bittelillebolla Skrevet 15. august 2021 #221 Del Skrevet 15. august 2021 Tenker på deg, og krysser alt jeg har for at blodprøvesvaret viser fin HCG stigning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 15. august 2021 Forfatter #222 Del Skrevet 15. august 2021 åh jeg er så trist og lei meg 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 15. august 2021 #223 Del Skrevet 15. august 2021 89jenta skrev (58 minutter siden): åh jeg er så trist og lei meg 😭 ❤️❤️ Vi er mange som krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 15. august 2021 #224 Del Skrevet 15. august 2021 89jenta skrev (7 timer siden): har aldri hørt om furst. er det noe alle fastleger bruker? ❤️ Furst et laboratorium som undersøker forskjellig prøver, og registrerer resultatet. Så gir de beskjed til legen hva resultatet blir, men du kan også logge deg inn selv på furstpasient.no for å lese av prøvesvaret ditt selv. Kan tenkes at noen bruker et annet laboratorium, men du kan jo logge deg inn på furst å se om det ligger noe der. Kommer inn prøvesvar i helgen også. Skjønner veldig godt at du har det vondt nå! 😢 Skulle så veldig ønske at ingen måtte oppleve en slik usikkerhet, og at det var en selvfølge at alle svangerskap holdt hele løpet ut! Jeg krysser fingrene for deg i det lengste, selv om jeg forstår veldig godt at du forbereder deg på det verste. 😞 Så urettferdig og vondt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. august 2021 #225 Del Skrevet 16. august 2021 89jenta skrev (15 timer siden): har aldri hørt om furst. er det noe alle fastleger bruker? ❤️ Se svaret til bittelillebolla over Jeg har fått inntrykk av at det er noe alle fastleger bruker i allefall... alle jeg kjenner har kunnet sjekke sine svar der. Ofte har jeg kunne gjort det flere timer før legen tar kontakt. 89jenta skrev (14 timer siden): hva kan man forvente at hcg ligger på ca? hvis alt stemmer så er jeg 5+6 i morgen Dessverre umulig å si. Hcg er alt for individuelt, det er to målinger som kan kunne indikere noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 16. august 2021 #226 Del Skrevet 16. august 2021 Tenker masse på deg disse dagene! Kan ikke forestille meg hvordan du har det, med følelsene som forbereder seg på det verste, men håper på det beste ❤️ Håper du får noe klare svar i løpet av de neste dagene slik at du får landet litt. Angående Furst så er det et laboratorium som flere legekontor bruker for å analysere blodprøver osv, men det kommer an på hvor i landet du bor. Mitt område bruker ikke Furst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 17. august 2021 Forfatter #227 Del Skrevet 17. august 2021 dette lover ikke godt… hcg på 314… 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 17. august 2021 #228 Del Skrevet 17. august 2021 89jenta skrev (4 timer siden): dette lover ikke godt… hcg på 314… 💔 Har dere satt opp dag for ny blodprøve? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. august 2021 Forfatter #229 Del Skrevet 18. august 2021 (endret) Mammatilsukkertopp skrev (6 timer siden): Har dere satt opp dag for ny blodprøve? ❤️ hørte ikke fra legen i det heletatt i går! 😔 hun skulle ringe meg ang resultatet… men jeg tenkte å evt ringe å høre med henne idag hvis jeg rekker det mellom jobb. men ut ifra tallet regner jeg dette som en kjemisk. men jeg kunne tenkt meg en blodprøve til i slutten av uken, eller neste uke for å se at nivået går nedover. Endret 18. august 2021 av 89jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 18. august 2021 #230 Del Skrevet 18. august 2021 Ånei🥺 Dette var ikke nyhetene som skulle komme kjære deg😔 Håper du får en ordentlig avklaring veldig snart, og at (dersom dette skulle vise seg å være en kjemisk, selv om jeg krysser alt jeg har for at det ikke er det) spiren sitter på neste EL❤️🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. august 2021 Forfatter #231 Del Skrevet 18. august 2021 fastlegen min ringte! hun hadde sett over det den andre legen mente og bestemte seg for å ta blodprøver på meg idag også for å se evt økning eller om det har sunket. veldig glad hun tar meg på alvor og hører på meg. hun synes også at det er rart at jeg blør enda.. blir spennende å høre fra henne i morgen når svaret på blodprøven.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 18. august 2021 #232 Del Skrevet 18. august 2021 89jenta skrev (12 minutter siden): fastlegen min ringte! hun hadde sett over det den andre legen mente og bestemte seg for å ta blodprøver på meg idag også for å se evt økning eller om det har sunket. veldig glad hun tar meg på alvor og hører på meg. hun synes også at det er rart at jeg blør enda.. blir spennende å høre fra henne i morgen når svaret på blodprøven.. Så bra at fastlegen din følger opp! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 18. august 2021 #233 Del Skrevet 18. august 2021 Så bra! Virker som fastlegen din har litt mer greie på hva som bør gjøres i oppfølgingen 🥰 Skal bli godt å få et endelig svar nå..❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 19. august 2021 Forfatter #234 Del Skrevet 19. august 2021 Noen som vet sånn ca hva hcg burde ligge på når det ble tatt ny måling 2 dager etter? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. august 2021 #235 Del Skrevet 19. august 2021 89jenta skrev (6 minutter siden): Noen som vet sånn ca hva hcg burde ligge på når det ble tatt ny måling 2 dager etter? 😅 Den skal doble seg, sånn ca. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 19. august 2021 Forfatter #236 Del Skrevet 19. august 2021 har logget meg inn og sjekket FURST i hele dag.. men prøvesvarene har ikke kommet.. bare å smøre seg med tålmodighet og vente en dag til 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 19. august 2021 #237 Del Skrevet 19. august 2021 89jenta skrev (4 minutter siden): har logget meg inn og sjekket FURST i hele dag.. men prøvesvarene har ikke kommet.. bare å smøre seg med tålmodighet og vente en dag til 😔 Så utrolig kjedelig å måtte vente og være urolig så lenge.. har du tatt en ny digital eller venter du heller bare på prøvesvar? 😊 krysser fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 19. august 2021 Forfatter #238 Del Skrevet 19. august 2021 Julie97 skrev (19 minutter siden): Så utrolig kjedelig å måtte vente og være urolig så lenge.. har du tatt en ny digital eller venter du heller bare på prøvesvar? 😊 krysser fingre og tær for deg! har ikke tatt ny digital nei.. vurderer å ta en, men vet ikke helt om jeg skal eller ikke.. såfall må jeg kjøpe en.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 19. august 2021 Forfatter #239 Del Skrevet 19. august 2021 tok digital nå. for en uke siden sto det 2-3 og det gjør det fortsatt 😔 tenker det betyr MA? eller? hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. august 2021 #240 Del Skrevet 20. august 2021 89jenta skrev (13 timer siden): tok digital nå. for en uke siden sto det 2-3 og det gjør det fortsatt 😔 tenker det betyr MA? eller? hva tror dere? For nøyaktig en uke eller? Jeg testet veldig i grenseland, og fikk ikke opp ønsket svar ene dagen, men fikk det litt senere. 1 uke er hovedregelen, men ingen regel uten unntak. Er nok de faktiske tallene du trenger... 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå