Gå til innhold

Elsker elsker ikke - Sverige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hyachint31 skrev (23 minutter siden):

Har du sett den danske utgaven av serien ? Der er det en som reiser til Uganda. Der snakker vi om å være på🤪 altså, det er kun fokus på sex omtrent i all sendetid de har på det paret. Fra kvinnes side. 
Så en hvis likhet til dette paret , og når hun stod der å fortalt om den første natten… altså det er sjelden jeg blir flau av noe,  men disse seriene klarer det! 😂

Jeg har ikke sett den danske utgaven ennå, føler det er så mye å se på at jeg er redd for å bli "avhengig" av flere serier 🙈 Er det like stor aldersforskjell mellom de?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Twinkle~ skrev (På 25.11.2022 den 1.14):

Hæ, nei? Hun er jo halve grunnen til å se programmet i seg selv❤️

Jeg tviler sterkt på at noen damer ville satt pris en invaderende stemor som henne. Men hun passer selvsagt i et slikt program, fordi hun er ekstrem. Bare synd hun er ubrukelig i virkeligheten. Javisst er hun på sin måte glad i Tony, men hun behandler han som et barn, styrer og steller og nedverdiger kjæresten hans - og han lar det skje.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på om Tony er faren,jeg kan ikke se noe likhet i den babyen.Så håper di får tatt dna testen.Jeg liker at stemora er så på.For kansje han virkelig blir lurt.Hu dama utsetter jo alt.Så tror hu skjuler noe,bare lurer Tony.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har forstått så er det garantert ikke hans barn, men at han også hele veien har sagt at det ikke har noe å si fordi han ser henne som sin. Tror det bare er Annika som vil ha den testen. Det beste er vel om de dropper testen og skriver han som far så det ikke blir problem med flytting pga en barnefar?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat passe skrev (På 1.12.2022 den 12.38):

Jeg har ikke sett den danske utgaven ennå, føler det er så mye å se på at jeg er redd for å bli "avhengig" av flere serier 🙈 Er det like stor aldersforskjell mellom de?

Litt viktig at en god del kontekst mangler her. Mannen i det tilfellet er blind. Han møtte henne på jobb ett sted der han er radiovert. Damen er massør. Jeg må si at den mannen er den tøffeste jeg noen gang har opplevd! Å reise blind alene til Uganda. Han er i tillegg jomfru på absolutt alle måter. Mener da at han aldri har hatt kontakt med det motsatte kjønn. Synes de er utrolig søte sammen. Og virker oppriktig glad i hverandre. Det er absolutt ikke rart at han trenger litt tid på fysisk kontakt. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemy02 skrev (9 timer siden):

Litt viktig at en god del kontekst mangler her. Mannen i det tilfellet er blind. Han møtte henne på jobb ett sted der han er radiovert. Damen er massør. Jeg må si at den mannen er den tøffeste jeg noen gang har opplevd! Å reise blind alene til Uganda. Han er i tillegg jomfru på absolutt alle måter. Mener da at han aldri har hatt kontakt med det motsatte kjønn. Synes de er utrolig søte sammen. Og virker oppriktig glad i hverandre. Det er absolutt ikke rart at han trenger litt tid på fysisk kontakt. 

Han er utrolig tøff og har en veldig oppløftende positiv holdning.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitstrietapet skrev (På 4.12.2022 den 9.46):

Etter hva jeg har forstått så er det garantert ikke hans barn, men at han også hele veien har sagt at det ikke har noe å si fordi han ser henne som sin. Tror det bare er Annika som vil ha den testen. Det beste er vel om de dropper testen og skriver han som far så det ikke blir problem med flytting pga en barnefar?

Annika mener at Christy bare utsetter hele tiden fordi hun egentlig vil ikke flytte til Sverige, hun har det bra hjemme hos moren sin og får pengene tilsendt av Tony. Så jeg skjønner hun er engstelig for at Tony blir rundlurt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (4 timer siden):

Jenny må virkelig slutte med lip filers, hun ser ikke ut! Stakkar

Helt grusomt 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (4 timer siden):

Annika mener at Christy bare utsetter hele tiden fordi hun egentlig vil ikke flytte til Sverige, hun har det bra hjemme hos moren sin og får pengene tilsendt av Tony. Så jeg skjønner hun er engstelig for at Tony blir rundlurt. 

Ja, kan skjønne skepsisen hennes, men dama er dessverre diskré som et krigsskip.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (På 4.12.2022 den 9.46):

Lmao Europeiske menn hadde aldri latt det gå om dama var Europeisk og ikke Asiatisk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (29 minutter siden):

Ja, kan skjønne skepsisen hennes, men dama er dessverre diskré som et krigsskip.

Lmao she’s funny as hell imo

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blitt hekta på denne. 

Er Tony pappaen eller ikke? Det har vi ikke fått svar på enda i sesong 3. Mattias og Tanawarn er ikke med i sesong 3, noe jeg syns er fryktelig synd. 

Hva er greia med håret til Erica? Er det noen som tror at han Omer er homofil? Han gifta seg med henne for å komme seg ut av Pakistan? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda virker ikke spesielt forelsket i Luis fra Peru. Lurer på om hun ble avtent av høyden hans? Han virker opp i skyene forelsket i henne da.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo2 skrev (8 timer siden):

Linda virker ikke spesielt forelsket i Luis fra Peru. Lurer på om hun ble avtent av høyden hans? Han virker opp i skyene forelsket i henne da.

Var ikke de tvillingsjeler da?🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vampyrina skrev (På 6.12.2022 den 15.37):

Helt grusomt 

Uff ja. Det verste er at jeg tror hun er nydelig helt uten det greiene i leppene..🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger dette i spoiler i tilfelle discovery+ ligger foran lineær TV. Ikke en ordentlig handlingsspoiler, så det er egentlig ingen fare å lese. 

Spoiler

Jeg krymper meg når Annika kommer hjem til familien og bare går fra sted til sted med hakeslipp og sier "fy faen". Selv om ikke de kan svensk, forstår de jo hva det går i ut fra ansiktsuttrykk og toneleie. Moren sier rett ut til kamerateamet at hun skammer seg, og Annika fortsetter: "er dette hele huset? Hvor mange bor her? Hvor gjør dere av klærne deres? Her er jo ingen seng?"

Annika gir dem mat i gave, og sier hun håper de vil bli glad for det. Så går hun rett opp i ansiktet på moren og fikler med kinnet hennes, og sier "can you please smile?" 

🤯🤯🤯

For en måte å komme inn i noens hjem på. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (1 time siden):

Legger dette i spoiler i tilfelle discovery+ ligger foran lineær TV. Ikke en ordentlig handlingsspoiler, så det er egentlig ingen fare å lese. 

Skjul innhold

Jeg krymper meg når Annika kommer hjem til familien og bare går fra sted til sted med hakeslipp og sier "fy faen". Selv om ikke de kan svensk, forstår de jo hva det går i ut fra ansiktsuttrykk og toneleie. Moren sier rett ut til kamerateamet at hun skammer seg, og Annika fortsetter: "er dette hele huset? Hvor mange bor her? Hvor gjør dere av klærne deres? Her er jo ingen seng?"

Annika gir dem mat i gave, og sier hun håper de vil bli glad for det. Så går hun rett opp i ansiktet på moren og fikler med kinnet hennes, og sier "can you please smile?" 

🤯🤯🤯

For en måte å komme inn i noens hjem på. 

Jeg syns hun kunne ha moderert seg og latt som om ingenting. Så leit for de som bor på denne måten hver dag hele livet at noen kommer inn og gråter på denne måten. Samtidig så har hun nok aldri sett fattigdom på denne måten det er knalltøft første gsng. Det vet jeg av egen erfaring. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Annika mener det bare godt men måten hun gjorde det på var ikke riktig. Samme med gaven hun ønsket å gi mye men det kom liksom frem nedlatende selv om det garantert ikke var ment sånn. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...