Gå til innhold

Håp om å få være endel av en liten familie igjen

MissB

Anbefalte innlegg

Hei! Leste om din positive test inne på DPO-tråden, så måtte snuble meg inn her også for å lese dagboken din 🎊 Gratulerer så mye! Må nesten føles litt uvirkelig når det først klaffer 🤭❤️ Spennende tider i møte! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig med positiv test 😁 Gratulerer så mye 😊

Det er rart med de symptomene altså, jeg ble selv veldig overraska over hvor tidlig de kom, og hvor like mensensmerter de kunne være. Men det er nå heldigvis en effekt av det lille livet som spirer i magen ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er ubehagelig med en slik smerte, men er nok mye som skjer der nede nå ja :)

Dagboken kan du flytte ved å sende en PM til en moderator å be om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira2020 skrev (14 timer siden):

Hei! Leste om din positive test inne på DPO-tråden, så måtte snuble meg inn her også for å lese dagboken din 🎊 Gratulerer så mye! Må nesten føles litt uvirkelig når det først klaffer 🤭❤️ Spennende tider i møte! 

Så koselig at du snublet deg inn hit å la igjen spor! 😄 Tusen takk ❤ Ja, det har for meg vært en blanding av at det er uvirkelig og en rar ro. Ble liksom så naturlig da det først skjedde!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (14 timer siden):

Herlig med positiv test 😁 Gratulerer så mye 😊

Det er rart med de symptomene altså, jeg ble selv veldig overraska over hvor tidlig de kom, og hvor like mensensmerter de kunne være. Men det er nå heldigvis en effekt av det lille livet som spirer i magen ❤

Tusen takk, setter så pris på gratulasjoner og hyggelig spor her inne 😄 

Ja, jeg tenker at det er et godt tegn på at det skjer noe inni der og det er jeg veldig glad for 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (12 timer siden):

Skjønner det er ubehagelig med en slik smerte, men er nok mye som skjer der nede nå ja :)

Dagboken kan du flytte ved å sende en PM til en moderator å be om det.

Ja 😊jeg tenker på at det er en god grunn til at det skjer! Så det får jeg bare håndtere på best mulig vis.

Takk, da prøver jeg det 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissB skrev (28 minutter siden):

Så koselig at du snublet deg inn hit å la igjen spor! 😄 Tusen takk ❤ Ja, det har for meg vært en blanding av at det er uvirkelig og en rar ro. Ble liksom så naturlig da det først skjedde!

Det høres veldig fint ut 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny digital i dag, siden jeg tok den forrige sist lørdag. Greide ikke å vente mer 🤭 Og heldigvis øker hcg, ikke at jeg egentlig har vært i tvil, men greit å se svart på hvit. 

Jeg har noen strimler jeg kommer til å ta bilde av også, er interessant å se at de blir mer og mer tydelige. 

Igår så trodde jeg krampene var over, men den gang nei 😂 så i dag har jeg vært å kjøpt magnesium, leste at det kanskje kunne ha en virkning. Det gjør såpass vondt at jeg er villig til å prøve det, selv om jeg nok innser at det bare er sånn det er og kanskje noe jeg må leve med de neste månedene. Jeg har også bestilt første lege time, den blir i begynnelsen av juni. Hun som satte opp time mente at det var festesmerter og trodde det ville gå over, så lov å håpe. 

Jeg har en god følelse for at det faktisk blir baby i januar, samtidig er jeg litt redd for å miste. Jeg forer den gode følelsen, men samtidig vet realisten i meg at noe kan skje  og jeg tror det er en fin vei å gå framover på 😊 

Tenkte også å legge til den ene tempe syklusen jeg hadde her! Utrolig at det bare ble en 😄💞

16204896821374857685371740599574.jpg

Screenshot_20210508-181700_FF App.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiin test! Håper jeg også får en sånn neste helg. Og tenk at det bare ble èn tempechart på deg! Fantastisk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 timer siden):

Så fiiin test! Håper jeg også får en sånn neste helg. Og tenk at det bare ble èn tempechart på deg! Fantastisk! 

Ja, veldig fin test 😍 Var litt artig at det bare ble en chart ja. Veldig glad for at det ble en også, for det var gøy å se hvordan kroppen og tempen virker! 

Du får nok en fin digital i morgen og enda en du kan glede deg over neste helg! Så glad du også fikk posetiv test nå! 🙌🤰 Håper vi kan følge hverandre i mål

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissB skrev (18 timer siden):

Tok ny digital i dag, siden jeg tok den forrige sist lørdag. Greide ikke å vente mer 🤭 Og heldigvis øker hcg, ikke at jeg egentlig har vært i tvil, men greit å se svart på hvit. 

Jeg har noen strimler jeg kommer til å ta bilde av også, er interessant å se at de blir mer og mer tydelige. 

Igår så trodde jeg krampene var over, men den gang nei 😂 så i dag har jeg vært å kjøpt magnesium, leste at det kanskje kunne ha en virkning. Det gjør såpass vondt at jeg er villig til å prøve det, selv om jeg nok innser at det bare er sånn det er og kanskje noe jeg må leve med de neste månedene. Jeg har også bestilt første lege time, den blir i begynnelsen av juni. Hun som satte opp time mente at det var festesmerter og trodde det ville gå over, så lov å håpe. 

Jeg har en god følelse for at det faktisk blir baby i januar, samtidig er jeg litt redd for å miste. Jeg forer den gode følelsen, men samtidig vet realisten i meg at noe kan skje  og jeg tror det er en fin vei å gå framover på 😊 

Tenkte også å legge til den ene tempe syklusen jeg hadde her! Utrolig at det bare ble en 😄💞

16204896821374857685371740599574.jpg

Screenshot_20210508-181700_FF App.jpg

Hei igjen MissB!

Var rart å lese gjennom dagboken din på nytt nå. Forrige gang jeg kommenterte her visste jeg ikke at jeg var gravid selv. Jeg er vel ca. 1 uke bak deg omtrent bare!:mynona:

Jeg rakk kun å tempe en syklus jeg også, og syntes det var megainteressant! Er det fastlegen som skal følge deg opp videre eller? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira2020 skrev (5 timer siden):

Hei igjen MissB!

Var rart å lese gjennom dagboken din på nytt nå. Forrige gang jeg kommenterte her visste jeg ikke at jeg var gravid selv. Jeg er vel ca. 1 uke bak deg omtrent bare!:mynona:

Jeg rakk kun å tempe en syklus jeg også, og syntes det var megainteressant! Er det fastlegen som skal følge deg opp videre eller? 😊

Ååå, gratulerer så mye @Eira2020! ❤ Så fantastiske nyheter 😄 Den siste tiden virker det som om det har klaffet for mange her inne. 

Drar til fastlegen nå førstegang hvertfall, man kan velge litt selv hva man vil. Var visst ganske vanlig å gå til jordmor og fastlege annenhver gang. Jeg får se litt hva jeg tenker etter jeg har vært hos legen 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin digital test 🥰 Herlig følelse det der altså ❤

Synd med smertene, jeg hadde selv litt kramper i starten, kommer noe innimellom når livmoren flytter på seg/strekkes. Håper det passerer for deg og 🤞😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atticmess skrev (7 timer siden):

Så fin digital test 🥰 Herlig følelse det der altså ❤

Synd med smertene, jeg hadde selv litt kramper i starten, kommer noe innimellom når livmoren flytter på seg/strekkes. Håper det passerer for deg og 🤞😊

Takk 🥰

Ja, det er nok ikke noe farlig så jeg har slått meg til ro med det. Håper bare jeg greier å bevare hverdagen fremover 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test nå i dag, nå tenker jeg at jeg fint kan slutte 😄 Sterkere blir den ikke uansett. Tenkte det var fint å se tilbake på seinere🥰

20210510_161141.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Triste nyheter fra meg. 

Jeg dro til legen med smertene mine i går, der sjekket de om de kunne se foster på ultralyd. Det kunne de ikke. Ble henvist videre til sykehus, for å utelukke svangerskap utenfor livmor. 

Det greide de ikke på ultralyd på sykehuset heller og ingen tegn til liv. Hcg på 7000, så de bestemte seg for kikkhull for å se hva som foregikk. 

Heldigvis var det ikke exu, men en cyste som hadde spruket. Det ble også foretatt en utskrapning siden det var en SA. Dobbel uflaks på oss. Vi hadde allerede gledet oss masse 💔 Men vi får prøve på nytt igjen og håpe det skjer et lite mirakel med ny spire fort ❤

Endret av MissB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei kjære MissB så utrolig trist 😪 Godt dette ble sjekket grundig ut, men utrolig tungt at det endte slik 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var veldig trist. Men jeg er glad de fikk ordnet opp i alt, sånn at vi kan vente på ny syklus. Selv om jeg helst forsatt skulle ha ventet på januar ❤ Takk for omtanken @Amatariel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...