Peak Skrevet 11. oktober 2021 #381 Del Skrevet 11. oktober 2021 GulleGull skrev (8 minutter siden): Men er det en unnskyldning da -for å lage livet surt for en man allerede tenker sliter? Da bør man heller backe ut og gi henne rom og la henne slippe å ha anonyme folk som sitter å bevisst hauser opp?? Selvom man er vlogger så er det grenser for hvor mye man skal tåle. Tenker Linn egentlig har en positiv vlogg -som noen klarer å ødelegge fordi man vet hvilken knapper man skal trykke på for å få en reaksjon, for igjen sitte å kritisere reaksjonen… Det er ikke en unnskyldning, men jeg forstår bare ikke hvorfor man skal holde på med noe som åpenbart gjør mer skade enn glede! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesla81 Skrevet 11. oktober 2021 #382 Del Skrevet 11. oktober 2021 Støgga skrev (48 minutter siden): Selvføgelig trur jeg hva jeg vil. Jeg stiller og spørsmålstegn ved både jobb og bilkjøring, ville ikke møtt hu i bil i den tilstanden. Hjernetåke gjelder jo selvsagt ikke 24/7, hun kan fint jobbe og kjøre når hun har en god dag. Kanskje du ikke har fått med deg at hun gikk ned i stilling pga helsa? Ungene har taxi innimellom osv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesla81 Skrevet 11. oktober 2021 #383 Del Skrevet 11. oktober 2021 Peak skrev (1 minutt siden): Det er ikke en unnskyldning, men jeg forstår bare ikke hvorfor man skal holde på med noe som åpenbart gjør mer skade enn glede! Så det å se symptomene på en kronisk usynlig sykdom gjør skade? For hvem? Hun er bare uendelig tøff som gir f… og tørr å vise seg selv på de dagene. 💪 Vi damer burde heie hverandre opp å ikke hakke på ting enkelte TYDELIGVIS ikke kan noenting om! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. oktober 2021 #384 Del Skrevet 11. oktober 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 11. oktober 2021 #385 Del Skrevet 11. oktober 2021 Vesla81 skrev (26 minutter siden): Så det å se symptomene på en kronisk usynlig sykdom gjør skade? For hvem? Hun er bare uendelig tøff som gir f… og tørr å vise seg selv på de dagene. 💪 Vi damer burde heie hverandre opp å ikke hakke på ting enkelte TYDELIGVIS ikke kan noenting om! Nå tror jeg du misforstår den du siterer, hun mente vel ikke at det ga oss mer skade enn glede, men snapperen selv ser ikke ut som hun har godt av å snappe akkurat nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 11. oktober 2021 #386 Del Skrevet 11. oktober 2021 Vesla81 skrev (43 minutter siden): Så det å se symptomene på en kronisk usynlig sykdom gjør skade? For hvem? Hun er bare uendelig tøff som gir f… og tørr å vise seg selv på de dagene. 💪 Vi damer burde heie hverandre opp å ikke hakke på ting enkelte TYDELIGVIS ikke kan noenting om! For henne selv, ikke for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 11. oktober 2021 #387 Del Skrevet 11. oktober 2021 Jøss nå har hun reist «tilbake» til Bergen.. hun har visst vært der hele tiden, men vil ikke innrømme det..? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 11. oktober 2021 #388 Del Skrevet 11. oktober 2021 Eneste måten du kan opptre riktig på nå er å slutte å være «offentlig», bry deg om de som SER seg på ekte og drite i oss nett-trollene. Avskrapa perler, utrolig ufine negler og sminketips kan du også bare legge fra deg, eller ihverfall så kan du til og begynne med bare gi bort gratis, selge ekstremt billig helt til du faktisk kan det du mener du «driver med» 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 11. oktober 2021 #389 Del Skrevet 11. oktober 2021 Du sier du har god sjølinnsikt. Hvor god sjølinnsikt har du når du har lyst til å ta livet av deg pga trolling på nett? Du er en godt voksen dame!! Hver gang det blir skrevet om deg på KG om deg så blir det jo drama uten like flere dager til ende. Du veit du trigger oss «nettrollene» ennå mer med slik oppførsel 😂😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 11. oktober 2021 #390 Del Skrevet 11. oktober 2021 Ingelaene skrev (10 minutter siden): Du sier du har god sjølinnsikt. Hvor god sjølinnsikt har du når du har lyst til å ta livet av deg pga trolling på nett? Du er en godt voksen dame!! Hver gang det blir skrevet om deg på KG om deg så blir det jo drama uten like flere dager til ende. Du veit du trigger oss «nettrollene» ennå mer med slik oppførsel 😂😂 Er du på dette forumet for å provosere Linn til å reagere mener du, så du kan «le» av henne etterpå? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 11. oktober 2021 #391 Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Linn går ikke av veien for å gi seg selv litt skryt 🙈 Her har hun jaggu sendt seg selv pm... Rødt strek på venstresiden viser at hun selv har skrevet det. Det blir blått strek når det er skrevet av andre Endret 11. oktober 2021 av Flettfrid Rettet skriveleif 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 11. oktober 2021 #392 Del Skrevet 11. oktober 2021 Her en en med blått strek på venstresiden, som hun har fått av noen andre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 11. oktober 2021 #393 Del Skrevet 11. oktober 2021 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Linn går ikke av veien for å gi segvselv litt skryt 🙈 Her har hun jaggu sendt seg selv pm... Rødt strek på venstresiden viser at hun selv har skrevet det. Det blir blått strek når det er skrevet av andre Igjen.. dette hr hun gjort før.. flaut.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandet Skrevet 11. oktober 2021 #394 Del Skrevet 11. oktober 2021 Flettfrid skrev (29 minutter siden): Linn går ikke av veien for å gi seg selv litt skryt 🙈 Her har hun jaggu sendt seg selv pm... Rødt strek på venstresiden viser at hun selv har skrevet det. Det blir blått strek når det er skrevet av andre Og nå slettet hun det bilde fra storyen når folk la merke til det 😂😅 Linn, gi deg nå! Ikke grav deg lenger ned i løgner. La det heller ligge og ignorer det totalt. Da forsvinner ting etterhvert skal du se. Men mer du graver nå på story jo mer rotete blir det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandet Skrevet 11. oktober 2021 #395 Del Skrevet 11. oktober 2021 Igjen, enda en som hun skrev selv etter hun fjernet den forrige.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 11. oktober 2021 #396 Del Skrevet 11. oktober 2021 Innlandet skrev (2 minutter siden): Igjen, enda en som hun skrev selv etter hun fjernet den forrige.. Legger merke til at det kun er meldingene som kommer fra henne selv som får en real takketale skrevet tilbake 😏 Linn jeg skjønner at du har mye tanker og følelser du trenger få ut til deg selv, og som et råd fra en deprimert jente til en annen, få ned følelsene i en dagbok skriv en eller lag en taledagbok hvor du bare får tømt alle tanker og følelser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 11. oktober 2021 #397 Del Skrevet 11. oktober 2021 Ok. Jeg er vel ikke rette personen til å si dette nå, da jeg sier og mener mye her inne. Men de skjermdumpene Linn legger ut nå tror jeg helt oppriktig er skrevet av noen av hennes følgere. Hun har vel noen tusen som LIKER å følge henne og som oppriktig støtter ho, hvorfor skal hu bruke tid på å skrive fine meldinger til seg selv og dele det som en skjermdump? Og vi støtter ho vel i mye vi også? Det har vært veldig mye aktivitet her de siste dagene nettopp fordi vi har opplevd Linn som annerledes og litt ute av seg selv, det har vært mye bekymringer rundt henne og alt hun holder på med på tiden. Perling, negler og klovnelepper er en del av hennes bearbeiding etter brudd, det må være lov å si at mange av resultatene hun har delt av det har stort forbedringspotensiale. dette ble rotete, men helt seriøst, jeg nekter å tro at hu skjermdumper seg selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandet Skrevet 11. oktober 2021 #398 Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Ingelaene skrev (12 minutter siden): Ok. Jeg er vel ikke rette personen til å si dette nå, da jeg sier og mener mye her inne. Men de skjermdumpene Linn legger ut nå tror jeg helt oppriktig er skrevet av noen av hennes følgere. Hun har vel noen tusen som LIKER å følge henne og som oppriktig støtter ho, hvorfor skal hu bruke tid på å skrive fine meldinger til seg selv og dele det som en skjermdump? Og vi støtter ho vel i mye vi også? Det har vært veldig mye aktivitet her de siste dagene nettopp fordi vi har opplevd Linn som annerledes og litt ute av seg selv, det har vært mye bekymringer rundt henne og alt hun holder på med på tiden. Perling, negler og klovnelepper er en del av hennes bearbeiding etter brudd, det må være lov å si at mange av resultatene hun har delt av det har stort forbedringspotensiale. dette ble rotete, men helt seriøst, jeg nekter å tro at hu skjermdumper seg selv Det er desverre ganske tydelig at hun skjermdumper seg selv... den første ser du på den røde streken til venstre. Er det deg selv som skriver er den rød, er det andre er den blå. Den siste så ser du det oppe i høyre hjørnet. Skriver du selv så står det bare klokke, er det fra noen andre så vil det komme en runding i tillegg til klokken. Hun har også gjort dette tidligere, som feks sist gang det stormet rundt hun.. Ja, jeg skjønner absolutt at det er veldig ubehagelig når det er slik, men hun kan fortsatt ikke holde på sånn. Da er det bedre at hun legger den saken død og ikke mater det mer hele tiden. Endret 11. oktober 2021 av Innlandet Endring av et ord for å ordlegge bedre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesla81 Skrevet 11. oktober 2021 #399 Del Skrevet 11. oktober 2021 Innlandet skrev (1 time siden): Det er desverre ganske tydelig at hun skjermdumper seg selv... den første ser du på den røde streken til venstre. Er det deg selv som skriver er den rød, er det andre er den blå. Den siste så ser du det oppe i høyre hjørnet. Skriver du selv så står det bare klokke, er det fra noen andre så vil det komme en runding i tillegg til klokken. Hun har også gjort dette tidligere, som feks sist gang det stormet rundt hun.. Ja, jeg skjønner absolutt at det er veldig ubehagelig når det er slik, men hun kan fortsatt ikke holde på sånn. Da er det bedre at hun legger den saken død og ikke mater det mer hele tiden. Den ene mld’en som har kommet opp med rød strek her har JEG skrevet. 😂 Enda et bevis på at enkelte her inne tar ting litt for seriøst og helt ut av kontekst. 🙈👏👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnSte Skrevet 12. oktober 2021 #400 Del Skrevet 12. oktober 2021 Takk for støtten for mange. Skjønner hva mange mener på en konstruktiv måte. Men her i tråden bærer det preg av mye latterliggjøring. Ikke for at jeg skal gjøre meg til mitt offer, og alt jeg gjør og alt jeg tar i blir ikke bra. Men jeg prøver å gjøre ting som gir meg glede, en hobby og noe å koble ut. Jeg vil garantere dere om at jeg ikke har sendt meldinger til meg selv som jeg har tatt skjermbilde av for å vise dere-bare sånn at det er klinkende klart. Her har det tidligere blitt snakket om kropp, hvordan jeg kle meg og hvordan jeg sminker meg, og det er absolutt noe jeg tar personlig. Ytterst sjelden jeg leser her inne og jeg får som oftest en screenshot. Men som sagt og jeg vil ikke lyve, så er jeg selvsagt inn og leser av og til selv om jeg vet at du ikke har godt av det. Mange har vi sin bekymring for meg er det siste dagene. Torsdagen var dagen jeg reiste Bergen og dagen begynte kaotisk for meg-noe jeg ikke kan gå inn på. Ja deprimert, veldig fortvilet, såra og alt på en pakke. Ja det gleder meg stort til å bringe en dag sammen med min venninne som jeg vet vil du gjøre meg godt. Isteden blir jeg beskyldt for å ta medikamenter, noe som jeg aldri har hørt. Jeg har vært ærlig om at jeg hadde en barnevernssak på meg etter jeg hadde sjikane innover ett år. Denne helgen har min beste venninne ringte legevakten, ring til min eks kjæreste som jeg nesten ikke har kontakt med antenne barna. Det er Rune sin helg og min syke har heller ikke vært bra. Det har nok absolutt vært synlig, men jeg alt jeg vise dere mine positive og negative sider. Ikke fordi at jeg ønsket sympati men fordi at jeg vet at det er så mange der ute som sliter.Sosiale medier er en hobby jeg har som gir meg en bekreftelse som jeg selvsagt liker, men som også bære med seg hatt, løgn og noen elsker å legge på ting som ikke har rot i virkeligheten. Da føler jeg meg veldig for å forsvare meg. Jeg har sagt og gjort mye jeg angrer på i løpet av min snapp- karriere, og det vil jeg selvsagt beklage for. Jeg ender meg hele tiden og jeg skal innrømme at bruddet har spist meg opp innvendig. Jeg vet ikke lenger hvem jeg er, jeg er en identitetskrise, jeg føler meg lite verdt. Og når jeg da få skjermbilder og i tillegg leser slike ting om meg selv så gjør ikke det noe bedre. Jeg deler ikke om meg selv for at jeg skal få en flust med hat. Men jeg skjønner at folk kan stille med kritiske spørsmål, men jeg ønsker at det gjøres til meg. Det er også blitt skrevet at jeg blokker under en lav sko-noe som aldri har skjedd med mindre meldingen virkelig har vært direkte stygg. Selvfølgelig så skjønner jeg at dere kan begynne å stusse om jeg endrer atferd, svømme og stemningsleie. Men jeg har min sykdomshistorikk som jeg prøver å ikke la være en del av meg. Jeg prøver å finne ting som jeg kan mester i hverdagen, ikke ting jeg kan lære på en dag, men jeg liker å vise fremgang-men alt jeg gjør føles feil. Kvinneguiden er kjent for å være lite kritiske de hvordan de modererer. Det sies også at jeg har gitt trusler til moderatorene på Discord. Det er heller ikke sant. Men der er det sykepleiere, barnevernspedagoger osv. Da sitter det er min personlige mening om at det er mennesker som det passer seg på hvordan de opptrer på nettet. Det er mennesker som jobber med andre personer. Den ene som er sykepleier vil ikke jeg ha hatt hjelp av. Og dersom du virkelig velger å ha et sånt yrke, så er ikke det yrket du bare har på jobb, men et yrke du faktisk være med deg i hverdagen. Jeg har sagt at jeg lurer på hvordan arbeidsplassen hadde reagert, stilt spørsmål rundt moderering. Eieren av kanalen har blokka meg. Jeg er ærlig, fin og prate med— og skulle ønske at dere kunne gitt meg råd direkte til meg. Noen her er direkte stygge, mens andre gir støtte. Jeg vil ikke forandre den jeg er men vil bli mer kritisk til hva jeg deler. Livet mitt har absolutt ikke verdt en dans på roser det siste året. Jeg har blitt sviktet på verst tenkelig måte. Heldigvis har jeg hatt det veldig mye god støtte rundt meg og jeg får god hjelp av helse personell. Jeg er ikke der nå at jeg ikke ønsker å leve, men tankene kan lett komme når det motgangen blir for stor. Jeg følge med på for vloggere, og de jeg ikke liker de lar jeg være å se på. Det kunne ikke falt meg inn å logge meg inn på et forum for å skrive negativt om vedkommende. Nå er jeg inn her og forsvare meg og prøver å forklare dere så godt jeg kan. Men en ting kan jeg forsikre dere med og det er at medikamenter er noe jeg aldri har brukt og aldri kommer til å bruke. Jeg håper at diskusjoner som omhandler meg fremover blir bestående av konstruktiv kritikk som jeg faktisk kan ta lære av, og helst til meg. Jeg fikk til tider mye refs for reklame og jeg har forandret som er på det. Det har seg sånn at noen lever veldig igjennom oss som snapper. Jeg er ikke en av dem som bruker timevis av dagen min på Snapchat. Jeg kan være veldig av og på. Og jeg har nærmest blitt redd for å dele noe som helst ta alt jeg gjør rett og slett blir lattlig gjort. Det er altså når jeg føle på selv, og når det er noe jeg føler på så blir det uansett for meg en virkelighet. Snap er en form for terapi for meg men samtidig det mest ondskapsfulle jeg har vært med på. Jeg gjør alt jeg kan for at de rundt meg skal ha det bra. Jeg har alt for barna mine, jeg er hardtarbeidende kvinne på sykehjem og gjør så godt jeg kan. I tillegg til at jeg driver et eget firma som heldigvis går veldig bra. Dere har sikkert veldig mye mer annet å ta meg på, men vær så snill og ikke diskuter vekta mi, klær jeg har på meg og hvordan jeg poserer. Det går veldig på det personlige plan og det får meg til å føle meg bare stygg, litt av hvert, lite ønske.. Lista er lang! Jeg ønsket bare å ytre nå mens det stormer som helst for å få mest mulig forståelse. Men vær så snill å holde deg for god for å dra inn medikamenter. Ting er vanskelig for meg som det er fra før. De dagene jeg har det som verst så er ikke på Snapchat, andre dager så kan jeg dele og det ønsker jeg også fortsette med. Ikke er det en som eksponerer barna mine i en høy grad, ikke jeg er den som bruker timevis på Snapchat og tar dere med på alt mulig. Ikke at det er noe galt i det. Men jeg føler jeg får skylda for absolutt alt om jeg så har vært på tur med noen av venninnene mine.Så blir jeg alltid stående som den store stygge ulven. Det er mye jeg kunne ha sagt, men som jeg holde meg for god for. Men vær så snill og lær litt folkeskikk på nett. Og ikke vær redd for å ta kontakt med meg dersom det skulle være noe. Og jeg velse takk til alle som har gitt meg støtte og ikke minst i takk til de som har kommet med konstruktiv kritikk. Jeg ønsker dere alle godt. Men tenk gjerne litt over hvordan dere skriver hvordan dere formulerer dere, da dere virkelig kan påvirke mennesker til å ta dårlig valg. Spesielt mennesker som ligger langt nede. Sannheten er at jeg har PTSD, Fibromyalgi, mild grad av Me, og sist men ikke minst spiseforstyrrelse. Jeg kan fortsatt ha kjøtt på kroppen, men når jeg ser kommentarer som går på kroppen min så er det klart at det går innover meg. Det er ingenting med å stjele min venninne sin historie. Vi har nok funnet hverandre da vi sliter med veldig mye like ting å finne mye støtte i hverandre. For meg kan du har så virket som om det er flere som ønsker å sabotere vårt vennskap.Håper vi kan la dette ligge nå og at dere heller kan ta kontakt med meg dersom det er noe dere lurer på. Ikke vær redd for å bli blokkert eller blitt hengt ut. Jeg er offentlig, jeg er her for dere, jeg har daglige samtaler med mennesker som sliter med det samme selv om jeg gjerne ikke skryter av det. Dette ble en lang avhandling, men det finnes mange sider som om handler meg som både er løyn, Ting som er på funnet og som ikke minst bare spekulerte. Jeg ønsker dere en god natt. Klem fra Linn ogTing som er på funnet og som ikke minst bare spekulerte. Jeg ønsker dere en god natt. Klem fra Linn og 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg