Kan cyster ha påvirket foster i negativ forstand? Dette er spørsmål som jeg har og som jeg vet er dumt å bruke tid på. Fordi vi har bare hatt uflaks. Legene forklarte godt at det ikke hadde noen sammenheng, det er slikt som skjer. Det vil til og med bli analysert og jeg kommer til å få test resultater i posten. Ikke sikkert jeg blir noe klokere uansett. Men så var det den hcg?!! Det er frustrasjon bare og det er godt å skrive litt, og jeg vet at tankene er urasjonelle. Jeg har heldigvis evnen til og tenke rasjonelt også midt oppi alt. Vi får det til senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 20. mai 2021 Forfatter #43 Del Skrevet 20. mai 2021 Det er påtide å finne frem termometeret igjen! Begynne tempingen, lurer på hvor lang tid det tar før første eggløsning er på plass igjen. Blir spennende å se, her skal det prøves på nytt ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mai 2021 #44 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg heier på deg og håper en ny liten spire finner veien! 🤞 Mye erfaring tilsier at man er ekstra fruktbar etter å ha mistet, så det er veldig lurt å kartlegge eggløsningen og kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. mai 2021 #45 Del Skrevet 29. mai 2021 Leste nettopp hele dagboken din. Så utrolig trist det du har vært igjennom.. Sender deg en klem Så håper jeg spira sitter neste gang 👍🏼 Jeg har mistet selv i uke 7, kartla og fant EL på ca samme dato og ble gravid med en gang! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #46 Del Skrevet 29. mai 2021 Tusen takk for omtanken @89jenta😊 Ja, vi får satse på neste eggløsning å håpe vi treffer blink igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 6. juni 2021 #47 Del Skrevet 6. juni 2021 hvordan går det med det? ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #48 Del Skrevet 6. juni 2021 Takk som spør! 😊 Jeg temper å venter på eggløsning, den skal være like rundt hjørnet slimhinnene var 6 mm på kontroll på torsdag. Kontrollen gikk fint, alt så bra ut heldigvis. Spurte de om utskrapningen siden jeg har brukt mye tid til å tenke på den. Og de sa at hcg var så høy, så de hadde forventet å se mer, de hadde diskutert i plenum om hva de trodde var best å gjøre. Så jeg håper det var det riktige, selv om tvilen forsatt henger i hos meg. Men det er jo ikke rart, det var en høyt ønsket graviditet. Og selv om man vet det kan gå galt, så lever man litt i lykkerus og forventninger om en liten baby. Prøven viste at det var fosterannlegg, så det er godt nytt. Nå vet vi hvertfall at vi kan bli gravide 🥰 Så venter i spenning på eggløsning og håper veldig på at vi får det til igjen snart 😄🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 8. juni 2021 #49 Del Skrevet 8. juni 2021 så godt å høre at det går bedre, OG at EL er like rundt hjørnet! 💚 sikkert godt å få luftet tankene til de på sykehuset også, og få svar. håper det klaffer for dere denne gang 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #50 Del Skrevet 13. juni 2021 På lørdag i går ble det eggløsning! Det ble på syklusdag 33, det synes jeg ikke er verst i forhold til det kroppen har vært igjennom 😊 Sist syklus da den klaffet var på dag 27. Jeg er spent nå, på hvordan dette vil gå. Håpet er så stort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 14. juni 2021 #51 Del Skrevet 14. juni 2021 Da blir det spennende å følge med her inne fram til IKM 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #52 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) Eggløsning på fredag så det betyr 5 dpo i dag! Og i går da jeg la meg var det noen murringer, tenker slo meg at det kanskje kunne være noe festesmerter. Det finner jeg ut til uka, synes dagene går veldig fort også. Så plutselig er det tid for å teste igjen 😄 Den tida jeg derimot synes er lang er fra første syklusdag til eggløsning. Gjennomsnitt 27 dager er leeenge 🙈 Blir spennende å se hvordan ting blir framover 😄 Endret 16. juni 2021 av MissB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 18. juni 2021 Forfatter #53 Del Skrevet 18. juni 2021 Tenker på testing, på søndag er det 9 dpo og da kan jeg muligens teste posetivt, selv om sist så var den negativ da tross av at jeg var gravid. Sist var den posetiv på dpo 11. Lurer på om jeg skal vente til dpo 10 og ta den da, men faren for at mensen dukker opp før jeg tester er stor. Men da sparer man jo en test også 😂👌 Dilemma dette når det nærmer seg testing, spennende tid og nå går den sakte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 19. juni 2021 #54 Del Skrevet 19. juni 2021 ååå så spennende! håper det var festesmerter du kjent på 😊 forstår godt om du allerede vil teste i morgen, jeg har aldri klart å vente lenger enn det 😅 selv om jeg vet det kanskje ikke er såå lurt å gjøre det. men fristelsen blir ofte så stor at det blir at man tester likevel 😄 Krysser fingrene for deg i morgen 🤞🏼 blir gøy å følge med her inne nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. juni 2021 #55 Del Skrevet 21. juni 2021 Nå er jeg spent på om du har tatt en test? 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 21. juni 2021 Forfatter #56 Del Skrevet 21. juni 2021 Greide jo selvfølgelig ikke å vente selv om jeg trodde jeg skulle klare det 🤭 Testet i går, å har akkurat testet nå og det er ikke antydning til noe posetiv test, jeg kommer til å teste i morgen også! Men ser vel kanskje ut til at det blir en by prøvemånde akkurat nå. Men jeg har et håp forsatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 21. juni 2021 #57 Del Skrevet 21. juni 2021 det er riktig som du sier, det er fortsatt håp 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #58 Del Skrevet 22. juni 2021 Ser dårlig ut i denne omgangen for meg altså 🙈 Var helt sikker på at tanta kom i går, men det gjorde den heller ikke. Den burde være like om hjørnet. Vi får satse friskt på neste syklus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 23. juni 2021 Forfatter #59 Del Skrevet 23. juni 2021 Tempingen for den syklusen her. Den har vært veldig ugjevn i forhold til den sist mnd. Syklusdag 1 i dag! Håper eggløsningen kommer før, begynner å bli lei av å vente nesten en mnd på den. I juli er det et år siden jeg sluttet på prevensjon, så tror jeg skal bestille meg en lege time i sommer og kanskje bli henvist videre. Selv om jeg vet vi kan få det til selv hadde det vært fint å kunne fremskynde eggløsningen litt. 11 dagers lutealfase sier jeg meg også fornøyd med, det er ingen krise 👌 Hadde vært veldig koselig med et vår barn, så jeg håper vi får det til på et av de to neste forsøkene nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. juni 2021 #60 Del Skrevet 24. juni 2021 Usj, kjedelig at du måtte i gang med en ny syklus her nå Men satser absolutt på en vårespire finner veien! Jeg syns absolutt det høres ut som en god idè å få litt hjelp videre nå. Ring legen med det samme og få en time! Ting kan ta sin tid... først få legetime og så henvisning til en gynekolog. Men om du får spørsmålet om du ønsker å bli henvist offentlig eller privat - så svar privat. Jeg gjorde det og fikk time hos gynekolog bare et par uker etter henvisningen ble sendt. Så det gikk slag i slag der i fra! Håper det bare er litt medisinhjelp som skal til 🤞 Jeg hadde også EL temmelig fast rundt CD30 ett år, men ved hjelp av letrozol bl.a så fikk jeg den på et normalt tidspunkt heller. Som gjorde at jeg fikk flere forsøk å prøve på, på kortere tid. Gull verdt i en prøveverden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå