Gå til innhold

Hvordan flørte med eldre menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvordan gjøre det når man går forbi hverandre eller så vidt rekker å hilse et par ganger løpet av dagen?

Anonymkode: 4af85...2ba

Ser at du ikke er TS. Er dere flere som går med en crush på eldre kollegaer?

Nå spiller det liten rolle hvordan det gjøres. Det viktige er at det gjøres.

Det er tusen raffinerte måter å gjøre det på, og eksempler herfra er lite verdt hvis det ikke er mulig for deg å eie forsøket. Det må jo føles ekte for ham, ellers risikerer du at han begynner å lure på om det er en spøk eller noe. Derfor er jo dere som kjenner mannen og omstendighetene best egnet til å finne en metode. Da vil han kunne tro på det og la seg sjarmere uansett hvor klønete det blir gjort.

Det meste begynner med et smil og et hei, hvordan går det. Den hilsingen kan du gjøre mer utav, og når dere passerer kan du jo snu deg og se etter ham. Snur han seg også, så har dere begge en bekreftelse på interesse, og neste steg vil være lettere samtidig som det fører saken fremover. At du blir busta i å se etter ham er bare attraktivt.

Det er også fullt mulig å gi komplimenter for nesten hva som helst, uansett hvor kleint og flaut det føles. Rødmer du gir det bare et mer ekte inntrykk, og han vil se at det koster deg noe å gjøre det, men at du gjør det allikevel. Det forserker signalet og vil helt klart være attraktivt.

Jeg vet ikke om noe mer potent for å skape interesse, enn å gi det. Hvis du vet at en person er interessert i deg, vil du automatisk begynne å vurdere denne personen.

Jeg håper at dere får det sparket i rævva som trengs her. Det jo være mye verre å gå rundt og lide av et crush slik dere gjør her, enn å faktisk ta det lille steget som trengs. Faktisk vil jeg gå så langt å si at det er bare å kaste seg uti og håpe det beste. Ingenting vil gi et dårligere resultat enn det som er situasjonen nå.

Endret av Uredd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Uredd skrev (4 minutter siden):

Ser at du iike er TS. Er dere flere som går med en crush på eldre kollegaer?

Nå spiller det liten rolle hvordan det gjøres. Det viktige er at det gjøres.

Det er tusen raffinerte måter å gjøre det på, og eksempler herfra er lite verdt hvis det ikke er mulig for deg å eie forsøket. Det må jo føles ekte for ham, ellers risikerer du at han begynner å lure på om det er en spøk eller noe. Derfor er jo dere som kjenner mannen og omstendighetene best egnet til å finne en metode. Da vil han kunne tro på det og la seg sjarmere uansett hvor klønete det blir gjort.

Det meste begynner med et smil og et hei, hvordan går det. Den hilsingen kan du gjøre mer utav, og når dere passerer kan du jo snu deg og se etter ham. Snur han seg også, så har dere begge en bekreftelse på interesse og neste steg vil være lettere og ta det skritt videre.

Det er også fullt mulig å gi komplimenter for nesten hva som helst, uansett hvor kleint og flaut det føles. Rødmer du gir det bare et mer ekte inntrykk, og han vil se at det koster deg noe å gjøre det, men at du gjør det allikevel. Det forserker signalet og vil helt klart være attraktivt.

Jeg vet ikke om noe mer potent for å skape interesse enn å gi det. Hvis du vet at en person er interessert i deg, vil du automatisk begynne å vurdere denne personen.

Jeg håper at dere får det sparket i rævva som trengs her. Det jo være mye verre å gå rundt og lide av et crush slik dere gjør her, enn å faktisk ta det lille steget som trengs. Faktisk vil jeg gå så langt å si at det er bare å kaste seg uti og håpe det beste. Ingenting vil gi et dårligere resultat enn det som er situasjonen nå.

Takk for utfyllende svar selv om jeg ikke er ts. 

Jeg har ingen problemer med å gå frem slik du beskriver her, og føler jeg har gjort det en stund. Føler jeg får samme respons tilbake, smil, fleipete kommentarer, «ha en fin dag», « står du her å blomstrer» og liknende. Opplever at det har stagnert her, han er vanskelig å lese og observerer han være ganske lik mot alle. Mulig han ikke skjønner at jeg er interessert, eller kanskje han bare ikke er interessert.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ingen problemer med å gå frem slik du beskriver her, og føler jeg har gjort det en stund. Føler jeg får samme respons tilbake, smil, fleipete kommentarer, «ha en fin dag», « står du her å blomstrer» og liknende. Opplever at det har stagnert her, han er vanskelig å lese og observerer han være ganske lik mot alle. Mulig han ikke skjønner at jeg er interessert, eller kanskje han bare ikke er interessert.

Hvis du leser litt i denne tråden, vil du se at menn ikke tar et hint. Det er derfor fullt mulig at han ikke skjønner det.

Du må derfor sende sterkere signaler. Hva slags og hvordan er uvesentlig, men han må skjønne, uten noen som helst tvil, at du er interessert i ham.

En respons på "står du her og blomstrer" kan være "selvfølgelig, når solskinnet kommer", Get it?

Spill på det som er og prøv hele tiden å ta det videre.

Eller bare si rett ut at du liker ham og ville takket ja til en date eller middag eller hva som helst. Romantiske ting da vel å merke, i tilfelle du skulle finne på å si at du ville takket ja til et møte, for å diskutere innkjøpsordningen på jobben, eller tilsvarende...

AnonymBruker
Skrevet
Uredd skrev (8 timer siden):

:rolleyes:

Nå er jeg omtrent på samme alder som denne mannen og har vel allerede fortalt hvordan dette mest sannsynlig vil fungere.

Jeg vil foreslå at i stedet for å sitte på KG og dyrke tvil og frustrasjon, så tar du kontakt med ham.

Det skjer ikke noe før du gjør det som du har blitt fortalt virker.

Kvinn deg opp og sett igang. :opplyser:

Det du gjør nå i stedet kalles prokrastinering. Jeg kan ikke garantere deg denne mannen, men jeg kan garantere at ingenting skjer før du får det til å skje.

Jeg dyrker egentlig ikke tvil og frustrasjon. Jeg dyrker tvert om en fantasi som jeg ønsker å gjøre til virkelighet. Det er inspirerende å lese svarene fra alle dere som skriver. 

Anonymkode: 6e185...82a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hvordan gjøre det når man går forbi hverandre eller så vidt rekker å hilse et par ganger løpet av dagen?

Det der blir et luksusproblem for meg 🙂 Her går det i hjemmekontor om dagen og til vanlig jobber vi i ulike avdelinger. 
ts

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der blir et luksusproblem for meg 🙂 Her går det i hjemmekontor om dagen og til vanlig jobber vi i ulike avdelinger. 
ts

Hjemmekontor er vel enda lettere. Da kan du kalle ham til et møte og ta det derfra. 

Det er jo mye man kan gjøre på et teamsmøte, som hadde vært risikabelt på jobb... :lur:

Regner med at dere har chattefunksjoner også du kan bruke for kontakt

Endret av Uredd
AnonymBruker
Skrevet
Uredd skrev (26 minutter siden):

Hjemmekontor er vel enda lettere. Da kan du kalle ham til et møte og ta det derfra. 

Det er jo mye man kan gjøre på et teamsmøte, som hadde vært risikabelt på jobb... :lur:

Regner med at dere har chattefunksjoner også du kan bruke for kontakt

Vi jobber altså i ulike avdelinger 🙂 så om jeg skal kalle inn til et teams-møte må jeg være svært så kreativ. Men det er kanskje verdt et forsøk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 20.42):

Jeg er 39 år og liker en perifer kollega som er 12-15 år eldre enn meg.

Hvordan bør jeg gå fram for å vise interesse? Er det noe spesielt menn i femtiårene «trenger»?    Jeg ønsker å gå veldig diskret fram. Prøve meg fram for å se om han «biter på». Alle råd mottas med takk.

Jeg trenger bare litt kroppskontakt, pjusk eller et lite kyss i nakken... så er det bare å se etter gåsehud eller en godlyd🙈

M49

yhyht.jpg

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vi jobber altså i ulike avdelinger 🙂 så om jeg skal kalle inn til et teams-møte må jeg være svært så kreativ. Men det er kanskje verdt et forsøk. 

Teams bryr seg lite om avdelinger. Selvfølgelig er det verdt et forsøk. En virkeliggjøring av det du har fantasert om er jo belønningen. :lur:

Og fantaserer du halvparten så livlig som jeg gjør, vil det ikke være tvil om at det er verdt det... :phaedra:

Du kan jo også sende melding på teams. Se når han er pålogget, sjekke kalenderen og lignende så du ikke bommer totalt på tidspunktet i alle fall. 

Det er forresten mye mer positive toner jeg hører fra deg nå. Jeg aner håp. Lykke til.  :klem:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 21.36):

Det kommer ikke til å skje. Målet mitt er å bearbeide ham slik at Han ber Meg ut først. Men hvordan?

Bare gi han oppmerksomhet. Funker fjell 😎👍

Anonymkode: b81ae...834

• Liker 3
Gjest Airman
Skrevet
Uredd skrev (7 minutter siden):

Teams bryr seg lite om avdelinger. Selvfølgelig er det verdt et forsøk. En virkeliggjøring av det du har fantasert om er jo belønningen. :lur:

Og fantaserer du halvparten så livlig som jeg gjør, vil det ikke være tvil om at det er verdt det... :phaedra:

Du kan jo også sende melding på teams. Se når han er pålogget, sjekke kalenderen og lignende så du ikke bommer totalt på tidspunktet i alle fall. 

Det er forresten mye mer positive toner jeg hører fra deg nå. Jeg aner håp. Lykke til.  :klem:

:lur:

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 18.57):

TS her. Følger opp min egen tråd.. Hvordan går det med deg? Noe framgang med din eldre mann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...