Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Selv har jeg kranglet med kundeservicen fordi jeg ikke har fått det jeg har bestilt.  Kundeservice kan være natt og dag og de jeg krangler med nå er helt klart natt.  De kommer hele tiden med gale opplysninger. Er selvsagt ikke kun kundeservicen sin feil, de viderebringer jo kun opplysningene de har fått fra andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (47 minutter siden):

Måtte google hva det var. Elektrosjokkterapi hva var jeg fikk opp da jeg googlet. Er det det? Det høres skummelt ut.

Ja, stemmer.

SVK skrev (47 minutter siden):

Dette med døgnrytme er ikke lett om man ikke har noe som tvinger en til riktig døgnrytme. 

Det er jeg enig i, da må man ha disiplin.

SVK skrev (43 minutter siden):

Selv har jeg kranglet med kundeservicen fordi jeg ikke har fått det jeg har bestilt.  Kundeservice kan være natt og dag og de jeg krangler med nå er helt klart natt.  De kommer hele tiden med gale opplysninger. Er selvsagt ikke kun kundeservicen sin feil, de viderebringer jo kun opplysningene de har fått fra andre. 

Det er så kjett. Måtte mase for sin rett.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

God helg.

Så flink du har vært. Skjønner at det er fristende å ta seg en regnværslur, for det har jeg gjort. :ninja: heier på at du klarer å la være.

Takk for heiing, I need it, merkelig hvordan søvnen banker sånn på døra mellom 12 og 19, mens etter 22 er det party-time. :P 

SVK skrev (1 time siden):

Dette med døgnrytme er ikke lett om man ikke har noe som tvinger en til riktig døgnrytme. 

PREACH! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå):

Takk for heiing, I need it, merkelig hvordan søvnen banker sånn på døra mellom 12 og 19, mens etter 22 er det party-time. :P 

PREACH! 

Sant. Etter 22 tenker man på de rareste ting, lurer på alt mulig, og sangtekster som går på repeat.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Sant. Etter 22 tenker man på de rareste ting, lurer på alt mulig, og sangtekster som går på repeat.

:hyper::bond::bolledeig::juletre2:

Hehe, akkurat julegranhenting har det ikke blitt etter 22, men nesten. 😅
(For noen intense emojier, den første der får jeg nesten spasme i øyet av :P )

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (4 minutter siden):

:hyper::bond::bolledeig::juletre2:

Hehe, akkurat julegranhenting har det ikke blitt etter 22, men nesten. 😅
(For noen intense emojier, den første der får jeg nesten spasme i øyet av :P )

Den første er høy på noe, det er sikkert! Den andre kjenner jeg meg godt igjen i.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Den første er høy på noe, det er sikkert! Den andre kjenner jeg meg godt igjen i.

Hehe, da er vi to! Gæææææ :P 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør igjen. Ikke kattevær i det hele tatt, så katten har vist bestemt seg for å følge etter meg i hele dag. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (58 minutter siden):

Det snør igjen. Ikke kattevær i det hele tatt, så katten har vist bestemt seg for å følge etter meg i hele dag. 

Så søtt :katt:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FB_IMG_1682656211189.thumb.jpg.692e5c84e474e350acec1417fa70b2c4.jpg

The way it should be.

Selv om  blikket dens er litt likt min har, før klør og tenner sitter i leggen...

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på Skype med irske folk som skal feire i morgen. Håper de får en fin dag. 🍀

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

The way it should be.

Selv om  blikket dens er litt likt min har, før klør og tenner sitter i leggen...

Katten til søskenet mitt pleide å sette klørne i søskenet mitt, om søskenet mitt var så frekk å sitte i godstolen sin, om katten selv hadde tenkt å ligge der :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 minutter siden):

Katten til søskenet mitt pleide å sette klørne i søskenet mitt, om søskenet mitt var så frekk å sitte i godstolen sin, om katten selv hadde tenkt å ligge der :ler:

Da er det bare å flytte seg! :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (På 15.3.2024 den 15.34):

God fredag og god helg. Gråvær helg her ser det ut som.

For noen uker siden fikk jeg beskjed om at nå var det på tide å prøve ect. Selv om jeg har vært gjennom hele regla slik at alt er klargjort og jeg er klarert for det, var jeg litt i tvil, men ble bare sagt at nå var det på tide og at det etterhvert ikke var noen andre alternativer. Vært perioder med mye grubling, og perioder med bare helt tankeløshet i det siste. Mest tankeløs og tiltaksløs da, blitt litt isolert. 

Det er vel du som bestemmer til slutt, ikke sant? Forstår uansett at det er vanskelig ❤

Daryl Dixon skrev (På 15.3.2024 den 18.24):

Jeg må bare si at jeg kjenner meg godt igjen i den første og, helt uten å være høy :ler: Tror jeg har sånn ca 5-10% overgiret golden retriever i meg :hyper: 

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

The way it should be.

Jeg leste far i stedet for har! 😳

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Vært på Skype med irske folk som skal feire i morgen. Håper de får en fin dag. 🍀

Så koselig 💚

Sola de skrev (3 timer siden):

Smart katt :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (1 time siden):

Det er vel du som bestemmer til slutt, ikke sant? Forstår uansett at det er vanskelig ❤

Jeg må bare si at jeg kjenner meg godt igjen i den første og, helt uten å være høy :ler: Tror jeg har sånn ca 5-10% overgiret golden retriever i meg :hyper: 

Jeg leste far i stedet for har! 😳

Så koselig 💚

Smart katt :fnise:

Ja, jeg bestemmer jo, men jeg er jo så ubesluttsom.

Overgiret golden retriever. :ler: Det er en søt sammenligning.

Rumle skrev (1 time siden):

Og god helg, litt på etterskudd :blomst2:

God helg. :danse:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (11 minutter siden):

God helg!

Ble det i orden egentlig, det du kranglet med kundeservicen om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daryl Dixon said:

Ble det i orden egentlig, det du kranglet med kundeservicen om?

Nei. Det er et abonnement og jeg har kranglet med kundeservicen i en måned. Når jeg først får det jeg har betalt for så går det noen dager også får jeg ikke lenger det jeg har betalt for. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...