Hønemor74 Skrevet 22. august 2021 #241 Del Skrevet 22. august 2021 Lillemor1982 skrev (2 timer siden): Man får ikke 10 dagers karantene som vaksinert. Og det skal vel sjukehjem og lignende være glad for, ellers kunne det fort bli lite folk på jobb 😷 https://www.helsedirektoratet.no/veiledere/koronavirus/testing-isolasjon-smittesporing-og-karantene/isolasjon/personer-som-er-bekreftet-smittet-skal-oppholde-seg-i-isolering Å ettersom Linn har symptomer på korona er det viktig at hun holder seg hjemme slik hun gjør . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 5. september 2021 #242 Del Skrevet 5. september 2021 Men helt seriøst, skal følgere virkelig offisielt oppfordres til å vippse konfirmanten hennes? 😅 «noen av dere sier at dere gjerne vil vippse litt til han». Noen er kanskje 2 stk, hvorfor snakke høyt om det? Jo fordi da engasjerer kanskje 150 følgere til seg?? Utnytting 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 6. september 2021 Forfatter #243 Del Skrevet 6. september 2021 Ingelaene skrev (7 timer siden): Men helt seriøst, skal følgere virkelig offisielt oppfordres til å vippse konfirmanten hennes? 😅 «noen av dere sier at dere gjerne vil vippse litt til han». Noen er kanskje 2 stk, hvorfor snakke høyt om det? Jo fordi da engasjerer kanskje 150 følgere til seg?? Utnytting Tigging kalles det! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 8. september 2021 #244 Del Skrevet 8. september 2021 Herregud for en person!! 🤦♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 9. september 2021 #245 Del Skrevet 9. september 2021 Sushiii skrev (23 timer siden): Herregud for en person!! 🤦♀️ Hva er det nå da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 9. september 2021 #246 Del Skrevet 9. september 2021 Jeg har ikke fulgt henne så lenge, men jeg synes hun virker ok. Bortsett fra at hun tydeligvis tok et møte fra senga på teams? Det synes jeg kanskje er i overkant unødvendig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 3. oktober 2021 #247 Del Skrevet 3. oktober 2021 Hvem er det Linn snakker om som mener at Linn skal ha stjålet ideen om å perle nøkkelringer osv? Tenker at det vel umulig kan være patent på armbånd😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 3. oktober 2021 #248 Del Skrevet 3. oktober 2021 Fullrulle skrev (3 minutter siden): Hvem er det Linn snakker om som mener at Linn skal ha stjålet ideen om å perle nøkkelringer osv? Tenker at det vel umulig kan være patent på armbånd😆 Det er vistnok ei Rikke, rickmaister på Snap og bygdelivet på insta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 3. oktober 2021 #249 Del Skrevet 3. oktober 2021 Akkurat den hintingen Linn drev med når det var snakk om denne andre snappern blei jeg skuffet over . Det kunne de ordna opp privat . Syns Linn var veldig annerledes på de snapvideone egentlig jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 3. oktober 2021 #250 Del Skrevet 3. oktober 2021 Hønemor74 skrev (3 minutter siden): Akkurat den hintingen Linn drev med når det var snakk om denne andre snappern blei jeg skuffet over . Det kunne de ordna opp privat . Syns Linn var veldig annerledes på de snapvideone egentlig jeg Helt enig, hun virket rar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 4. oktober 2021 #251 Del Skrevet 4. oktober 2021 Noen som kjenner henne mååå få henne til å avslutte vlogginga for kvelden….sovner innimellom snappene😰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 4. oktober 2021 #252 Del Skrevet 4. oktober 2021 Elsker at hun hadde skrapet Æ til A og M til N på de perlegreiene🥲😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 4. oktober 2021 #253 Del Skrevet 4. oktober 2021 Jeg syns hun har vært rar de siste dagene . Skjønner ikke hva som skjer med henne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 4. oktober 2021 #254 Del Skrevet 4. oktober 2021 Hønemor74 skrev (2 minutter siden): Jeg syns hun har vært rar de siste dagene . Skjønner ikke hva som skjer med henne I kveld synes jeg det gikk helt over stokk og stein🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 4. oktober 2021 #255 Del Skrevet 4. oktober 2021 Støgga skrev (38 minutter siden): I kveld synes jeg det gikk helt over stokk og stein🙈 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 4. oktober 2021 #256 Del Skrevet 4. oktober 2021 happygilmore skrev (17 minutter siden): Hva skjer? Det er mange som mener hun er rar, sovna litt i snappen..snakket om alt og mye om det bråket som var i sommer.. du må nesten bare se selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 4. oktober 2021 #257 Del Skrevet 4. oktober 2021 Jeg syns det ser ut som hun er sliten...De siste dagene har det sett ut som, og hørtes ut som hun går på masse beroligende...sløv på en måte🤔🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 5. oktober 2021 #258 Del Skrevet 5. oktober 2021 Fruen92 skrev (12 timer siden): Elsker at hun hadde skrapet Æ til A og M til N på de perlegreiene🥲😂 Jeg reagerte på det samme. Er dette noe hun virkelig selger? Eller er det gaver? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 5. oktober 2021 #259 Del Skrevet 5. oktober 2021 Frøken_fjong1 skrev (5 minutter siden): Jeg reagerte på det samme. Er dette noe hun virkelig selger? Eller er det gaver? Hun selger dem for 80kr innkludert frakt mener jeg hun sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 5. oktober 2021 #260 Del Skrevet 5. oktober 2021 Støgga skrev (På 3.10.2021 den 11.07): Det er vistnok ei Rikke, rickmaister på Snap og bygdelivet på insta Det er så jævla spesielt. Perler og skinn har funnes i all tid så Rikke har ikke enerett på det. Er et rimelig smalt marked så det bør hun vel ta det med i beregningen når hun lager levebrød av å selge nøkkelknipper. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg