Gå til innhold

Hvordan flørte med eldre menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På samme måte som du ville flørtet med en mann i 30-årene, antar jeg.

Anonymkode: fd0da...5d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, det gjør jo ikke det. Men det er helt klart ryddet ut av veien, hvis du er den som viser initiativ.  

Du kan finne opp alle slags unnskyldninger, men hovedårsaken til at du ikke er mer direkte,  er vel at du mangler guts, og ikke vil ta sjansen på den ubehagelige følelsen av avvisning.  Du er villig til å bruke masse tid og energi på et spill, for å få ham til å invitere, i stedet for kort og greit få det avklart. 

Med mindre det er dette spillet som er hovedmålet ditt, så tror jeg du vil få et bedre liv, ved å lære deg direkte kommunikasjon. For meg hadde det funket best, om hun begynte å sende meg meldinger på fritida, og på den måten viste at hun ville ha mer med meg å gjøre, enn bare i arbeidstida. Men helst i klartekst, typ "jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg".  M53

Anonymkode: e0006...2ac

Takk for er fint svar.

Jeg har god tid og er ikke desperat. Har sansen for denne eldre mannen - men likevel ikke nok til at det er naturlig å brase fram med en «invitasjon».  Derfor er ikke mangel på «guts» problemet mitt akkurat nå. 
Jeg blir nødt til å «spille spill» framover - for å finne mer utav dette. 
Rådet ditt om å vri kontakt mer over på fritid og det personlige er godt.

Anonymkode: 6e185...82a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår veldig godt situasjonen din, og hvordan du ønsker å gå frem. Er i samme situasjon, med samme aldersforskjell, bare vi er yngre. Har holdt på med dette subtile spillet en god stund, og synes det begynner å bli frustrerende. Vi har også god kjemi, føler at det er noe der og at jeg har gitt signaler om at jeg er interessert. Han har fortsatt ikke tatt initiativ til noe mer, og jeg er rett og slett redd for å oppleves som en pågående kollega som ikke tar et hint hvis jeg blir mer direkte. Lurer sånn på om han har oppfattet signalene, men ikke tør å ta initiativ, tenker jeg er sånn mot alle eller noe i den gaten, eller om egentlig ikke er interessert og synes det blir for meget. Ønsker ikke gjøre det ubehagelig for en kollega å være på jobb heller.

Anonymkode: 4af85...2ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bare så du er klar over det, men på over 40 har som regel problem med å... Hvis du liker å leke med halvslappe vannballonger så er han sikkert midt i blink for deg!

Anonymkode: b9bd2...0ab

Hvor mange menn over 40 har du hatt? 

Anonymkode: 83ca8...4fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Som jeg skriver er vi perifere kollegaer. Da er det viktig å gå forsiktig fram.

Jeg har hatt hell med å slenge på noe uskyldig på slutten av mailer, og se om han napper. 

F.eks på fredagen: Ønsker deg en god helg, her står deilig take away og en pinot noir på menyen før det blir skitur i morgen. 😊

Så utvikler det seg sakte derfra. 

Anonymkode: b5b8e...c06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

#MeToo er faktisk en grunn for mannen til å ikke ta initativ på jobben, spesielt om du "spiller et spill..."

Det kan få ham til å bli mistenksom og stenge deg helt ute.

Kan lett få deg til å virke sneaky, mistenke deg for å ville skade ham.

For flere menn nå en før er noe som helst i jobbrelasjon bare nei.

Det er kanskje like greit.

Anonymkode: 4376a...20b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvor mange menn over 40 har du hatt? 

Anonymkode: 83ca8...4fa

Nok til å unngå de.

Anonymkode: b9bd2...0ab

Skrevet

TS er bare ute etter oppmerksomhet. Mange damer som liker dette spillet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt hell med å slenge på noe uskyldig på slutten av mailer, og se om han napper. 

F.eks på fredagen: Ønsker deg en god helg, her står deilig take away og en pinot noir på menyen før det blir skitur i morgen. 😊

Så utvikler det seg sakte derfra. 

Hehe. Bra tips 🙂

Har du fått napp med denne metoden altså?

ts

AnonymBruker
Skrevet
MattDa skrev (1 time siden):

TS er bare ute etter oppmerksomhet. Mange damer som liker dette spillet.

Jeg er selvfølgelig ute etter hans oppmerksomhet. Jeg liker ham.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

#MeToo er faktisk en grunn for mannen til å ikke ta initativ på jobben, spesielt om du "spiller et spill..."

Det kan få ham til å bli mistenksom og stenge deg helt ute.

Kan lett få deg til å virke sneaky, mistenke deg for å ville skade ham.

For flere menn nå en før er noe som helst i jobbrelasjon bare nei.

Det er kanskje like greit.

Anonymkode: 4376a...20b

Interessant perspektiv. Det med mistenksomhet. Skal passe på det.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke vet hvordan du skal forholde deg til en som er såpass mye eldre, hvordan ser du for deg at et forhold skal bli da. Komme på KG hver gang dere skal ha en samtale for å finne et interessant samtaleemne? Lure mannen rett og slett ?

Anonymkode: bb4f4...6f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Om du ikke vet hvordan du skal forholde deg til en som er såpass mye eldre, hvordan ser du for deg at et forhold skal bli da. Komme på KG hver gang dere skal ha en samtale for å finne et interessant samtaleemne? Lure mannen rett og slett ?

Anonymkode: bb4f4...6f7

Kan ikke se at jeg har skrevet at jeg ikke vet hvordan jeg skal forholde meg til en som er eldre. Jeg snakker godt sammen med denne mannen og andre på hans alder. Det jeg lurte på er om det er noen spesielle hensyn det lønner seg å ta i flørtesammenheng.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det kommer ikke til å skje. Målet mitt er å bearbeide ham slik at Han ber Meg ut først. Men hvordan?

glem det.

Anonymkode: bb9f2...bb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hehe. Bra tips 🙂

Har du fått napp med denne metoden altså?

ts

Ja, det fungerte for meg. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

glem det.

Anonymkode: bb9f2...bb4

Hvorfor sier du det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg forstår veldig godt situasjonen din, og hvordan du ønsker å gå frem. Er i samme situasjon, med samme aldersforskjell, bare vi er yngre. Har holdt på med dette subtile spillet en god stund, og synes det begynner å bli frustrerende. Vi har også god kjemi, føler at det er noe der og at jeg har gitt signaler om at jeg er interessert. Han har fortsatt ikke tatt initiativ til noe mer, og jeg er rett og slett redd for å oppleves som en pågående kollega som ikke tar et hint hvis jeg blir mer direkte. Lurer sånn på om han har oppfattet signalene, men ikke tør å ta initiativ, tenker jeg er sånn mot alle eller noe i den gaten, eller om egentlig ikke er interessert og synes det blir for meget. Ønsker ikke gjøre det ubehagelig for en kollega å være på jobb heller.

Anonymkode: 4af85...2ba

Hvilke signaler er det du har gitt da? Har du lagt ut noen agn som det vil være mulig for ham å følge opp?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

På samme måte som du ville flørtet med en mann i 30-årene, antar jeg.

Anonymkode: fd0da...5d4

Du mener menn på 34 og 54 er helt like?

Gjest Kaiminator
Skrevet

"Er det midtlivskrisa eller meg du grer håret over issen for?" 😋

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du mener menn på 34 og 54 er helt like?

Stort sett. Endringen er mer livsfase, at de er ferdig med små barn, lite ellers. (er i 40-årene selv, og har datet både opp og ned i alder) Men ja, selv om mange overdriver her, så er nok potensen ofte litt synkende når du begynner å passere midten av 50-årene altså. Jeg har ikke merket det selv, men mennene har klaget på det.

TS: en mann som er så mye eldre enn deg, og kollega, må trå svært varsomt. Om han så hadde vært interessert så kan han egentlig ikke gjøre noe med det uten ekstremt stor risiko. Her må du ta intiativ selv. Du er helt sikker på at han er singel?

Anonymkode: 24183...9f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...