Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Ser det er lagt ut ny podcast om 22.juli også. Første av åtte. Tenk at det snart er 10 år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (41 minutter siden):

Takk, aldri hørt om den podcasten :blomst:

Ikke jeg heller, men hun var vennlig og letet frem den episoden til meg. 

Rumle skrev (39 minutter siden):

Ser det er lagt ut ny podcast om 22.juli også. Første av åtte. Tenk at det snart er 10 år siden.

Herregud ja.... Husker du hvor du var når du hørte første nyhetene om det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (20 minutter siden):

Ikke jeg heller, men hun var vennlig og letet frem den episoden til meg. 

Herregud ja.... Husker du hvor du var når du hørte første nyhetene om det? 

Ja, jeg var hjemme og på KG, deprimerende nok. Ble sittende utover kvelden og følge en kjempetråd her + se på nyheter nonstop. For en grusom dag :( 

Hvor var du?

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg var hjemme og på KG, deprimerende nok. Ble sittende utover kvelden og følge en kjempetråd her + se på nyheter nonstop. For en grusom dag :( 

Hvor var du?

Var hjemme og ordnet, drev å bygde hus da. Så var jeg og en kompis, han fikk telefon og ble spurt om han var i Oslo. Så da ble det nyheter og sånn resten av kvelden, det var grusomt. Og ble jo verre og verre, plutselig var det skyting i tillegg. Turte nesten ikke se på nyheter dagen etter, og se tallet for de omkomne. Husker spesielt godt etter på, når folk gikk rosetog, at en blomsterhandler skrøt av at han hadde satt opp prisen på en rose med over 150%. Det var litt kvalmt å stå å si på TV husker jeg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Var hjemme og ordnet, drev å bygde hus da. Så var jeg og en kompis, han fikk telefon og ble spurt om han var i Oslo. Så da ble det nyheter og sånn resten av kvelden, det var grusomt. Og ble jo verre og verre, plutselig var det skyting i tillegg. Turte nesten ikke se på nyheter dagen etter, og se tallet for de omkomne. Husker spesielt godt etter på, når folk gikk rosetog, at en blomsterhandler skrøt av at han hadde satt opp prisen på en rose med over 150%. Det var litt kvalmt å stå å si på TV husker jeg. 

 

Seriøst?! :sjokkert: Det fikk ikke jeg med meg, absurd.

Ja, når meldingene begynte å komme om det som skjedde på Utøya ble alt bare helt uvirkelig :(

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Seriøst?! :sjokkert: Det fikk ikke jeg med meg, absurd.

Ja, når meldingene begynte å komme om det som skjedde på Utøya ble alt bare helt uvirkelig :(

 

 

Ja, helt absurd. 

En politikvinne fortalte og at det lå telefoner og lyste på hele øya den natten... Foreldre som fortvilt ringte barna sine. Uff nei, dette blir for trist.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, helt absurd. 

En politikvinne fortalte og at det lå telefoner og lyste på hele øya den natten... Foreldre som fortvilt ringte barna sine. Uff nei, dette blir for trist.. 

Ja, det har jeg lest om i forskjellige intervjuer. Helt tragisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, det har jeg lest om i forskjellige intervjuer. Helt tragisk.

Over til noe helt annet, eller over til Bergen som så mange sier, ( :fnise: passende) har du prøvd å dyrke plommetomater? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Over til noe helt annet, eller over til Bergen som så mange sier, ( :fnise: passende) har du prøvd å dyrke plommetomater? 

Ja, det har jeg! Men, synes de modnes så altfor seint her, så har egentlig gitt det litt opp. Burde nok hatt et drivhus til det, for jeg elsker jo tomater.

Har du planer om det i år kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 minutter siden):

Ja, det har jeg! Men, synes de modnes så altfor seint her, så har egentlig gitt det litt opp. Burde nok hatt et drivhus til det, for jeg elsker jo tomater.

Har du planer om det i år kanskje?

Hadde vært gøy å prøve, men var litt skeptisk på modning jeg og. Går jo an å prøve, skader ikke. Har sett på ulike drivhus, men det fikk jeg ikke grønt lys for i år.. 🙄  

Men synes plommetomater er fantastisk gode! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Hadde vært gøy å prøve, men var litt skeptisk på modning jeg og. Går jo an å prøve, skader ikke. Har sett på ulike drivhus, men det fikk jeg ikke grønt lys for i år.. 🙄  

Men synes plommetomater er fantastisk gode! 

Ja, de er jo det! Og cherrytomater! :daane:

Synes du skal prøve, dere har sikkert jevnt over bedre vær der du bor, finn en varm krok med mye sol, så går det nok bra :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, de er jo det! Og cherrytomater! :daane:

Synes du skal prøve, dere har sikkert jevnt over bedre vær der du bor, finn en varm krok med mye sol, så går det nok bra :jepp:

 

Alltids verdt forsøket! :jepp:

Kjøper sånne bøtter med tomater, og spiser de som snacks... :ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Alltids verdt forsøket! :jepp:

Kjøper sånne bøtter med tomater, og spiser de som snacks... :ninja:

Samme her! Det er jo så godt :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du smakt de som heter Juanita? De er min favoritt, men de er latterlig dyre da. Jeg pleier å fråtse litt i de når de er på salg. Eller hvis jeg synes litt ekstra synd på meg selv :ninja:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Har du smakt de som heter Juanita? De er min favoritt, men de er latterlig dyre da. Jeg pleier å fråtse litt i de når de er på salg. Eller hvis jeg synes litt ekstra synd på meg selv :ninja:

 

Nei, har ikke smakt de. Men det skal jeg virkelig! Takk for tips.

Når man synes synd på seg selv et det helt innafor å unne seg noe godt og dyrt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Nei, har ikke smakt de. Men det skal jeg virkelig! Takk for tips.

Når man synes synd på seg selv et det helt innafor å unne seg noe godt og dyrt!

Ja! Helt enig :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Awww når han strevde med å tørre å gå inn i huset! :grine: Stakkars liten, så bra de fant ham ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Awww når han strevde med å tørre å gå inn i huset! :grine: Stakkars liten, så bra de fant ham ❤

Må være godt å få vaske pelsen sin og. Håper han fikk det godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Må være godt å få vaske pelsen sin og. Håper han fikk det godt. 

Jeg og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...