Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Men du har jo ordnet ALT jo, mat, dessert og tulipaner :lillesky: De kjenner deg sikkert godt nok til at det er ok om du stresser litt da, tenker jeg iallefall! 

Veldig enig med deg her :nikke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg og! :hoppe:

Mumfi er første rødstrupen som var tam, savner den fremdeles! ❤️

Takk, håper jeg og! :hoppe:

Ååh Mumfi 💕 Husker at du har hatt en som var veldig tam! 
Vi satser på det!! :mynona:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Ååh Mumfi 💕 Husker at du har hatt en som var veldig tam! 
Vi satser på det!! :mynona:

Ja, det blir spennende i alle fall da. Det var kommet litt spirer på noen av de, får håpe det er et godt tegn :jepp:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også flere tulipaner fra i fjor som hadde spirt overraskende mye! 

Altså som blomstret i fjor vår.

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, det blir spennende i alle fall da. Det var kommet litt spirer på noen av de, får håpe det er et godt tegn :jepp:

Veldig spennende! Og om det bare kommer blader i år, så vil de nok få blomster neste år tror du ikke? 

 

Rumle skrev (1 minutt siden):

Så også flere tulipaner fra i fjor som hadde spirt overraskende mye! 

Altså som blomstret i fjor vår.

Så herlig! :ninuskapus: hm kanskje jeg bør vanne ute snart 🤔

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (12 minutter siden):

Men du har jo ordnet ALT jo, mat, dessert og tulipaner :lillesky: De kjenner deg sikkert godt nok til at det er ok om du stresser litt da, tenker jeg iallefall! 

Joda. Det kan hende. :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Veldig spennende! Og om det bare kommer blader i år, så vil de nok få blomster neste år tror du ikke? 

 

Så herlig! :ninuskapus: hm kanskje jeg bør vanne ute snart 🤔

Det er mulig, jeg har jo mest erfaring med at det ikke kommer så mye igjen året etter, og i dag plantet jeg veldig tett, for å bli ferdig, og jeg hadde egentlig for lite jord. Så der har vi enda et spennende element! :ler: Men, når man planter så tett så er det ikke mye rom for å vokse og utvikle seg akkurat, så spørs hvor lenge de klarer seg uansett. Men, jeg kan jo alltud plante om etter de har blomstret, i teorien i alle fall :ler:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 minutter siden):

Det er mulig, jeg har jo mest erfaring med at det ikke kommer så mye igjen året etter, og i dag plantet jeg veldig tett, for å bli ferdig, og jeg hadde egentlig for lite jord. Så der har vi enda et spennende element! :ler: Men, når man planter så tett så er det ikke mye rom for å vokse og utvikle seg akkurat, så spørs hvor lenge de klarer seg uansett. Men, jeg kan jo alltud plante om etter de har blomstret, i teorien i alle fall :ler:

 

Bedre å plante tett enn å ikke plante i det hele tatt! Akkurat tulipaner er jo veldig vanskelige på det med å komme tilbake til blomst og jeg har jo ikke så mye erfaring med dem. Noen kommer tilbake litt, mens andre aldri, er det ikke sånn? Har du plantet noen botaniske tulipaner forresten? De skal jo klare seg mer selv. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Bedre å plante tett enn å ikke plante i det hele tatt! Akkurat tulipaner er jo veldig vanskelige på det med å komme tilbake til blomst og jeg har jo ikke så mye erfaring med dem. Noen kommer tilbake litt, mens andre aldri, er det ikke sånn? Har du plantet noen botaniske tulipaner forresten? De skal jo klare seg mer selv. 

Stemmer det :jepp: Ja, har plantet litt av de denne gangen, har andre her og der som kommer igjen jevnt og trutt. De må trives der de står og :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å plante løk før frosten i høst, i motsetning til året før der igjen. Og har i år planer om å være hjemme og se spiring og blomstring. Så krysser fingre for at det spirer og gror!! Ikke bare her, men hos dere og. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jeg rakk å plante løk før frosten i høst, i motsetning til året før der igjen. Og har i år planer om å være hjemme og se spiring og blomstring. Så krysser fingre for at det spirer og gror!! Ikke bare her, men hos dere og. 

Ja, krysser fingre for det her og :nikke: Våren er den beste tiden i hagen!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, krysser fingre for det her og :nikke: Våren er den beste tiden i hagen!

Ja! De plantee som kommer igjen år for år er som å hilse på en gammel venn. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja! De plantee som kommer igjen år for år er som å hilse på en gammel venn. 

Ja! Akkurat sånn er det! ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Jeg rakk å plante løk før frosten i høst, i motsetning til året før der igjen. Og har i år planer om å være hjemme og se spiring og blomstring. Så krysser fingre for at det spirer og gror!! Ikke bare her, men hos dere og. 

Så bra at du fikk satt løk! Og nå får du sikkert vært hjemme og kose deg med dem :jepp: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Ja! De plantee som kommer igjen år for år er som å hilse på en gammel venn. 

Det er så godt når alt spirer og gror igjen 🌱 Har alltid vært utrolig glad i våren, bare leit nå at jeg kan bli så syk av allergien at mye forsvinner. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkensina skrev (6 timer siden):

Det er så godt når alt spirer og gror igjen 🌱 Har alltid vært utrolig glad i våren, bare leit nå at jeg kan bli så syk av allergien at mye forsvinner. 

Leit at allergien skal ødelegge så mye. :trist:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stått opp. Er så kvalm, er en lukt jeg kjenner som jeg ikke finner. En svak men forferdelig luk. Lå lenge og kjente på lukta og vonde muskler i ryggen, så orker ikke mer. Kan ikke romstere for mye før folk våkner eller. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Jeg har stått opp. Er så kvalm, er en lukt jeg kjenner som jeg ikke finner. En svak men forferdelig luk. Lå lenge og kjente på lukta og vonde muskler i ryggen, så orker ikke mer. Kan ikke romstere for mye før folk våkner eller. 

kan den være utenfra? her luktet det helt forferdelig tidligere i vinter. forråtnelse eller noe. var visst jorda  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (12 minutter siden):

kan den være utenfra? her luktet det helt forferdelig tidligere i vinter. forråtnelse eller noe. var visst jorda  

Ja, rotten jord kan det av og til lukte ute her og 🤢, mye jorder rundt her og mye snø som graver seg veier på våren og frigjør lukta. Det er verre enn når bonden gjødsler synes jeg. Vårens minst vakre eventyr!

Dette luktet kloakk. Jeg fant synderen. Var et rør under vasken som har nesten falt fra hverandre, så ser ut kloakk lukt! Slo I mot meg når jeg åpnet skapet. Tror jeg fikk det på igjen riktig, og at det ble tett. Det er så fæl lukt det, både fordi det lukter vondt, og det at man absolutt ikke vil ha kloakkskader inne!! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...