Gå til innhold

Betaling på date (Splittet fra tråden Fortell om dine verste dater!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er nok åpenbart at vi to hadde vært en mismatch. 

Anonymkode: e178c...a9c

Han er ikke alene , det er flere av oss som begynner å få øyene opp for gold diggers, og deltidslikestilte kvinner.  Det er ikke en grei holdning å ha

Anonymkode: e490f...d28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Når jeg er på en date gjør jeg en innsats for at det skal bli en hyggelig date for begge og mulighet til å skape kjemi. 

Jeg er også ei pen og attraktiv dame. Er velformet og har en flott trent kropp, pene trekk, vakkert langt hår. Smiler mye og er hyggelig til de rundt. Jeg får svært oppmerksomhet/interesserte støtt. Så mye at det kan være plagsomt. Det gjelder både ut på byen, på apper, osv osv

Når jeg velger ut en å dra på date med tar dette tid fra min hverdag. Jeg gjør dette med en noe fremmed mann for å bli kjent slik at vi kan bli i romantisk relasjon.

Dersom mannen ikke betaler for drikken/maten min når vi drar ut på en date for å bli kjent, hvor målet er å se om vi matcher for en romantisk relasjon, så mister jeg lysten på han. Det er en utgift som koster han 40 kr til 250 kr. Dersom han ikke vil ha dette kjønnsrollemønsteret, med å spandere denne summen som medfører at jenta har noe beskjeden drikke/mat i de 1-3 timer hun er der for å bli kjent med han, så er han ikke «mann» for meg. 

Jeg ønsker en spandabel / generøs snill mann som setter noe ekstra pris på meg, og ikke at jeg sitter igjen med en utgift fra å tatt meg tiden å møte han. 

Jeg hadde følt det samme om jeg ikke var særlig attraktiv også. I alle fall om jeg fortsatt hadde gjort en god innsats i daten.

Etter å ha blitt kjent på offentlig sted, så fortsetter jo gjerne datingen hjemme hvis det blir match i kjemi.

For meg er det viktige at han betaler for første daten. Dersom 40-250 kr for å gi damen han tar med ut, noe å spise og drikke, mens hun er der i 1-3 timer for å bli kun kjent med han, er for ubehagelig kostnad, så er ikke dette noen mann for meg.

Mister lysten på han dersom han ikke betaler på første date. 

Anonymkode: e178c...a9c

Når en mann velger å gå på date med deg så tar det tid fra hans hverdag også. Det er ikke bare du som må "ofre" "utrolig viktige" timer av døgnet ditt for å møte noen. Han må jo bruke minst like mye tid som deg.

Hvorfor skal mannen måtte ha en utgift i tillegg til tiden han ofrer for å møte deg? Hva, eksakt, er det som gjør din tid mer verdt enn hans? Og hva er det som får deg til å tro at du er så viktig og fantastisk at du er verdt å betale for, sånn sett i forhold til andre damer?

Helt seriøst, jeg lurer! 

Anonymkode: 0e744...298

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når en mann velger å gå på date med deg så tar det tid fra hans hverdag også. Det er ikke bare du som må "ofre" "utrolig viktige" timer av døgnet ditt for å møte noen. Han må jo bruke minst like mye tid som deg.

Hvorfor skal mannen måtte ha en utgift i tillegg til tiden han ofrer for å møte deg? Hva, eksakt, er det som gjør din tid mer verdt enn hans? Og hva er det som får deg til å tro at du er så viktig og fantastisk at du er verdt å betale for, sånn sett i forhold til andre damer?

Helt seriøst, jeg lurer! 

Anonymkode: 0e744...298

Kvinner eier ikke selvinnsikt, eller sosiale evner generelt. Da blir det slik dessverre, de henger igjen fra den tiden mannen var forsørger.

Unngå dating er mitt tips, men om kvinnen inviterer og spanderer mat: Ja takk.

Anonymkode: db063...cd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva i all verden blir en mann som har en date med meg lurt med? 

Anonymkode: e178c...a9c

Han kaster bort både tid OG penger på deg. Fikk noe igjen for det hele.

99% av dater ender i ingenting.

Anonymkode: db063...cd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...