Daryl Dixon Skrevet 13. april Forfatter #18901 Del Skrevet 13. april Sola de skrev (1 minutt siden): Oida! Er den tatt med inn? Ute heldigvis. Sitter å ser inn mens han koser og gnafser i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. april #18902 Del Skrevet 13. april Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ute heldigvis. Sitter å ser inn mens han koser og gnafser i seg. Stakkars mus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. april #18903 Del Skrevet 13. april Ugh, det er det verste med kattehold synes jeg, når de tar med halvdøde mus og rotter inn i hus. Har noen ekle minner av det ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. april Forfatter #18904 Del Skrevet 13. april Rumle skrev (2 minutter siden): Stakkars mus Uff, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. april #18905 Del Skrevet 13. april Kanskje de var lur som satt Spillet til søndager likevel, for de har i alle fall fått meg til å gå med forventning gjennom helgen mens jeg venter på ny episode! Så mye avsløringer! Can't wait! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. april Forfatter #18906 Del Skrevet 13. april Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): Kanskje de var lur som satt Spillet til søndager likevel, for de har i alle fall fått meg til å gå med forventning gjennom helgen mens jeg venter på ny episode! Så mye avsløringer! Can't wait! Blir spennende, som alltid!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april #18907 Del Skrevet 14. april Rainstorm2.0 skrev (17 timer siden): Kanskje de var lur som satt Spillet til søndager likevel, for de har i alle fall fått meg til å gå med forventning gjennom helgen mens jeg venter på ny episode! Så mye avsløringer! Can't wait! Gleder meg her og! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. april Forfatter #18908 Del Skrevet 14. april Skal snart se på spillet. Dro tilbake på avdelingen ganske tidlig. Var så elendig i humøret i dag, så ikke mye selskap i å ha meg hjemme, bare hatt lyst å ligge i mørket og i ro. En av de ansatte fortalte at de pleide å samles de som ville på stua og se spillet sammen, så ut som om jeg hadde fornærmet henne personlig når jeg sa jeg ikke var interessert. Var 54 varsler på kg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april #18909 Del Skrevet 14. april Daryl Dixon skrev (1 time siden): Skal snart se på spillet. Dro tilbake på avdelingen ganske tidlig. Var så elendig i humøret i dag, så ikke mye selskap i å ha meg hjemme, bare hatt lyst å ligge i mørket og i ro. En av de ansatte fortalte at de pleide å samles de som ville på stua og se spillet sammen, så ut som om jeg hadde fornærmet henne personlig når jeg sa jeg ikke var interessert. Var 54 varsler på kg nå. Jeg skal og se Spillet nå. Eller, du har vel kanskje sett det allerede, men men 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. april Forfatter #18910 Del Skrevet 14. april Rumle skrev (30 minutter siden): Jeg skal og se Spillet nå. Eller, du har vel kanskje sett det allerede, men men Det dro ut litt, så er midt i nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. april Forfatter #18911 Del Skrevet 15. april Ligger å venter på å gå ned. Kom så klart inn en av verdens kjekkeste menn inn til meg i dag og skal bli med. Høy og mørk. Jaja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. april #18912 Del Skrevet 15. april 3 hours ago, Daryl Dixon said: Ligger å venter på å gå ned. Kom så klart inn en av verdens kjekkeste menn inn til meg i dag og skal bli med. Høy og mørk. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. april Forfatter #18913 Del Skrevet 15. april 2 unnagjort, 9 igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 15. april #18914 Del Skrevet 15. april Daryl Dixon skrev (1 time siden): 2 unnagjort, 9 igjen. Hvordan føler du deg etter behandlingene? Veldig sliten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april #18915 Del Skrevet 15. april Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Ligger å venter på å gå ned. Kom så klart inn en av verdens kjekkeste menn inn til meg i dag og skal bli med. Høy og mørk. Jaja. Håper det gikk fint i dag ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. april Forfatter #18916 Del Skrevet 15. april Anki-2.0 skrev (4 timer siden): Hvordan føler du deg etter behandlingene? Veldig sliten? Veldig trøtt når jeg våkner, ellers er jeg mer ekkel på en måte i øynene, lyssky og får synsforstyrrelser. De sier det gir seg etter noen runder. Ellers går det ganske greit. Rumle skrev (2 timer siden): Håper det gikk fint i dag ❤ Jada, gikk fint. Ikke noe tullball. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april #18917 Del Skrevet 15. april Daryl Dixon skrev (54 minutter siden): Veldig trøtt når jeg våkner, ellers er jeg mer ekkel på en måte i øynene, lyssky og får synsforstyrrelser. De sier det gir seg etter noen runder. Ellers går det ganske greit. Jada, gikk fint. Ikke noe tullball. Så bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. april Forfatter #18918 Del Skrevet 15. april Rumle skrev (34 minutter siden): Så bra Hva synes du om spillet I går? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april #18919 Del Skrevet 15. april Daryl Dixon skrev (22 minutter siden): Hva synes du om spillet I går? Synes det var greit, spent på hvordan det ender. Vet du hvor mange episoder det er igjen? Hva synes du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. april Forfatter #18920 Del Skrevet 15. april Rumle skrev (5 minutter siden): Synes det var greit, spent på hvordan det ender. Vet du hvor mange episoder det er igjen? Hva synes du? Mulig det var mitt labre humør, men syntes det var litt antiklimaks. Vet ikke hva jeg forventet meg eller da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå