Gå til innhold

....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vil fortelle om sine opplevelser? ;) 

utroskap er selvfølgelig ikke bra og ikke noe jeg godtar, men det er tydeligvis veldig mer vanlig enn man skulle tro! 

ikke la dette bli en dømmende tråd mot de som er/har vært utro. Fyr ivei med deilige historier ;) 

Endret av HannaLena
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen hennes var på jobbreise og vi hadde mange deilige treff i senga deres når barna var på skolen.

I bilen, på vei for å hente mannen på flyet, fikk jeg fylt både munnen og musa hennes før hun satte meg av på kiss&good bye. Jeg rakk å se henne velkomstkysse mannen før jeg gikk til flytoget...

Anonymkode: 74143...76c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Begynte med veldig uskyldig snapping meg en kollega som har samboer, jeg har også det. Over tid ble snappene mer og mer dirty, og det endte med dickpics fra han og mye nakenhet fra meg. Vi møttes på kveldstid på parkeringsplasser der jeg ga han BJ ved flere anledninger (jeg elsker å gi å se på at han nyter og spruter) og en gang etter et møte på jobb hadde vi så deilig sex i dusjen i damegarderoben. Han var veldig utholden og jeg kom flere ganger. (Det skjer nesten aldri ellers) 

Han avslutta med verdens største sprut over puppene mine.

Anonymkode: 490d1...374

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Rekker vel en historie til før moralistene kommer å ødelegger tråden som vanlig.

Kåt ung mann møter lengtende utilfredstillt moden dame.                                                                                                                     For en del år siden var jeg og min daværende sambo, leieboere i en sokkeleilighet hos et middelaldrende ektepar.  Vi var unge og barnløse, og husvertenes barn var utflytta. Dvs. den yngste var hjemme bare i helger, da hun bodde på hybel borte pga. skolegang. 

Mannen i huset var av og til på jobbreise, og min ex-sambo jobbet turnus i helsevesenet.                                                               For å gjøre en lang historie kort ;  På hennes kveld og nattskift, vikarierte jeg ofte i husvertens ekteseng i hans fravær.   😁

Anonymkode: 5e096...4d3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fant en som var noen år eldre og vi hadde en fantastisk sex og opplevelse. Vi er i forhold begge to og jeg går turnus så vi møtes da jeg hadde fri. Hendte også at jeg besøkte han noen ganger når damå var på jobb eller på hyttå. 
Vi dysjet og hadde en fantastisk sex der og vi hadde analsex som var helt fantastisk. 

Kommer nok aldri til å vær utro lengre selv om det var helt fanatisk med en slik type sex. 

Anonymkode: f7829...abe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har to historier. Ble kjent gjennom andre bekjente, rota på en fest først og begynte å skrive etterpå. Dro hjem til henne når dama hennes var bortreist, drakk oss drita og hadde sex. 

Den andre. Begynte med chatting. La oss inn på hotell, hadde sex og mens hun fortsatt var naken så ba hun meg ta bilder av henne som hun etterpå sendte til kona si og skrev at hun savnet henne 😁

Anonymkode: eef4c...cd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært det.

Anonymkode: 92629...3f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var skikkelig frustrert etter flere uker uten å få pikk av mannen, så jeg sendte melding til en venn som jeg vet er gira på meg og singel. Skrev rett ut at jeg skulle ha meg pikk, og sa at han skulle sitte klar i sofan. Som sagt som gjort, jeg sa jeg måtte på butikken, kjørte dit og gikk inn døra. Der satt han stiv og klar i sofan. Jeg gikk inn, tok av meg buksa og trusa og skrevde rett over han. Jeg var plaskvåt, så han skled rett til bunns. Red han til jeg kom, hoppet av og sugde han tom før jeg reiste meg og gikk ut. Ikke snakket med han siden og aldri gjort nå lignende.

Anonymkode: 490d1...374

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Rekker vel en historie til før moralistene kommer å ødelegger tråden som vanlig.

Kåt ung mann møter lengtende utilfredstillt moden dame.                                                                                                                     For en del år siden var jeg og min daværende sambo, leieboere i en sokkeleilighet hos et middelaldrende ektepar.  Vi var unge og barnløse, og husvertenes barn var utflytta. Dvs. den yngste var hjemme bare i helger, da hun bodde på hybel borte pga. skolegang. 

Mannen i huset var av og til på jobbreise, og min ex-sambo jobbet turnus i helsevesenet.                                                               For å gjøre en lang historie kort ;  På hennes kveld og nattskift, vikarierte jeg ofte i husvertens ekteseng i hans fravær.   😁

Hørtes vanvittig deilig og spennende ut. Ble dere aldri oppdaget, eller fikk ikke noen av de mistanke ?

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 20-21 så holdt jeg på med en kollega som var over 40 en plass. Diger fyr, breiskuldra og fantastisk i sengen. 

Ble etterhvert sutrete og sjalu, så droppa det da. Ødla hele morroa. Tåler ikke menn som sutrer. 

Anonymkode: 3ba63...d3a

• Liker 6
Skrevet

Har egt ikke noe syk historie.. var sammen med en kar som jeg egt ikke var forelsket i. Så møtte jeg en annen, hadde sex/var utro osv. slo opp med typen, jeg har ikke fått med meg at han fant ut om utroskap hvertfall

men hvis han er litt smart så skjønner han det. Ble sammen med «den andre» kort tid etter og er fortsatt sammen 5 år senere. Angrer ikke for da hadde jeg ikke vært i det flotte forholdet jeg har idag

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ikke vært utro, ikke sånn på ordentlig, men likevel litt. Jeg var tiltrukket av en annen helt i begynnelsen av forholdet, da vi var bare 20. Han andre og jeg hadde danset på et par fester og han forsøkte ganske tydelig å sjekke med opp, men jeg lot være. Så klinte vi en gang, på en sommerfest med bading, der jeg var full. Mens vi kysset med tunge stakk han hånden ned i bikinien min og fingret meg, ganske heftig. Han ville mer, men jeg skjønte at det var helt på trynet selv om jeg hadde drukket og var dritkåt, så jeg sa nei og stakk vekk. Det er det eneste gale jeg har gjort. Har aldri fortalt om det hjemme og aldri gjort noe sånt igjen. Det er mer enn ti år siden nå og jeg er sammen med han samme fortsatt og vi har barn.

Anonymkode: d72b6...ffd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gleder meg å se at så mange lever ut det de har lyst til:-)

Anonymkode: 0d7f7...da3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (1 time siden):

Hørtes vanvittig deilig og spennende ut. Ble dere aldri oppdaget, eller fikk ikke noen av de mistanke ?

Nei, ingen fant ut noe som helst. Ingen barn eller noen som ble skadelidende, bare vår lille hemmelighet.  Det var helt ubeskrivelig fantastisk.  Var omtrent som når du var gutt og lekte med kinaputter, så fikk du plutselig ekte krutt å leke med.  Eller som om en fotballspiller i lavere divisjoner skulle plutselig få rykke opp i elitedivisjonen.  "Uforglemmelig".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fant en som var noen år eldre og vi hadde en fantastisk sex og opplevelse. Vi er i forhold begge to og jeg går turnus så vi møtes da jeg hadde fri. Hendte også at jeg besøkte han noen ganger når damå var på jobb eller på hyttå. 
Vi dysjet og hadde en fantastisk sex der og vi hadde analsex som var helt fantastisk. 

Kommer nok aldri til å vær utro lengre selv om det var helt fanatisk med en slik type sex. 

Dette vet ingen så dette er våres hemmelighet.

Han ville ha trekant og at jeg skulle bli med og han har holdt på å kysse meg.

Hvis jeg hadde tatt kontakt igjen så hadde nok ville ha gjort de samme tingene igjen. Vet at han også syns at det har vært en fantastisk god opplevelse. Så kanskje jeg tar kontakt om noen år med han. 🙈

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde jeg ikke lest nå.. har en crush på mannens kompis (som også er gift), og vet jeg hadde gjort hva som helst med han om jeg fikk sjansen. Mannen min har ville hatt sex to ganger siste halvåret, jeg er så lei av å bli avvist. Takket være korona og stengt uteliv at jeg ikke har vært utro..

Anonymkode: 88694...3ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Dette burde jeg ikke lest nå.. har en crush på mannens kompis (som også er gift), og vet jeg hadde gjort hva som helst med han om jeg fikk sjansen. Mannen min har ville hatt sex to ganger siste halvåret, jeg er så lei av å bli avvist. Takket være korona og stengt uteliv at jeg ikke har vært utro..

Go for it!

Anonymkode: 74143...76c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er du ikke redd dette skal bli fortalt mannen din siden dette er mannens kompis? Har du fått signaler på at han også har et crush på deg? Om han er en som dere omgås vil ikke coronarestriksjoner være noe hinder. Sier som 76c; Go for it ❤️ Høres tragisk ut med sex et par ganger i halvåret 😞 Om det bare er hans lyst som begrenser kan dere kanskje ha et åpent forhold? Noe annet om det er medisinsk.

Anonymkode: 4702a...aab

Skrevet

Jobbet med salg og var i kundebesøk hos ei flott dame som drev et lite firma. Merket at hun småflørtet litt med meg....men smilte bare av det og tok det ikke så alvorlig da både hun og jeg var i forhold. Etter møtet begynte jeg å få noen sms’er fra henne innimellom som både handlet om jobb og litt private innimellom. Men ikke noe mer alvorlig enn det. Før jeg nevnte at jeg skulle ut på byen med jobben og hun «tilfeldigvis» også var ute med noen venninner. Møttes og tok noen drinker før hun ville at jeg skulle bli med på nachspiel med venninnene på et hotell rom. Og for å gjøre historien kort....der var det ingen venninner....og jeg kom knapt innom døra før hun hadde kastet seg over kuken min....og det ble til flere treff de neste årene og masse heftig og deilig sex.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde et opplegg for noen år siden, på en annen arbeidsplass. Hver gang vi hadde jobbfester og turer klinte vi og jeg fingra henne. Gikk aldri lenger enn det. Det var en slags hemmelig deal vi hadde som bare skjedde. Vi snakket aldri om det, men vi visste hver gang at slik gikk det til slutt ut over kvelden når vi var på fest eller tur i jobbsammenheng. Vi var begge i forhold.

Anonymkode: 9d371...89a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...