Rødtoppen86 Skrevet 10. juni 2021 #2021 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herlighet, spleis liksom. De er under 30 begge to, han er leder på Maxbo og de sitter på egen bolig. Altså, de har mange år igjen til å kunne kjøpe seg hytte. Dette blir for dumt. Anonymkode: e497b...da9 Det kan jo tenkes at de drømmer om å kjøpe hytten de selv har laget før den blir solgt til noen andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2022 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg heiet på Anna og Jone, og kom til å tenke på en ting. Det må da føles rart å kjøpe hytta til Anne og Jone nå?? litt som gjøken som legger eggene sine i andres reir, huff en hytte med bismak det der ass😅 Anonymkode: db8cf...a74 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2023 Del Skrevet 10. juni 2021 Man lager da ikke HYTTE i gips? Helt ufortjent vinner. Anonymkode: 25517...3dd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2024 Del Skrevet 10. juni 2021 Apropos Spleisen..Tror neppe Anna og Jone vil ha hytta med K og V som nærmeste nabo😆 Verdige vinnere ble det uansett 🥳 Anonymkode: b96ed...80c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 10. juni 2021 #2025 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Apropos Spleisen..Tror neppe Anna og Jone vil ha hytta med K og V som nærmeste nabo😆 Anonymkode: b96ed...80c Håper virkelig ikke at de er så dårlige tapere. Det må da være grenser..... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 10. juni 2021 #2026 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg har fra starten av denne sesongen reagert på den elendige castingen til tv2 og Strix. Men etter det som nå kommer frem er det verre en jeg trodde. Jeg håper brukerne som i denne tråden har langet ut om at det ikke er rart meglerne og tvillingene ikke hadde progresjon for de var late og bare tok pauser, tar inn det som nå kommer frem. De jobbet beinhardt, som de andre to parene, og tok pauser når det skulle filmes og intervjues. At deres kommentarer om Kurts snekker ferdigheter ble redigert bort er kritikkverdig. Det samme kan sies om redigeringen av tilbakemeldinger fra snekker Lars. Hvorfor redigere bort at han alt i første uke sier at en snekker har mye å lære av Kurt. Hvis det er slik at mannen er blitt så drivende dyktig ved å se YouTube videoer i seks uker burde det jo være et kompliment som kunne visespå tv. Denne produksjonen virker forøvrig å ha vært i mangel av noen som tok ansvar. Når deltakerne for andre gang reagerer på kunnskapsnivået til Kurt, er svaret de da får at det er mange hammere å vinne, før de så blir sendt til psykolog. Helt utrolig. At det i det hele tatt går så langt at deltakerne blir så frustrert og oppgitt at de har behov for å snakke med psykolog etter så kort tid er bare trist. Bortforklaringen til tv2 er bare patetisk. De hadde sjekket bakgrunnen til Kurt og han var bokbinder. Nå er det vel ikke mulig å melde seg på Sommerhytta med bakgrunn som snekker, fliselegger eller interiørdesigner. Hvorfor ikke bare innrømme at de bommet totalt med sjekk av bakgrunn og at sammensetningen av par var helt på tryne. Til dere brukere som snakker om dårlige tapere og "stakkars stakkars Victoria". Merk dere at de seks som snakker om sine opplevelser med produksjonen og innspilling av Sommerhytta poengterer at de ikke bærer nag til far og datter. De poengterer at den urettferdigheten de føler på er rettet mot tv2. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2027 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Apropos Spleisen..Tror neppe Anna og Jone vil ha hytta med K og V som nærmeste nabo😆 Anonymkode: b96ed...80c Hvorfor sier du det? Selv om de kan synes det er urettferdig grunnlag har det jo ingenting å si om relasjonen de har til Kurt og Veronica? Er jo lov å ikke like noe hos noen, men det betyr ikke at de liker hverandre Anonymkode: 019b1...3f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2028 Del Skrevet 10. juni 2021 Oida skrev (49 minutter siden): Jeg har fra starten av denne sesongen reagert på den elendige castingen til tv2 og Strix. Men etter det som nå kommer frem er det verre en jeg trodde. Jeg håper brukerne som i denne tråden har langet ut om at det ikke er rart meglerne og tvillingene ikke hadde progresjon for de var late og bare tok pauser, tar inn det som nå kommer frem. De jobbet beinhardt, som de andre to parene, og tok pauser når det skulle filmes og intervjues. At deres kommentarer om Kurts snekker ferdigheter ble redigert bort er kritikkverdig. Det samme kan sies om redigeringen av tilbakemeldinger fra snekker Lars. Hvorfor redigere bort at han alt i første uke sier at en snekker har mye å lære av Kurt. Hvis det er slik at mannen er blitt så drivende dyktig ved å se YouTube videoer i seks uker burde det jo være et kompliment som kunne visespå tv. Denne produksjonen virker forøvrig å ha vært i mangel av noen som tok ansvar. Når deltakerne for andre gang reagerer på kunnskapsnivået til Kurt, er svaret de da får at det er mange hammere å vinne, før de så blir sendt til psykolog. Helt utrolig. At det i det hele tatt går så langt at deltakerne blir så frustrert og oppgitt at de har behov for å snakke med psykolog etter så kort tid er bare trist. Bortforklaringen til tv2 er bare patetisk. De hadde sjekket bakgrunnen til Kurt og han var bokbinder. Nå er det vel ikke mulig å melde seg på Sommerhytta med bakgrunn som snekker, fliselegger eller interiørdesigner. Hvorfor ikke bare innrømme at de bommet totalt med sjekk av bakgrunn og at sammensetningen av par var helt på tryne. Til dere brukere som snakker om dårlige tapere og "stakkars stakkars Victoria". Merk dere at de seks som snakker om sine opplevelser med produksjonen og innspilling av Sommerhytta poengterer at de ikke bærer nag til far og datter. De poengterer at den urettferdigheten de føler på er rettet mot tv2. Veronica* Det virket ikke sånn i intervjuet Trine og Trude ga til KK. Der langet de ut mot Kurt så det sang etter. At de ikke bærer nag mot Kurt og Veronica er bare bullshit Anonymkode: d9969...53a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2029 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Veronica* Det virket ikke sånn i intervjuet Trine og Trude ga til KK. Der langet de ut mot Kurt så det sang etter. At de ikke bærer nag mot Kurt og Veronica er bare bullshit Anonymkode: d9969...53a Det er jo ikke rart at de bærer nag til noen som har lurt seg inn. Kurt kunne alt for mye og det blir urettferdig for de andre 6. Skjønner det så godt. Anonymkode: a38b3...d5e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2030 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg kjenner jeg blir litt småflau på de andre deltakernes vegne når de går ut i media og klager over at K&V vant fordi han tilsynelatende hadde mer kunnskap og erfaring innen oppussing enn de resterende. Det vitner bare om at de er utrolig dårlige tapere.. At 3 av 4 par velger å komme helt uforberedt til en innspilling hvor man kan vinne en hytte i millionklassen, det får stå på deres regning. Hvis du vet at du skal ha eksamen om 2 måneder, så venter du jo ikke med å lese til dagen før. Du bruker jo tiden du har i forkant til å forberede deg godt. Man dukker jo ikke opp til den eksamen uten å ha lest seg opp, og så ha en forventing om at man skal få beste karakter.. 🙄Kurt og Veronica kom forberedt og det er det faktisk ingen lov mot. Det er bare smart! For min del var det akkurat det samme om det var K&V som vant eller A&J, men etter å ha lest noen av A sine uttalelser nå i ettertid, så er jeg faktisk glad de ikke vant. Seff er det kjipt å bli slått på målstreken, men sånn er livet ,og i en konkurranse som "sommerhytta", er det en risiko for at noe slikt kan skje. Det vet de også... Anonymkode: 373d8...709 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2031 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir litt småflau på de andre deltakernes vegne når de går ut i media og klager over at K&V vant fordi han tilsynelatende hadde mer kunnskap og erfaring innen oppussing enn de resterende. Det vitner bare om at de er utrolig dårlige tapere.. At 3 av 4 par velger å komme helt uforberedt til en innspilling hvor man kan vinne en hytte i millionklassen, det får stå på deres regning. Hvis du vet at du skal ha eksamen om 2 måneder, så venter du jo ikke med å lese til dagen før. Du bruker jo tiden du har i forkant til å forberede deg godt. Man dukker jo ikke opp til den eksamen uten å ha lest seg opp, og så ha en forventing om at man skal få beste karakter.. 🙄Kurt og Veronica kom forberedt og det er det faktisk ingen lov mot. Det er bare smart! For min del var det akkurat det samme om det var K&V som vant eller A&J, men etter å ha lest noen av A sine uttalelser nå i ettertid, så er jeg faktisk glad de ikke vant. Seff er det kjipt å bli slått på målstreken, men sånn er livet ,og i en konkurranse som "sommerhytta", er det en risiko for at noe slikt kan skje. Det vet de også... Anonymkode: 373d8...709 Helt uenig. Skjønner godt at alle de andre parene reagerte på ferdighetene til far. Datteren kunne vært der med samboeren og det ville vært rettferdig. Anonymkode: a38b3...d5e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2032 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir litt småflau på de andre deltakernes vegne når de går ut i media og klager over at K&V vant fordi han tilsynelatende hadde mer kunnskap og erfaring innen oppussing enn de resterende. Det vitner bare om at de er utrolig dårlige tapere.. At 3 av 4 par velger å komme helt uforberedt til en innspilling hvor man kan vinne en hytte i millionklassen, det får stå på deres regning. Hvis du vet at du skal ha eksamen om 2 måneder, så venter du jo ikke med å lese til dagen før. Du bruker jo tiden du har i forkant til å forberede deg godt. Man dukker jo ikke opp til den eksamen uten å ha lest seg opp, og så ha en forventing om at man skal få beste karakter.. 🙄Kurt og Veronica kom forberedt og det er det faktisk ingen lov mot. Det er bare smart! For min del var det akkurat det samme om det var K&V som vant eller A&J, men etter å ha lest noen av A sine uttalelser nå i ettertid, så er jeg faktisk glad de ikke vant. Seff er det kjipt å bli slått på målstreken, men sånn er livet ,og i en konkurranse som "sommerhytta", er det en risiko for at noe slikt kan skje. Det vet de også... Anonymkode: 373d8...709 Hvilke uttalelser har Anna kommet med i ettertid? Link? Anonymkode: 29883...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2033 Del Skrevet 11. juni 2021 Anna ble ikke noe mer sjarmerende når hun sa rett ut på VG Tv at hun ikke unnet KV og vinne. Hun var vel så sikker på seier siden hun hadde Aina i sin hule hånd. Det er vel som jeg leste et annet sted, at hun er så vant til å få viljen sin at hun ikke takler motgang. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt uenig. Skjønner godt at alle de andre parene reagerte på ferdighetene til far. Datteren kunne vært der med samboeren og det ville vært rettferdig. Anonymkode: a38b3...d5e Hva er dette for noe tull. Anna var da heller ingen amatør, men det er det ingen som klager på. Hun har snekret mye med sin far, pusset opp et par leiligheter + at hun er veldig interessert i interiør og har fulgt med på hva Aina liker. Nå må dere slutte med det tullet der. Anonymkode: 6b5f0...bd3 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2034 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Helt uenig. Skjønner godt at alle de andre parene reagerte på ferdighetene til far. Datteren kunne vært der med samboeren og det ville vært rettferdig. Anonymkode: a38b3...d5e Eller så kunne de andre også ha forberedt seg før innspillingsdatoen kom som julekvelden på kjerringa. Hva hvis samboeren til V også hadde forberedt seg godt først da? Hadde det fremdeles vært urettferdig i dine øyne?? Anonymkode: 373d8...709 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 11. juni 2021 #2035 Del Skrevet 11. juni 2021 For å si det rett ut så håper jeg noen kommer dem i forkjøpet og kjøper hytta rett foran nesa på dem! Kjenner jeg ikke blir annet enn flau av å se at det er opprettet ikke bare en men hele to spleiser for at de skal få råd til hytta selv. Spleiser som ligger mellom en spleis som handler om en fire år gammel gutt som trenger en hjerteoperasjon og en som nettopp har fått livet sitt snudd opp ned og blitt lam og som trenger penger til ekstra behandling og utstyr. SKAMMELIG! Ikke før i sommerhytta har det blitt laget så mange møbler på egenhånd fra et par, så må ikke komme her å si at frøken Skretteberg Rosenlund ikke har tatt i en hammer før. Veronica har også sagt at det har lenge vært en slags 6 mot 2 stemning, og det var ikke akkurat vanskelig å se etter at Kurt og Veronica ble oppropt som vinnere. Det var såvidt det var et klapp og et smil fra noen av de andre deltakerne. Jeg hadde blitt direkte flau på egne vegner hadde jeg vært dem og sett meg selv. Jeg var på gråten når jeg så bildet av Kurt og Veronica etter at de hadde vunnet. Jeg så en sliten mann som var stolt over datteren sin, og en ung dame som var stolt over pappaen sin og egen innsats ❤️ dere kan mene så mye dere vil haters, men fy f som de har stått på de også! Hammeren fra Lars og Finn var så fortjent! Så la de være i fred og la de glede seg over å ha blitt hytteeiere! ❤️ og folkens, helt ærlig. Tenk dere om en ekstra gang før dere gir penger. Ta en titt innom instaen til Anna så ser dere at de ikke akkurat lider noe nød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2036 Del Skrevet 11. juni 2021 Det vil aldri bli rettferdig og alle de andre er helt klare på at Kurt kan mye mer enn det han oppga. Neste gang trenger bare noen å melde på superflink far, onkel, bror eller hva som helst og seieren er i boks. Anonymkode: a38b3...d5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2037 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke uttalelser har Anna kommet med i ettertid? Link? Anonymkode: 29883...a54 https://www.vgtv.no/video/219749/vant-sommerhytta-uvirkelig?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row8_pos2 Du kan se den der. Hun sier b.la at hun skulle ønske hun unnet dem seieren mer, men hun syntes de fortjente det de også. Og så kommer Jone inn med noe fra sidelinjen. De sa også fra til produksjonen etter uke 3 at Kurt tilsynelatende hadde mer kunnskap og Anna sier at Kurt burde kanskje ikke vært med i sommerhytta. For meg så vitner dette bare om utrolig dårlige tapere, og dessverre så sank de en hel del ned hos meg... Anonymkode: 373d8...709 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 11. juni 2021 #2038 Del Skrevet 11. juni 2021 Oida skrev (4 timer siden): Jeg har fra starten av denne sesongen reagert på den elendige castingen til tv2 og Strix. Men etter det som nå kommer frem er det verre en jeg trodde. Jeg håper brukerne som i denne tråden har langet ut om at det ikke er rart meglerne og tvillingene ikke hadde progresjon for de var late og bare tok pauser, tar inn det som nå kommer frem. De jobbet beinhardt, som de andre to parene, og tok pauser når det skulle filmes og intervjues. At deres kommentarer om Kurts snekker ferdigheter ble redigert bort er kritikkverdig. Det samme kan sies om redigeringen av tilbakemeldinger fra snekker Lars. Hvorfor redigere bort at han alt i første uke sier at en snekker har mye å lære av Kurt. Hvis det er slik at mannen er blitt så drivende dyktig ved å se YouTube videoer i seks uker burde det jo være et kompliment som kunne visespå tv. Denne produksjonen virker forøvrig å ha vært i mangel av noen som tok ansvar. Når deltakerne for andre gang reagerer på kunnskapsnivået til Kurt, er svaret de da får at det er mange hammere å vinne, før de så blir sendt til psykolog. Helt utrolig. At det i det hele tatt går så langt at deltakerne blir så frustrert og oppgitt at de har behov for å snakke med psykolog etter så kort tid er bare trist. Bortforklaringen til tv2 er bare patetisk. De hadde sjekket bakgrunnen til Kurt og han var bokbinder. Nå er det vel ikke mulig å melde seg på Sommerhytta med bakgrunn som snekker, fliselegger eller interiørdesigner. Hvorfor ikke bare innrømme at de bommet totalt med sjekk av bakgrunn og at sammensetningen av par var helt på tryne. Til dere brukere som snakker om dårlige tapere og "stakkars stakkars Victoria". Merk dere at de seks som snakker om sine opplevelser med produksjonen og innspilling av Sommerhytta poengterer at de ikke bærer nag til far og datter. De poengterer at den urettferdigheten de føler på er rettet mot tv2. Ingenting er urettferdig her ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mangalover Skrevet 11. juni 2021 #2039 Del Skrevet 11. juni 2021 Får utrolig vondt av de andre deltakerne når Anna tydelig hadde masse forkunnskaper om interiør. Utrolig at castingen ikke hadde sjekket dette opp grundigere. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ribernt Skrevet 11. juni 2021 #2040 Del Skrevet 11. juni 2021 Utrolig lavmål av AJ å gå ut å si der var uverdige vinnere! Viser igjen åssen mennesker de er! Anna er så utrolig selvgod at det blir kvalmt. Jeg skjønner heller ikke hvordan Jone er blitt daglig leder for Maxbobutikken hvis han virkelig var/er så treneva som han ga uttrykk fra begynnelsen. Og Anna som skrøt og viste seg med lærdommen fra sin utrolige dyktige far. Dette er jo et skoleeksempel på hva som er å kaste stein i glasshus! Hvorfor muligens bare Kurt og Anna forberedte med å øve og teste det man kunne komme til å få brukt for med en premie verdt 3-4 millioner er lov og lurt! Se bare på de to parene som ikke forberedte seg; elendig og dårlig som endte opp med en hammer og masse surgrining i media! Meget fortjente vinnere!! Og for en gang skyld, bra dømming til slutt! Skjønte ikke en del hammere til AJ, mest kjøkkenhammeren med for kort benkplate, dårlig listing, kjøleskapet som man må lukke opp skapdøren for så å lukke opp kjøleskapdøren! Feilmåling av rommet så kjøkkenet stopper en halvmeter fra veggen!! Og mer… Er masse som er kommet til syne tilfeldig etterhvert da de har sluttet å filme/vise slike feil! Sesong 1-2-3 viste de veldig nærme alt arbeid med feil og fint, mens de siste sesongene viser de ingenting! Får håpe ihvertfall Aina blir byttet ut til neste sesong. Sykt å se hvordan hun behandler KV… Gratulerer til Kurt og Veronica! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå