Gå til innhold

- Jeg har lyst å møte en KG bruker, men samtidig tør jeg ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sukk. Jeg har veldig lyst å møte en KG bruker som jeg har god kjemi her på forumet med, men samtidig tør jeg ikke. 

Jeg er redd for at jeg kan bli skuffet eller at brukeren kan bli skuffet og at dette ødelegger den gode tonen vi har nå. På en måte at magien forsvinner. 

Ut fra samtalene våre tror jeg at brukeren bor i nærheten av meg, så det blir enda mer fristende og samtidig enda mer skummelt!

Jeg er ikke redd for at brukeren er en psycho eller noe, men at min forestilling om hvordan møtet blir viser seg å krasje fælt med realiteten på en negativ måte og at det ødelegger det fine vi har nå. 

Tenk om jeg kunne bare se ham fra trygg avstand uten å avsløre meg selv og se hva slags følelse jeg får for denne personen. Kanskje samler jeg da mot eller feiger helt ut og løper av sted.

Nå har jeg iallefall fått det ut av systemet.

Er det flere som har tatt dette steget og hvordan gikk det for dere?

 

Anonymkode: bd18d...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NoDiablo

Den som intet våger, intet vinner?

Hva med å ta det stegvis med telefonsamtaler, skyping og liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (7 minutter siden):

Send ham en pm da

. Newstart87 og Expandable86??? 😂

Nei, en annen bruker. Vi utveksler pm allerede i tillegg til å utveksle meninger i trådene. Problemet for meg er å ta steget videre. 

 

NoDiablo skrev (8 minutter siden):

Den som intet våger, intet vinner?

Hva med å ta det stegvis med telefonsamtaler, skyping og liknende?

Den som våger kan jo tape alt! Jeg ser for meg hvordan jeg kommer til å stamme på telefonen, så det blir enda verre dessverre. 

Anonymkode: bd18d...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoDiablo
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, en annen bruker. Vi utveksler pm allerede i tillegg til å utveksle meninger i trådene. Problemet for meg er å ta steget videre. 

 

Den som våger kan jo tape alt! Jeg ser for meg hvordan jeg kommer til å stamme på telefonen, så det blir enda verre dessverre. 

Anonymkode: bd18d...a2e

Så vær åpen om det, da vel. Så synd det er om du absolutt ikke vil ta steget og dermed nekte deg en mulig god opplevelse, muligens helt ubegrunnet. Alternativt kan du ta la være å ta en risiko av frykt for å tape noe som helst.
Ingen er så feige som de som aldri tar sjanser. Så jeg vet i hvert fall hva jeg ville gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også hatt lyst til å møte folk her inne eller adde på some men tørr ikke ass

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er: vær JÆVLIG forsiktig. Jeg møtte en forbaska hyggelig person, kjemien klikket helt! Men, så var det faen meg en svindler, som jugde om alt hun sa! ikke bare det, men personen var klistra over alle nyhetskanaler for noen år siden(kriminell)! Mulig jeg var maks uheldig, men, bare vær forsiktig. 

Anonymkode: fa8ad...759

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ass, ville ikke møtt folk for noe annet enn vennskap eller bekjentskap her. Ville vel i utgangspunktet ikke møtt noen i det hele tatt, men det er jo litt av hvert på forumet her.

Anonymkode: d3402...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoDiablo skrev (4 minutter siden):

Så vær åpen om det, da vel. Så synd det er om du absolutt ikke vil ta steget og dermed nekte deg en mulig god opplevelse, muligens helt ubegrunnet. Alternativt kan du ta la være å ta en risiko av frykt for å tape noe som helst.
Ingen er så feige som de som aldri tar sjanser. Så jeg vet i hvert fall hva jeg ville gjort.

Det blir synd, helt klart. Samtalene våre er veldig givende for meg som de er nå og jeg blir helt knust hvis det blir ødelagt fordi møtet irl ikke gikk så bra. Jeg tar sjanser, men bare når jeg kan leve med tapet. Her er jeg redd for at fallhøyden blir for mye for meg.

Cleo88 skrev (4 minutter siden):

Å. Søren. Hadde vært gøy med gjettekonkurranse. 

Jeg er ikke interessert hverken i å avsløre hans eller min identitet av hensyn til begge. Derfor bruker jeg AB. Jeg kan aldri være så åpen om mine tanker og bekymringer med mitt brukernavn og hvis jeg skulle skrive med mitt brukernavn kan han lett gjette at jeg skriver om ham.

Spicymami skrev (4 minutter siden):

Har også hatt lyst til å møte folk her inne eller adde på some men tørr ikke ass

Takk. Det ble litt mindre ensomt. 

Anonymkode: bd18d...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær forsiktig...

Møtte en mann her for mange år siden som viste seg å være chizofren. Han gjorde ting om nettene han selv ikke var klar over og ødela ting, var utro, hadde ikke normale grenser for hva man gjør og ikke gjør osv. Veldig snill og grei, over telefon og nett, men syk mentalitet. 

Anonymkode: 067ac...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sorry ass, ville ikke møtt folk for noe annet enn vennskap eller bekjentskap her. Ville vel i utgangspunktet ikke møtt noen i det hele tatt, men det er jo litt av hvert på forumet her.

Anonymkode: d3402...e8e

Jeg er også interessert i vennskap eller bekjentskap og ikke annet. Det er kun denne ene brukeren jeg har følt så bra kjemi med her for å satse på det. Men jeg tør ikke fordi jeg risikerer å miste noe verdifull for meg hvis ting går feil retning. Jeg er glad i min private sfære og er svært forsiktig med hvem jeg lar komme nærmere. 

Anonymkode: bd18d...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som lurte på hvilken bruker folk ville ha sex med?😅

Anonymkode: 638f5...0ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cleo88 skrev (3 minutter siden):

Er du redd for å tvinges inn i et instant tvangsekteskap om du møter noen fra KG? Sjansen er vel større for at de dunker deg ned og selger mobilen din på finn. 

Jeg har enorme fordommer mot de mennene som er aktive her altså. Selvsagt også basert på det de skriver.

Og jeg skrev ingen ting om tvangsekteskap? Jeg ville jo aldri i verden funnet på å møte de et sted hvor det ikke var andre rundt, så drukningen ville jeg ikke sett på som en reel fare med en gang. Det er ikke nødvendig å krisemaksimere så fryktelig.

Anonymkode: d3402...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare møte vedkommende på et offentlig sted som om det hadde vært noen du traff på en annen plattform? Eller ta samtalen til en gradvis mer privat plattform og bruke mer tid på å bli kjent?

Jeg klarer ikke se forskjellen på å vurdere noen herfra og andre steder i forhold til risiko/bli skuffa osv

Man vet jo ingenting om noen man treffer på nett, samme hvilken plattform det er. 

Anonymkode: d4251...9dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Sukk. Jeg har veldig lyst å møte en KG bruker som jeg har god kjemi her på forumet med, men samtidig tør jeg ikke. 

Jeg er redd for at jeg kan bli skuffet eller at brukeren kan bli skuffet og at dette ødelegger den gode tonen vi har nå. På en måte at magien forsvinner. 

Ut fra samtalene våre tror jeg at brukeren bor i nærheten av meg, så det blir enda mer fristende og samtidig enda mer skummelt!

Jeg er ikke redd for at brukeren er en psycho eller noe, men at min forestilling om hvordan møtet blir viser seg å krasje fælt med realiteten på en negativ måte og at det ødelegger det fine vi har nå. 

Tenk om jeg kunne bare se ham fra trygg avstand uten å avsløre meg selv og se hva slags følelse jeg får for denne personen. Kanskje samler jeg da mot eller feiger helt ut og løper av sted.

Nå har jeg iallefall fått det ut av systemet.

Er det flere som har tatt dette steget og hvordan gikk det for dere?

 

Anonymkode: bd18d...a2e

Det er ikke sikkert du trenger å engste deg. Møtes på et offentlig sted. Bare morro dette og de aller fleste har gode tanker. 

Selv Skummle meg har møtt folk herfra uten at det hverken skjedde noe skummelt eller var tilløp av noe annet. Bare en hyggelig prat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...