Gå til innhold

BYTILBYGD

Annelinb

Anbefalte innlegg

Støgga skrev (32 minutter siden):

Hun selger dem for 80kr innkludert frakt mener jeg hun sa.

Men altså hun kan jo ikke selge slikt med feile bokstaver 😳 alle ser jo at A egentlig er en æ og at N egentlig er en M 😳

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heavyheart skrev (31 minutter siden):

Det er så jævla spesielt. Perler og skinn har funnes i all tid så Rikke har ikke enerett på det. Er et rimelig smalt marked så det bør hun vel ta det med i beregningen når hun lager levebrød av å selge nøkkelknipper.

Rikke har alltid beskyldt folk for å stjele hennes ideer. Som om ikke hun selv har tatt ideene fra andre steder. Alt hun lager har jeg sett andre steder før hun laget det. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_fjong1 skrev (1 time siden):

Rikke har alltid beskyldt folk for å stjele hennes ideer. Som om ikke hun selv har tatt ideene fra andre steder. Alt hun lager har jeg sett andre steder før hun laget det. 

Har vært inne på Rikkes Instagram, men finner ingen bilder av nøkkelknipper i samme gata som de Linn lager.... 

Tror Rikke at det var hun som fant opp disse eller?🙈😂 Hun tar jo idéer fra andre hun også. Alt hun lager har hun sett andre plasser.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare gjøre noe ordentlig når det først skal gjøres? 😑 Først neglene, så disse nøkkelknippene.. M og W om hverandre, halvskrapt Æ og Å som A 🙉 Det finnes folk som legger en innsats i ting - så fins det slike som Linn som lager makkverk og i tillegg er så frekk at de tar betalt for det.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er så rart er at nesten alt utenom personlige gaver kan kjøpes på aliexpress om en printscreener og søker i aliexpress av ting flere selger av snappere😃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingelaene skrev (1 minutt siden):

Er denne sminkegreia KØDD??? 😂😂 Morsomme lepper, såg ut som ei sliten dukke 

Har sett det på henne før . Det er nok for å forsøke å lage større overleppe . Jeg syns hun er fin naturlig jeg . Det der var ikke bra . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy! Shit. Hva har skjedd med Linn de siste dagene? Blir nesten bekymret. Dette var vondt å se på... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (1 time siden):

Har sett det på henne før . Det er nok for å forsøke å lage større overleppe . Jeg syns hun er fin naturlig jeg . Det der var ikke bra . 

Ikke bra nei, og hvis ho først vil JåLe seg opp litt så kan hu jo kle seg litt bedre også, eller i det minste sette opp håret. Hjelper ikke med sminke hvis resten bare ser ut som man har gitt opp

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

emrik skrev (10 timer siden):

Hvorfor ikke bare gjøre noe ordentlig når det først skal gjøres? 😑 Først neglene, så disse nøkkelknippene.. M og W om hverandre, halvskrapt Æ og Å som A 🙉 Det finnes folk som legger en innsats i ting - så fins det slike som Linn som lager makkverk og i tillegg er så frekk at de tar betalt for det.

Så også det der, hadde jeg bestilt og betalt for noe og fått det der så hadde jeg blitt skuffet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingelaene skrev (På 5.10.2021 den 19.43):

Er denne sminkegreia KØDD??? 😂😂 Morsomme lepper, såg ut som ei sliten dukke 

Trodde nesten det var noe halloweengreier jeg 🙈 Men ser hu hadde samme leppesminke på den hotellturen i går 🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Trodde nesten det var noe halloweengreier jeg 🙈 Men ser hu hadde samme leppesminke på den hotellturen i går 🙈

Nesten verre å se at hu har sovet med denne sminken. Linn har forandret seg veldig det siste året dessverre. Hu burde ta seg et sminkekurs🙊

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (26 minutter siden):

Nesten verre å se at hu har sovet med denne sminken. Linn har forandret seg veldig det siste året dessverre. Hu burde ta seg et sminkekurs🙊

Tror hun trenger kurs i flere ting. Dama er ikke til å kjenne igjen. Ser ut som hun har gitt opp alt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murstein skrev (12 minutter siden):

Tror hun trenger kurs i flere ting. Dama er ikke til å kjenne igjen. Ser ut som hun har gitt opp alt.

Jeg blir meget oppgitt over at hun tilstadighet skal informere om at hun selv er en god venn, for så å si i neste setning noe om en annen venninne som tydlig har sagt hun ikke vil blandes inn i hva som blir skrevet på nett, i story hos andre vloggere pga drama det blir ut av det. Hvor er respekten? Hvorfor nevne god venninne nr 2 som ikke er med på tur en gang? 

gang på gang må Linn ha bekreftelse fra de hun «reiser» Med at «joda Linn du er snill» så flere tusen mennesker skal se det. 

HVIS ikke kritikken treffer deg, eller stemmer; hvorfor bruke 45 minutter av dagen på det, også de siste minuttene med din utrolig gode venninne ved å snakke om hva folk skriver på nett? Det må være strevsomt og være Linn’s venn. 

Hun ser borte ut om dagen, hun bør kanskje passe seg litt. Munnen ser direkte skitten ut (ja man skal ikke kommentere utseende men…..) 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Brumundaline skrev (35 minutter siden):

Har hu munnsår...eller henger det igjen rester av en lipliner?😲

Sminke fra i går.

Det er veldig bekymringsfult slik hun fremstår på snapp i dag. Er det ingen nær henne som reagerer å prøver og hjelpe henne. Tror det kommer en skikkelig smell snart om hun ikke får den rette hjelpen 😔

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt synd på Linn om dagen jeg, virker som om hun tar litt for mye medisiner på kvelden, vlogger og sovner midt i vloggen.

Tror helt klart hun er en god venninne, å vil alle det beste, kanskje hun er litt naiv når hun bretter ut livet sitt på en offentlig kanal for mange tusen. 

Hun har forandret seg veldig det siste året.

Skjønner at livet har vært slitsomt.

Hun var veldig «voksen» her en dag da hun tok opp dette med at hun kanskje ikke skulle ha snappet i sommer, da hun ikke hadde hatt det så bra.

( når alt tullet var når hun og Cecilie var på tur osv osv)

Da syntes jeg hun jeg faktisk hun uttalte seg på en reflektert å god måte over det som skjedde. 

I dag igjen når venninnen skulle dra, måtte hun igjen få den siste anerkjennelsen.

Å igjen synes jeg hun virker « rar»

Jeg har fulgt Linn i mange år, å må si jeg likte den tidligere Linn, som jeg håper kommer tilbake. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som foregår nå på snap i Bergen er jo bare tragisk & trist. Skal sjekke ut kl 14, smertefri og livet er bra, plutselig over til en helt annen historie. Har sjekket ut av hotellet, veska er borte, men hun har sein utsjekk. Mater duer og kaller det måser?!? Funnet veska på en trapp, men ei hadde ringt henne om bankkortet?!? Og avholds kosen hun har pratet så masse om ender opp i lyst på en drink på Fridays, som ligger 1. etg av hotellet hun bruker å ligge på (som i går var første gang hun bodde på), Håper hun Rebecca tar litt ansvar her….begge bor på Voss, hvorfor ikke ta tog hjem sammen når du ser venninna di sitter på ett tog som er i ferd med å krasje?!?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...