Gå til innhold

Oss som har vært "felleshøl"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 13.22):

Kjenner meg litt igjen og tror kansje jeg forstår litt tankegangen. 

I ungdommen fra jeg ble seksuelt aktiv som 15 åring til jeg var rundt 20 har jeg lagt med uttalige gutter/menn. Noen var også endel år eldre. Mange av disse fordi jeg ikke turde å si nei. Eller fordi jeg hadde et stort behov for å bli likt 

Når jeg ser tilbake tror jeg det kan grunne i at jeg vokste opp med grov omsorgssvikt og på denne tiden bodde på diverse barnevernsinstitusjoner. Jeg ble ofte flyttet fordi jeg var for promiskuøs 😬

I dag er jeg ikke slik lenger, har lært å sette mine egne grenser. 

Men jeg skyr i dag en del av disse, spesielt dem som var godt voksne dengang. 

Anonymkode: 2fa9e...016

Hvor mange ble det i din tøsete alder da?

Anonymkode: 14aa2...360

Videoannonse
Annonse
Gjest Råååsa
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Råååsa
Skrevet

Jeg ser på sex som kjærlighet og jeg hatt virkelig hatt mye sex (100+ kvinner før 1990) Jeg har aldri hatt dårlig samvittighet med mine sexpartnere, det kommer nok av at jeg elsker kvinner og ikke gjør slemme ting med dem. Jeg er faktisk stikk motsatt, og jeg har behandlet dem som gudinner og ikke minst holdt kjeft om hvem de er...

At du føler deg brukt er nok fordi du er kvinne, en mann føler seg ikke brukt. Den følelsen kommer sikkert av at du er blitt dårlig behandlet? Da skjønner jeg at du tenker mye på fortiden, for det har vært lite kjærlighet og respekt fra menn. Mitt råd er som mange andre her, glem fortiden, ha sex meg omsorgsfulle menn som gir deg kjærlighet. Fortiden er bare erfaring på godt og ondt, så nå fremtiden vet du sikkert hva godt betyr for deg... jeg ønsker deg iallefall ei god fremtid med masse sex inkludert kjærlighet🧡😘

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kremmeren skrev (På 11.3.2021 den 19.37):

Det er masse negativt med å ha mange sexpartnere, men hva du var før definerer ikke nødvendigvis hvem du er i dag.

Damer jeg vokste opp med som hadde dårlig rykte mistet det så fort de hadde fått seg fast type og barn

Kanskje du var en hore før, men du kan godt være nonne nå 🙂

Måtte tenke litt på den. Siden jeg er 40+ idag og kjente noen veldig få som endte opp med en ny på hver fest. Og fremdeles er dette "en knagg". Ikke noe jeg går og tenker på. Men når de ser en gammel bekjent på butikken så så kommer jo de tingen man forbinder med den personen opp. Men dette gjelder stort sett folk jeg visste hvem var i gamle dager, men ikke har noe personlig forhold til idag

F.eks man møter en som hadde knall rosa bil, sloss med en lærer, kolliderte i fylla, slåss i fylla, mest populær hos damene, han som var gift med kjendisen osv... 

Skal man forklare andre hvem man mener så er det dette de er kjent for og når man da sier: han som sloss med læreren. da husker de fleste episoden. Hvis det var noen som hadde mye sex med mye forskjellig. Så visste blei det han/hun som gjorde det.

Er vel en grunn til at det kan være lurt å bytte bosted og omgangskrets noen ganger. Så man ikke blir forbundet med en spesiell episode eller periode resten av livet.....

Anonymkode: fb9e6...cef

Skrevet

Jeg er stort sett av den oppfatning at folk må få gjøre som de vil, og kvinner som faktisk tør å være seg selv, og eie det etterpå har jeg stor respekt for.

Det er derfor trist å høre at noen oppførte seg på måter de helst ikke vil vedkjenne seg, fordi grunnene til oppførselen var helt feil. Jeg håper at dere søker og får hjelp til å bearbeide dette skikkelig.

Siden dette er så veldig forskjellig blir det jo vanskelig å gi generelle råd, bortsett fra å lytte til en selv. Ha det gøy og lytt til din indre stemme. Ingen skal i alle fall presses til noe som helst.

Så lurer jeg på: Det fins garanter alle posisjoner mellom ytterpunktene, og spørsmålet er hvor mange som angrer basert på ens egne følelser, og mye av skyldfølelsen som egentlig ikke skyldes en selv, men slutshaming, sosial kontroll og forventninger fra omgivelsene?

Når det gjelder det siste vil jeg si at alle som har en mening om hvordan andre skal oppføre seg egentlig bør holde kjeft. Og dere som oppfører dere annerledes enn omgivelsene forventer, eller er redd for å "få et rykte", Jeg skulle ønske at dere fikk den styrken som trengs for å få lov til å være dere selv, stå rak i ryggen ovenfor de som bruker sin feighet til å kritisere andre, og virkelig eie den dere er. Vit også at den mannen som rynker på nesa vil dere ikke ha allikevel.

Den som klarer det, vil garantert få respekt, og et mye lykkeligere liv.

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 1.11):

Jeg har vært løs. Passerte vel 100 sex partnere etter russetiden. Er nå 28 og tipper jeg har pult 250 menn. Jeg angrer ikke på en eneste. Jeg lever kun en gang og sex med fremmede er spennende.

Spennende, er på akuratt samme måte

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 14.26):

Men dette handler vel endel om at TS da ikke eide sine egne valg - og kanskje gjorde det av helt feil motivasjon?

Løsningen er vel mer å jobbe med hva som førte til egen atferd.

Om man har gått med på ting man egentlig ikke ønsket eller søkt feil oppmerksomhet - så føles jo det veldig annerledes enn om man som du tok et bevisst valg.

Anonymkode: c901e...14a

Du har selvsagt helt rett, men i tråd med vanlig KG lavmål så gikk det over hodet på de fleste i tråden.

Her var det mest fokus på å få frem hva en selv har gjort/liker: " Jeg har pult 210 og angrer ikke" / "jeg elsker damer som har pult minst 1000000 menn 😍". 

• Liker 2
Skrevet
Jr.Garcon skrev (12 timer siden):

Du har selvsagt helt rett, men i tråd med vanlig KG lavmål så gikk det over hodet på de fleste i tråden.

Her var det mest fokus på å få frem hva en selv har gjort/liker: " Jeg har pult 210 og angrer ikke" / "jeg elsker damer som har pult minst 1000000 menn 😍". 

Egentlig en veldig artig og treffende observasjon. Mange er så opptatte av å fortelle om seg selv at temaet trådstarter ønsker å ta opp ofte havner i andre rekke. 

• Liker 6
Skrevet

Ikke skam deg, er bare bra med seksuell erfaring, å være glad i sex er ikke noe skam, utforsking er gøy🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

• Liker 1
Skrevet
herzeleid skrev (1 time siden):

Egentlig en veldig artig og treffende observasjon. Mange er så opptatte av å fortelle om seg selv at temaet trådstarter ønsker å ta opp ofte havner i andre rekke. 

Nettopp :Nikke: 

AnonymBruker
Skrevet

En ting er sikkert. Menn som snakker dritt om «felleshølene» er idioter. Uten de jentene som er mer løse i tråden så hadde det blitt mye mindre sex på menn. 

Anonymkode: 098c4...cf6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 19.21):

Vet ikke om jeg legger denne i riktig kategori men..  Lurer på om det er noen her som kjenner seg igjen i dette. Som har slitt med dårlig selvtillit/tunge tanker pga det?  Og som har kommet ut av det, og har god selvtillit i dag? 

Jeg vil ikke skrive så mye om min situasjon i frykt for å få mye vonde tilbakemld. Men for meg har det vært vanskelig fordi jeg har fått et rykte etter meg og føler jeg er taperen. Jeg har isolert meg, og møter jeg på noen fra denne tiden av livet mitt så har jeg det tungt etterpå. De later som regel som de ikke kjenner meg. 

I dag tar jeg mye mer vare på meg selv enn jeg gjorde den gangen. 

Jeg føler på en skam selv om jeg ikke burde det, jeg har ikke gjort noe galt. Men føler meg som søppel likevel....

Håper noen svarer. 

Anonymkode: 9e47e...632

Jeg har også hatt en periode der jeg hadde behov for å bli "likt" og dermed endte opp med å ha sex med 59 gutter totalt, angrer ikke i det hele tatt fordi det har gjort meg til den jeg er i dag, kresen og med stålvilje, nr 60 blir det ikke før jeg føler at det er ett forhold å satse på 🙂 

Anonymkode: 11452...758

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Gjest Symfonia
Skrevet

Til plystrende jenter i alle land!

The Whistling Girl

Back of my back, they talk of me,
Gabble and honk and hiss;
Let them batten, and let them be-
Me, I can sing them this:

“Better to shiver beneath the stars,
Head on a faithless breast,
Than peer at the night through rusted bars,
And share an irksome rest.

“Better to see the dawn come up,
Along of a trifling one,
Than set a steady man's cloth and cup
And pray the day be done.

“Better be left by twenty dears
Than lie in a loveless bed;
Better a loaf that's wet with tears
Than cold, unsalted bread.”

Back of my back, they wag their chins,
Whinny and bleat and sigh;
But better a heart a-bloom with sins
Than hearts gone yellow and dry!

Dorthy Parker
AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (På 11.3.2021 den 21.26):

Spørsmål til dere som har hatt mange.

hvor mange snakker vi om ? 100-200?

Jeg har minst hatt 100... nærma meg det en gang og har ikke telt på 7 år. Så vet hvertfall at det er flere.

Hadde også et sånn rykte som 16 åring, men ingen visste jo hvor msnge jeg hadde hatt, de skulle bare visst nå 😅 Jeg skammer meg ikke da. Jeg har kost meg og syntes jeg fortjente all oppmerksomheten jeg fikk, og savner faktisk den frie tiden litt.  Nå har jeg mann og barn.

Bare det å vite at jeg stort sett alltid fikk akkuratt hvem jeg ville ha, har nå gitt meg selvtillitt, selv om det ikke var mangel på det noen gang :)

Anonymkode: 84a0b...15e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har minst hatt 100... nærma meg det en gang og har ikke telt på 7 år. Så vet hvertfall at det er flere.

Hadde også et sånn rykte som 16 åring, men ingen visste jo hvor msnge jeg hadde hatt, de skulle bare visst nå 😅 Jeg skammer meg ikke da. Jeg har kost meg og syntes jeg fortjente all oppmerksomheten jeg fikk, og savner faktisk den frie tiden litt.  Nå har jeg mann og barn.

Bare det å vite at jeg stort sett alltid fikk akkuratt hvem jeg ville ha, har nå gitt meg selvtillitt, selv om det ikke var mangel på det noen gang :)

Den holdninga der er 100 ganger kvalmere enn at du har pumpet kilometer på kilometer med pikk igjennom musa di 😂

Anonymkode: 37ce0...64d

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Den holdninga der er 100 ganger kvalmere enn at du har pumpet kilometer på kilometer med pikk igjennom musa di 😂

Anonymkode: 37ce0...64d

Fint forsøk på å prøve å få det til å høres negativt ut... :balltre:

Akkurat dét utsagnet sier lite om det er en eller flere pikker som har stått for disse kilometerne... :opplyser:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Deilig innstilling

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 2.20):

Du fikk de fordi de visste du var lett på tråden. Og hvordan gjør et samleie om til bedre selvtillit?? Det må jo være motsatt. Lær å si nei. Verdighet over deg selv! Slike som ligger rundt feiler noe alvorlig stort. Det er bare trist at mange folk er slik.

Anonymkode: 1ef86...d98

• Liker 2
Skrevet

Sitter og leser. Kvinner som har hatt 250 partnere før de har fyllt 25 år. Er det sant? Googler Rune Rudberg og trodde han var verst?

Er det virkelig sant at kvinner har hatt så mange partnere?  Er jeg dum, eller er det annet jeg ikke forstår?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...