Gjest SVK Skrevet 15. mars 2024 #18461 Del Skrevet 15. mars 2024 Selv har jeg kranglet med kundeservicen fordi jeg ikke har fått det jeg har bestilt. Kundeservice kan være natt og dag og de jeg krangler med nå er helt klart natt. De kommer hele tiden med gale opplysninger. Er selvsagt ikke kun kundeservicen sin feil, de viderebringer jo kun opplysningene de har fått fra andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #18462 Del Skrevet 15. mars 2024 SVK skrev (47 minutter siden): Måtte google hva det var. Elektrosjokkterapi hva var jeg fikk opp da jeg googlet. Er det det? Det høres skummelt ut. Ja, stemmer. SVK skrev (47 minutter siden): Dette med døgnrytme er ikke lett om man ikke har noe som tvinger en til riktig døgnrytme. Det er jeg enig i, da må man ha disiplin. SVK skrev (43 minutter siden): Selv har jeg kranglet med kundeservicen fordi jeg ikke har fått det jeg har bestilt. Kundeservice kan være natt og dag og de jeg krangler med nå er helt klart natt. De kommer hele tiden med gale opplysninger. Er selvsagt ikke kun kundeservicen sin feil, de viderebringer jo kun opplysningene de har fått fra andre. Det er så kjett. Måtte mase for sin rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 15. mars 2024 #18463 Del Skrevet 15. mars 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): God helg. Så flink du har vært. Skjønner at det er fristende å ta seg en regnværslur, for det har jeg gjort. heier på at du klarer å la være. Takk for heiing, I need it, merkelig hvordan søvnen banker sånn på døra mellom 12 og 19, mens etter 22 er det party-time. SVK skrev (1 time siden): Dette med døgnrytme er ikke lett om man ikke har noe som tvinger en til riktig døgnrytme. PREACH! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #18464 Del Skrevet 15. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå): Takk for heiing, I need it, merkelig hvordan søvnen banker sånn på døra mellom 12 og 19, mens etter 22 er det party-time. PREACH! Sant. Etter 22 tenker man på de rareste ting, lurer på alt mulig, og sangtekster som går på repeat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 15. mars 2024 #18465 Del Skrevet 15. mars 2024 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Sant. Etter 22 tenker man på de rareste ting, lurer på alt mulig, og sangtekster som går på repeat. Hehe, akkurat julegranhenting har det ikke blitt etter 22, men nesten. 😅 (For noen intense emojier, den første der får jeg nesten spasme i øyet av ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #18466 Del Skrevet 15. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (4 minutter siden): Hehe, akkurat julegranhenting har det ikke blitt etter 22, men nesten. 😅 (For noen intense emojier, den første der får jeg nesten spasme i øyet av ) Den første er høy på noe, det er sikkert! Den andre kjenner jeg meg godt igjen i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 15. mars 2024 #18467 Del Skrevet 15. mars 2024 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Den første er høy på noe, det er sikkert! Den andre kjenner jeg meg godt igjen i. Hehe, da er vi to! Gæææææ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2024 Forfatter #18468 Del Skrevet 16. mars 2024 Det snør igjen. Ikke kattevær i det hele tatt, så katten har vist bestemt seg for å følge etter meg i hele dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. mars 2024 #18469 Del Skrevet 16. mars 2024 Daryl Dixon skrev (58 minutter siden): Det snør igjen. Ikke kattevær i det hele tatt, så katten har vist bestemt seg for å følge etter meg i hele dag. Så søtt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2024 Forfatter #18470 Del Skrevet 16. mars 2024 The way it should be. Selv om blikket dens er litt likt min har, før klør og tenner sitter i leggen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2024 Forfatter #18471 Del Skrevet 16. mars 2024 Vært på Skype med irske folk som skal feire i morgen. Håper de får en fin dag. 🍀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. mars 2024 #18472 Del Skrevet 16. mars 2024 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): The way it should be. Selv om blikket dens er litt likt min har, før klør og tenner sitter i leggen... Katten til søskenet mitt pleide å sette klørne i søskenet mitt, om søskenet mitt var så frekk å sitte i godstolen sin, om katten selv hadde tenkt å ligge der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2024 Forfatter #18473 Del Skrevet 16. mars 2024 Sola de skrev (16 minutter siden): Katten til søskenet mitt pleide å sette klørne i søskenet mitt, om søskenet mitt var så frekk å sitte i godstolen sin, om katten selv hadde tenkt å ligge der Da er det bare å flytte seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. mars 2024 #18474 Del Skrevet 16. mars 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Da er det bare å flytte seg! Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2024 #18475 Del Skrevet 16. mars 2024 Daryl Dixon skrev (På 15.3.2024 den 15.34): God fredag og god helg. Gråvær helg her ser det ut som. For noen uker siden fikk jeg beskjed om at nå var det på tide å prøve ect. Selv om jeg har vært gjennom hele regla slik at alt er klargjort og jeg er klarert for det, var jeg litt i tvil, men ble bare sagt at nå var det på tide og at det etterhvert ikke var noen andre alternativer. Vært perioder med mye grubling, og perioder med bare helt tankeløshet i det siste. Mest tankeløs og tiltaksløs da, blitt litt isolert. Det er vel du som bestemmer til slutt, ikke sant? Forstår uansett at det er vanskelig ❤ Daryl Dixon skrev (På 15.3.2024 den 18.24): Den første er høy på noe, det er sikkert! Den andre kjenner jeg meg godt igjen i. Jeg må bare si at jeg kjenner meg godt igjen i den første og, helt uten å være høy Tror jeg har sånn ca 5-10% overgiret golden retriever i meg Daryl Dixon skrev (6 timer siden): The way it should be. Selv om blikket dens er litt likt min har, før klør og tenner sitter i leggen... Jeg leste far i stedet for har! 😳 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Vært på Skype med irske folk som skal feire i morgen. Håper de får en fin dag. 🍀 Så koselig 💚 Sola de skrev (3 timer siden): Katten til søskenet mitt pleide å sette klørne i søskenet mitt, om søskenet mitt var så frekk å sitte i godstolen sin, om katten selv hadde tenkt å ligge der Smart katt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2024 #18476 Del Skrevet 16. mars 2024 Og god helg, litt på etterskudd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2024 Forfatter #18477 Del Skrevet 16. mars 2024 Rumle skrev (1 time siden): Det er vel du som bestemmer til slutt, ikke sant? Forstår uansett at det er vanskelig ❤ Jeg må bare si at jeg kjenner meg godt igjen i den første og, helt uten å være høy Tror jeg har sånn ca 5-10% overgiret golden retriever i meg Jeg leste far i stedet for har! 😳 Så koselig 💚 Smart katt Ja, jeg bestemmer jo, men jeg er jo så ubesluttsom. Overgiret golden retriever. Det er en søt sammenligning. Rumle skrev (1 time siden): Og god helg, litt på etterskudd God helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mars 2024 #18478 Del Skrevet 16. mars 2024 1 hour ago, Rumle said: Og god helg, litt på etterskudd God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2024 Forfatter #18479 Del Skrevet 16. mars 2024 SVK skrev (11 minutter siden): God helg! Ble det i orden egentlig, det du kranglet med kundeservicen om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mars 2024 #18480 Del Skrevet 16. mars 2024 (endret) 12 minutter siden, Daryl Dixon said: Ble det i orden egentlig, det du kranglet med kundeservicen om? Nei. Det er et abonnement og jeg har kranglet med kundeservicen i en måned. Når jeg først får det jeg har betalt for så går det noen dager også får jeg ikke lenger det jeg har betalt for. Endret 16. mars 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå