Rumle Skrevet 4. juni 2021 #921 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Noe hvitt stoff ser ut som er standard? Som du maser 😂 Du må guuuuuugle da! Har aldri hatt sånn, bare bodd steder i utlandet med stasjonære. Men, er det trygt da? Kan jo ikke bare ha vinduet helt åpent hele sommeren med noe tøy rundt? Jaja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #922 Del Skrevet 4. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, det er det nok. Men, kunne i grunnen godt tenkt meg en varmepumpe likevel Ja da må du kontakte noen som driver med det 😅Eller høre om noen erfaringer her. Jeg ga opp fordi jeg måtte hatt den store bråkedingsen ute på balkongen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #923 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ja da må du kontakte noen som driver med det 😅Eller høre om noen erfaringer her. Jeg ga opp fordi jeg måtte hatt den store bråkedingsen ute på balkongen min. Ja, må vel det, mao kommer det aldri til å skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #924 Del Skrevet 4. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Men, er det trygt da? Kan jo ikke bare ha vinduet helt åpent hele sommeren med noe tøy rundt? Jaja! Hæ? Du kan vel ha vinduet åpent på sommeren når du er hjemme vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #925 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Hæ? Du kan vel ha vinduet åpent på sommeren når du er hjemme vel? Men, jeg er jo ikke hjemme hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #926 Del Skrevet 4. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, må vel det, mao kommer det aldri til å skje Men så kjøp deg en sånn innesak da! 🤪 Er ikke sikkert at varmepumper blir SÅ kalde om sommeren heller til at det hadde vært bortkastet med begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #927 Del Skrevet 4. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Men, jeg er jo ikke hjemme hele tiden! Nei da kan du sikkert ta ut slangen og lukke vinduet, du trnger vel ikke ha ac på når du ikke er hjemme? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #928 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Men så kjøp deg en sånn innesak da! 🤪 Er ikke sikkert at varmepumper blir SÅ kalde om sommeren heller til at det hadde vært bortkastet med begge deler? Jaja, nå skal jeg nå først og fremst kjøpe ny vifte. Som du maser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #929 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Nei da kan du sikkert ta ut slangen og lukke vinduet, du trnger vel ikke ha ac på når du ikke er hjemme? 😅 Høres ut som noe shady greier, spør du meg *skeptisk* 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #930 Del Skrevet 4. juni 2021 *gir opp* Må på butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #931 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): *gir opp* Må på butikken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #932 Del Skrevet 4. juni 2021 Rumle skrev (53 minutter siden): Det skulle fantes en egen airconditionboble å gå rundt i sola med 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #933 Del Skrevet 4. juni 2021 Kjøpt 10 sekker jord og 12 stauder i dag. Nå må jeg bare strekke kroppen litt på sofaen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #934 Del Skrevet 4. juni 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Kjøpt 10 sekker jord og 12 stauder i dag. Nå må jeg bare strekke kroppen litt på sofaen. Hvilke stauder da? Jeg må slutte å slappe av i varmen, har jo ikke tid 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #935 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Hvilke stauder da? Jeg må slutte å slappe av i varmen, har jo ikke tid 😅 Mange! Var noen blå klokker av noe slag, nesten som krypklokker, geranium, alunrot, dagliljer, spir og litt div. Husker ikke alle navnene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #936 Del Skrevet 4. juni 2021 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Mange! Var noen blå klokker av noe slag, nesten som krypklokker, geranium, alunrot, dagliljer, spir og litt div. Husker ikke alle navnene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #937 Del Skrevet 4. juni 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Mange! Var noen blå klokker av noe slag, nesten som krypklokker, geranium, alunrot, dagliljer, spir og litt div. Husker ikke alle navnene... Så mye fint Plantedag i morgen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #938 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) Jeg har sett på Svømmevenn-episodene med Else og Berrum, så artig. De hadde god kjemi, burde lage en serie sammen Og jeg ante ikke at det ligger tau inni den redningsbøyen man kan kaste ut til folk, visste dere det? I den hvite greien som går på tvers Endret 4. juni 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #939 Del Skrevet 4. juni 2021 Rumle skrev (11 minutter siden): Jeg har sett på Svømmevenn-episodene med Else og Berrum, så artig. De hadde god kjemi, burde lage en serie sammen Og jeg ante ikke at det ligger tau inni den redningsbøyen man kan kaste ut til folk, visste dere det? I den hvite greien som går på tvers Ja, hvis den ikke var bundet til tau så ville jo ingen blitt reddet 😂 Nå drar jeg snart på en liten hyttetur. Silsvetter i hodet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #940 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Ja, hvis den ikke var bundet til tau så ville jo ingen blitt reddet 😂 Nå drar jeg snart på en liten hyttetur. Silsvetter i hodet! Men visste du det fra før? Jeg har aldri lært det, ikke de som var med i programmet heller Jaja så lærte man noe nytt God tur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå