Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Gjest StellaNova
Sola de skrev (46 minutter siden):

Hvilken telefon er det du har? Jeg liker samsung.

Jeg har også samsung 😁 A22 i fargen violet. Før det hadde jeg min gamle samsung i nesten syv år, ligger som nød tlf men den lever fortsatt 😄 Føler man får mye for pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

StellaNova skrev (1 time siden):

Jeg har også samsung 😁 A22 i fargen violet. Før det hadde jeg min gamle samsung i nesten syv år, ligger som nød tlf men den lever fortsatt 😄 Føler man får mye for pengene. 

Alltid hatt galaxy jeg. Men ikke satt meg inn i forskjellen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Fordelen med iphone er at man kan bytte batteri. Men man må gjøre det hos en apple-forhandler og det koster mye. Sjekket og prisen er 760 kroner. 

Om man må ut med det et par ganger for å ha samme tlf noen år er det verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova
Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Alltid hatt galaxy jeg. Men ikke satt meg inn i forskjellen. 

Nei ikke jeg heller, kjøpte den fordi den var lilla og på tilbud, ikke noe annet 😄 Jeg er helt "amish" på teknologi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Daryl Dixon said:

Om man må ut med det et par ganger for å ha samme tlf noen år er det verdt det.

Enig og  jeg kommer til å kjøpe nytt batteri i stedet for ny telefon. Det er vesentlig billigere. I tillegg til økonomi og miljøargumentet så er jeg også svært glad i telefonen jeg har nå og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bli like glad i en ny telefon. Jeg liker at telefonene er liten og telefonene har bare blitt større og større de siste 15 årene. 

Derfor håper jeg at denne telefonen skal vare så lenge som mulig. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (8 timer siden):

Jeg har også samsung 😁 A22 i fargen violet. Før det hadde jeg min gamle samsung i nesten syv år, ligger som nød tlf men den lever fortsatt 😄 Føler man får mye for pengene. 

:hoppe: Den jeg har nå er 5 1/2 år! 

SVK skrev (4 timer siden):

Enig og  jeg kommer til å kjøpe nytt batteri i stedet for ny telefon. Det er vesentlig billigere. I tillegg til økonomi og miljøargumentet så er jeg også svært glad i telefonen jeg har nå og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bli like glad i en ny telefon. Jeg liker at telefonene er liten og telfonene har bare blitt større og større de siste 15 årene. 

Derfor håper jeg at denne telefonen skal vare så lenge som mulig. 

Liker også at telefonen er liten. Sitter bedre i hånda synes jeg. Lettere å holde mens man prater og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (4 timer siden):

Enig og  jeg kommer til å kjøpe nytt batteri i stedet for ny telefon. Det er vesentlig billigere. I tillegg til økonomi og miljøargumentet så er jeg også svært glad i telefonen jeg har nå og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bli like glad i en ny telefon. Jeg liker at telefonene er liten og telfonene har bare blitt større og større de siste 15 årene. 

Derfor håper jeg at denne telefonen skal vare så lenge som mulig. 

Ånei.. jeg gjorde nettopp ikke det. Flotters telefon etter 5 år men havarert batteri. Hørte at nytt batteri ikke varer så lenge? Men men lykkelig over å ha fått tak i mini iphone som er like liten som min gamle. Slipper å miste buksa av å ha den i lomma😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 minutter siden):

:hoppe: Den jeg har nå er 5 1/2 år! 

Liker også at telefonen er liten. Sitter bedre i hånda synes jeg. Lettere å holde mens man prater og.

Helt enig! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sola de said:

Liker også at telefonen er liten. Sitter bedre i hånda synes jeg. Lettere å holde mens man prater og.

Enig!

45 minutter siden, Frøkenfryden said:

Ånei.. jeg gjorde nettopp ikke det. Flotters telefon etter 5 år men havarert batteri. Hørte at nytt batteri ikke varer så lenge? Men men lykkelig over å ha fått tak i mini iphone som er like liten som min gamle. Slipper å miste buksa av å ha den i lomma😂 

Sant!

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Frøkenfryden said:

Ånei.. jeg gjorde nettopp ikke det. Flotters telefon etter 5 år men havarert batteri. Hørte at nytt batteri ikke varer så lenge? Men men lykkelig over å ha fått tak i mini iphone som er like liten som min gamle. Slipper å miste buksa av å ha den i lomma😂 

Bukseargumentet er også hvorfor jeg ikke forstår hvorfor små mobiltelefoner ikke er mer populært blant menn. Kvinner har ofte vesker de kan ha mobiltelefonen i, menn har kun buksa. Om vinteren og høsten så har man kanskje en jakke, men nå om sommeren så går man kanskje kun i bukse/shorts og tskjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (32 minutter siden):

Bukseargumentet er også hvorfor jeg ikke forstår hvorfor små mobiltelefoner ikke er mer populært blant menn. Kvinner har ofte vesker de kan ha mobiltelefonen i, menn har kun buksa. Om vinteren og høsten så har man kanskje en jakke, men nå om sommeren så går man kanskje kun i bukse/shorts og tskjorte.

Sant. Mann er enig med deg, han går også for små. 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mellomstore telefoner, liker å ha litt skjerm.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fint vær, men nordavind. Var litt ute, men trakk inn igjen litt fort. 

Fikk unnagjort veiing i dag, det er aldri gøy, men SB var veldig fornøyd, opp nesten en kilo på en uke, nesten oppe på samme vekt som når jeg ble utskrevet. Må være all isen og bollene. Vi fikk tak i store bokser med trippel iser, så jeg spiser minst en om dagen. Ikke alle som har en is og 2 glass brus med sukker på diettplanen sin. :ninja:

Det vokser korn på jordet i nærheten her, og det er så vakkert og meditativt å se det bevege seg og bølge i vinden. Elsker det. Husker ikke om jeg sa det, men plukket inn de 4 første modne jordbæra, de var veldig gode!

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (8 minutter siden):

I dag er det fint vær, men nordavind. Var litt ute, men trakk inn igjen litt fort. 

Fikk unnagjort veiing i dag, det er aldri gøy, men SB var veldig fornøyd, opp nesten en kilo på en uke, nesten oppe på samme vekt som når jeg ble utskrevet. Må være all isen og bollene. Vi fikk tak i store bokser med trippel iser, så jeg spiser minst en om dagen. Ikke alle som har en is og 2 glass brus med sukker på diettplanen sin. :ninja:

Det vokser korn på jordet i nærheten her, og det er så vakkert og meditativt å se det bevege seg og bølge i vinden. Elsker det. Husker ikke om jeg sa det, men plukket inn de 4 første modne jordbæra, de var veldig gode!

Den diettplanen vil jeg og ha! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Frøkenfryden said:

Ånei.. jeg gjorde nettopp ikke det. Flotters telefon etter 5 år men havarert batteri. Hørte at nytt batteri ikke varer så lenge?

Ved batteribytte så får man offisielle IPhone-batterier så synes det er rart om de ikke skal være like gode som de som følger med telefonen når den er ny. Uten at jeg skal si noe for sikkert.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (12 timer siden):

Synd din fusker 😕 Hvilken modell er det?

Galaxy et eller annet jeg ikke husker, hvor kan man sjekke det egentlig? :vetikke:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Jeg liker mellomstore telefoner, liker å ha litt skjerm.

Samme her :jepp:

Daryl Dixon skrev (54 minutter siden):

I dag er det fint vær, men nordavind. Var litt ute, men trakk inn igjen litt fort. 

Fikk unnagjort veiing i dag, det er aldri gøy, men SB var veldig fornøyd, opp nesten en kilo på en uke, nesten oppe på samme vekt som når jeg ble utskrevet. Må være all isen og bollene. Vi fikk tak i store bokser med trippel iser, så jeg spiser minst en om dagen. Ikke alle som har en is og 2 glass brus med sukker på diettplanen sin. :ninja:

Det vokser korn på jordet i nærheten her, og det er så vakkert og meditativt å se det bevege seg og bølge i vinden. Elsker det. Husker ikke om jeg sa det, men plukket inn de 4 første modne jordbæra, de var veldig gode!

Høres fantastisk ut! 😍

Sola de skrev (45 minutter siden):

Den diettplanen vil jeg og ha! 

Jeg og!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg satt ute på trappa til pergolaen, med den gule katten min, så bakfra over plenen kommer Nøtteliten i full sprang, jeg rekker ikke tenke annet enn Oi! Før både Nøtteliten og den gule er begge i full fart mot buskene! Og raskt opp på beina er jeg og, og danner baktroppen i denne full-sprang-seansen mens jeg roper på katten! Jeg har ikke løpt så fort på lenge! Jeg fulgte dog ikke inn i buskene, men stod utenfor og puset og puset, før heldigvis, en sløkøret gul kom ut, uten ekorn i munnen. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Jeg satt ute på trappa til pergolaen, med den gule katten min, så bakfra over plenen kommer Nøtteliten i full sprang, jeg rekker ikke tenke annet enn Oi! Før både Nøtteliten og den gule er begge i full fart mot buskene! Og raskt opp på beina er jeg og, og danner baktroppen i denne full-sprang-seansen mens jeg roper på katten! Jeg har ikke løpt så fort på lenge! Jeg fulgte dog ikke inn i buskene, men stod utenfor og puset og puset, før heldigvis, en sløkøret gul kom ut, uten ekorn i munnen. 

Oi! Godt det gikk bra! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (42 minutter siden):

Galaxy et eller annet jeg ikke husker, hvor kan man sjekke det egentlig? :vetikke:

Samme her :jepp:

Høres fantastisk ut! 😍

Jeg og!

På innstillinger og så om telefonen. På min er det nederst på innstillinger.

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Jeg satt ute på trappa til pergolaen, med den gule katten min, så bakfra over plenen kommer Nøtteliten i full sprang, jeg rekker ikke tenke annet enn Oi! Før både Nøtteliten og den gule er begge i full fart mot buskene! Og raskt opp på beina er jeg og, og danner baktroppen i denne full-sprang-seansen mens jeg roper på katten! Jeg har ikke løpt så fort på lenge! Jeg fulgte dog ikke inn i buskene, men stod utenfor og puset og puset, før heldigvis, en sløkøret gul kom ut, uten ekorn i munnen. 

Nøtteliten fløy vel nærmest fra tre til tre for å komme seg unna store løven. Eller gaupe blir vel mer passende. De ligner litt på gauper synes jeg :Nikke: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

På innstillinger og så om telefonen. På min er det nederst på innstillinger.

Nøtteliten fløy vel nærmest fra tre til tre for å komme seg unna store løven. Eller gaupe blir vel mer passende. De ligner litt på gauper synes jeg :Nikke: 

Aha takk!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...