Gå til innhold

Hvordan flørte med eldre menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 39 år og liker en perifer kollega som er 12-15 år eldre enn meg.

Hvordan bør jeg gå fram for å vise interesse? Er det noe spesielt menn i femtiårene «trenger»?    Jeg ønsker å gå veldig diskret fram. Prøve meg fram for å se om han «biter på». Alle råd mottas med takk.

Anonymkode: 6e185...82a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær leken å selvsikker, søt men frekk😻

Anonymkode: 7d5a4...e7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det enkle er ofte det beste, men liker ikke hinting. Invitér ham med ut på middag.

Anonymkode: 40265...8f5

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det enkle er ofte det beste, men liker ikke hinting. Invitér ham med ut på middag.

Enig. Vis oppmerksomhet og vær direkte 👍🏻

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det kommer ikke til å skje. Målet mitt er å bearbeide ham slik at Han ber Meg ut først. Men hvordan?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan si «Jeg synes at ølmagen din er så sexy!». Hvis han ikke liker det, kan du si «Ok, men måne er definitivt fin» 😜

Anonymkode: ba978...9c4

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det kommer ikke til å skje. Målet mitt er å bearbeide ham slik at Han ber Meg ut først. Men hvordan?

Hvorfor gjør du det så tungvindt og vanskelig for deg selv? Liker du ham, eller liker du ham ikke?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Send han en hyggelig chat

Anonymkode: b1f8f...5ef

AnonymBruker
Skrevet

Bare så du er klar over det, men på over 40 har som regel problem med å... Hvis du liker å leke med halvslappe vannballonger så er han sikkert midt i blink for deg!

Anonymkode: b9bd2...0ab

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare så du er klar over det, men på over 40 har som regel problem med å... Hvis du liker å leke med halvslappe vannballonger så er han sikkert midt i blink for deg!

Det var da generaliserende. Har en venn på 42 år som jeg ligger mye med, han blir hard bare jeg tar på han, blir gjerne en 4 runder per dag når vi møtes og han kommer raskt, alltid rett etter meg. Jeg er 35. 

Anonymkode: 17d18...2dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakk ekstra høyt og tydelig, og by ham på et kamferdrops. Inviter ham med på å mate duene i parken.

Anonymkode: bca45...ef8

• Liker 6
Skrevet

Som med yngre menn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan si «Jeg synes at ølmagen din er så sexy!». Hvis han ikke liker det, kan du si «Ok, men måne er definitivt fin» 😜

Så mange tåpelige svar. Er alle her inne 25 år?

ts

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor gjør du det så tungvindt og vanskelig for deg selv? Liker du ham, eller liker du ham ikke?

Som jeg skriver er vi perifere kollegaer. Da er det viktig å gå forsiktig fram.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo du som må ta det første steget. Du har hørt om metoo antar jeg?

Anonymkode: bc10c...e80

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er jo du som må ta det første steget. Du har hørt om metoo antar jeg?

Anonymkode: bc10c...e80

Har hørt om metoo. Mener at det ikke strider mot metoo at en mann på 53-54 viser interesse for en kvinnelig kollega på 39.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har hørt om metoo. Mener at det ikke strider mot metoo at en mann på 53-54 viser interesse for en kvinnelig kollega på 39.

#VilBarePrateLitt

https://www.vg.no/rampelys/i/Xgaw3o/hashtagen-villebarepratelitt-tar-av-paa-twitter-drittrist

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/e867Kg/villebarepratelitt-kjaere-mann-puss-rustningen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så mange tåpelige svar. Er alle her inne 25 år?

ts

Tåpelige??
Noen har problemer med humor....Ok. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, det gjør jo ikke det. Men det er helt klart ryddet ut av veien, hvis du er den som viser initiativ.  

Du kan finne opp alle slags unnskyldninger, men hovedårsaken til at du ikke er mer direkte,  er vel at du mangler guts, og ikke vil ta sjansen på den ubehagelige følelsen av avvisning.  Du er villig til å bruke masse tid og energi på et spill, for å få ham til å invitere, i stedet for kort og greit få det avklart. 

Med mindre det er dette spillet som er hovedmålet ditt, så tror jeg du vil få et bedre liv, ved å lære deg direkte kommunikasjon. For meg hadde det funket best, om hun begynte å sende meg meldinger på fritida, og på den måten viste at hun ville ha mer med meg å gjøre, enn bare i arbeidstida. Men helst i klartekst, typ "jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg".  M53

Anonymkode: e0006...2ac

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...