Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg savner virkelig folka mine. Når corona er over skal jeg ikke bli oppgitt når de går inn uten å banke på igjen.. 

200-9.gif.200182273065d3470d3eb7b319987538.gif

Savner å ha meningsløse samtaler hvor vi egentlig bare fantaserer og overdriver. Når vi løser verdensproblemer på 1 2 3. Savner til og med at vi roaster hverandre og ler så godt på hverandres bekostning. Jeg er så lei corona. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (1 time siden):

Håper påska blir best mulig, vær så god :)

Stort Påskeegg med smågodt.( Fraktfritt levert på døra)1kg. - Spekebua.no

😍😍 Å takk og takk! Og i lige måte, håpet du får en trivelig påske! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (12 minutter siden):

God påske! 

🐣

God påske! 🐥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt besøk av min far i dag, det var trivelig. Han pratet og pratet, da slipper jeg å si så mye. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg for morro skyld lest om drømmetydning. Jeg pleier ofte å drømme om blod, at jeg selv blør uten å klare å stoppe det, eller at jeg mister deler av kroppen, feks huden løsner og muskler sklir av så jeg må holde meg selv på plass, til slutt er bena enten bare kjøtt eller bein så står jeg fast. Og at ingen er der, jeg klarer til slutt ikke røre meg, eller rope. 

Blødning og å miste deler av kroppen betyr det samme, og da fant jeg dette:

situasjon i livet ditt som er permanent og kan ikke endres. Å drømme at du er blødning eller miste blod, betyr at du lider av utmattelse eller at du føler deg følelsesmessig drenert. Det kan også betegne bitter konfrontasjoner mellom deg og dine venner. Dine tidligere handlinger har kommet tilbake for å hjemsøke deg. Kvinner drømmer ofte blod eller av noen blødning rett før eller i løpet av sine perioder, og når de er gravide. 

Ikke klare å rope:

When you can't yell or scream during a dream, "You are having a hard time vocalizing your opinion, standing up for yourself, or calling for help in waking life.

Ikke klare å bevege seg:

 

Dreaming of being immobile or immobility (whether the dream was a nightmare or not) can mean that you have a feeling in your waking life that things are not under your control at all and you really don't know what to do. ... The dream is a reminder that you need to regain control so that you can move forward.

Litt klipp og lim da. Syntes det var litt spennende, greit tidsfordriv. Fikk hentemelding fra posten, så skal hente pakke fra Garden Living i dag, så blir det mer planting videre. Må bare komme meg på posten, så skal det spire og gro, mye forskjellig bladliljer og div!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Idag har jeg for morro skyld lest om drømmetydning. Jeg pleier ofte å drømme om blod, at jeg selv blør uten å klare å stoppe det, eller at jeg mister deler av kroppen, feks huden løsner og muskler sklir av så jeg må holde meg selv på plass, til slutt er bena enten bare kjøtt eller bein så står jeg fast. Og at ingen er der, jeg klarer til slutt ikke røre meg, eller rope. 

Blødning og å miste deler av kroppen betyr det samme, og da fant jeg dette:

situasjon i livet ditt som er permanent og kan ikke endres. Å drømme at du er blødning eller miste blod, betyr at du lider av utmattelse eller at du føler deg følelsesmessig drenert. Det kan også betegne bitter konfrontasjoner mellom deg og dine venner. Dine tidligere handlinger har kommet tilbake for å hjemsøke deg. Kvinner drømmer ofte blod eller av noen blødning rett før eller i løpet av sine perioder, og når de er gravide. 

Ikke klare å rope:

When you can't yell or scream during a dream, "You are having a hard time vocalizing your opinion, standing up for yourself, or calling for help in waking life.

Ikke klare å bevege seg:

 

Dreaming of being immobile or immobility (whether the dream was a nightmare or not) can mean that you have a feeling in your waking life that things are not under your control at all and you really don't know what to do. ... The dream is a reminder that you need to regain control so that you can move forward.

Litt klipp og lim da. Syntes det var litt spennende, greit tidsfordriv. Fikk hentemelding fra posten, så skal hente pakke fra Garden Living i dag, så blir det mer planting videre. Må bare komme meg på posten, så skal det spire og gro, mye forskjellig bladliljer og div!

Herregud for noen drømmer. :daane:Jeg drømte om ekssvigers og det var ille nok, beholdt hverfall alle kroppsdeler i drømmen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet grill sesongen. Grillet på bålpanne, og spist utendørs i strålende sol. Kan bare sitte og se snøen smelte nå, og kommer knopper og skudd på plantene jeg hadde i boden, nå har de fått komme ut i solen. Nå er det virkelig vår ute! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt ribba i ovnen, kjørte på med trikset fra @Jerry Lee. Helle kokende vann over ribben så svoren spriker før den går i ovnen! Pleier å steke på over og undervarme på 150 i ca 2 timer, så av med folien i og fortsette på lav varme i noen timer før det skrus gradvis opp og jeg øser ribba. Stekes i 6 til 7 timer. Da blir det saftig og mør ribbe! Nå hadde jeg oppi noen hele hvitløksfedd, pleier ikke det til jul, men må være lov å prøve litt annet til påske, ikke at hvitløk gjør kjempe forskjell. :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulerotkaka ble og bra i går, fulgte oppskrift fra Tine.no. men glemte en dæsj sitron i glasuren, men hadde i smeltet hvit sjokolade. Så den ble utrolig god, osten gjorde den frisk og syrlig nok. Neste gang skal jeg prøve små sjokoladebiter og muligens hakkede mandler i kaka. 20210401_145433.thumb.jpg.36f67834d3234d91e602e934daa57f1f.jpg

Sånn ble den, dobbelt med krem! Skulle vært pynt på, sånne små fargerike egg. Men de var vist magisk blitt borte på mystisk vis. :dry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Daryl Dixon said:

Gulerotkaka ble og bra i går, fulgte oppskrift fra Tine.no. men glemte en dæsj sitron i glasuren, men hadde i smeltet hvit sjokolade. Så den ble utrolig god, osten gjorde den frisk og syrlig nok. Neste gang skal jeg prøve små sjokoladebiter og muligens hakkede mandler i kaka. 20210401_145433.thumb.jpg.36f67834d3234d91e602e934daa57f1f.jpg

Sånn ble den, dobbelt med krem! Skulle vært pynt på, sånne små fargerike egg. Men de var vist magisk blitt borte på mystisk vis. :dry:

Nå skulle jeg vært på besøk hos deg! :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (12 minutter siden):

Nå skulle jeg vært på besøk hos deg! :spise:

Det hadde vært hyggelig! :5: :kaffekopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Gulerotkaka ble og bra i går, fulgte oppskrift fra Tine.no. men glemte en dæsj sitron i glasuren, men hadde i smeltet hvit sjokolade. Så den ble utrolig god, osten gjorde den frisk og syrlig nok. Neste gang skal jeg prøve små sjokoladebiter og muligens hakkede mandler i kaka. 20210401_145433.thumb.jpg.36f67834d3234d91e602e934daa57f1f.jpg

Sånn ble den, dobbelt med krem! Skulle vært pynt på, sånne små fargerike egg. Men de var vist magisk blitt borte på mystisk vis. :dry:

Den så god ut :jepp: Gulrotkake har jeg aldri smakt, underlig nok.

Pussig med den påskesjokoladen som bare forsvinner, akkurat det samme skjer her :vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rumle said:

Den så god ut :jepp: Gulrotkake har jeg aldri smakt, underlig nok.

Anbefaler deg å smake! Om du ikke ønsker å bake selv så går det an å kjøpe et kakestykke på bakeri. 

6 hours ago, Daryl Dixon said:

Skulle vært pynt på, sånne små fargerike egg. Men de var vist magisk blitt borte på mystisk vis. :dry:

 

7 minutter siden, Rumle said:

Pussig med den påskesjokoladen som bare forsvinner, akkurat det samme skjer her :vetikke: 

Påskesnopet forsvinner her også. gallery_17476_308_242.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Anbefaler deg å smake! Om du ikke ønsker å bake selv så går det an å kjøpe et kakestykke på bakeri. 

 

Påskesnopet forsvinner her også. gallery_17476_308_242.gif

Det skal jeg gjøre ved første anledning :jepp:

Pussig det der .. er det en påsketyv på ferde?! 🤯

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...