Gå til innhold

Alle elsker David

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det som overrasker meg er at han tydeligvis er ganske rik. For en del år siden hadde musikkproduksjonsfirmaet økonomiske problemer og gikk nesten konkurs. Han måtte skaffe seg mye mindre lokaler og nedskalere.

Anonymkode: c4d70...694

I og med at han er manager for endel store kjendiser i Norge, får han nok en viss prosentandel av hva de tjener. Er nok derfor han er ganske rik. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1312 skrev (Akkurat nå):

I og med at han er manager for endel store kjendiser i Norge, får han nok en viss prosentandel av hva de tjener. Er nok derfor han er ganske rik. 

Men likevel, de er ikke SÅ store.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men likevel, de er ikke SÅ store.

Tone Damli, Alexandra Joner? I tilegg til at han har jobbet internasjonalt med kjendiser/artister som Jessica Simpson, Carola, Paperboys, Lindsey Lohan ect. Tror ikke akkurat det har vært dårlig betalt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da fikk vi svaret på hvem Thomas Alsgaard steppet inn for på Skal vi danse. Jeg ville trodd Andreas Mikkelsen var altfor ukjent til å være med uansett, men de skal ha for forsøket, det gikk jo nesten...

Anonymkode: d7b62...f25

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tough cookie skrev (11 timer siden):

Han er manager for diverse kjendiser 

Det vet jeg, men hva så, er det interessant å se på?
Jeg spør fordi jeg ikke forstår. Hva er mer spennende med det, enn å følge Trine som er tannlege eller Lars som er arkivar på Riksarkivet eller Martine som jobber på Plantasjen eller Emil som er seniorrådgiver i kommunen?
Jeg klarer ikke å fatte folks interesse for denne tilfeldige mannen...

Anonymkode: 7a484...ca8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg anser denne David som en D-kjendis, i samme kategori som min egen mor. Hun har ved mange anledninger deltatt i ulike tv-programmer på bakgrunn av fagfeltet sitt, og uttalt seg innenfor dette. Hun har kontakt med andre "kjendiser" i forbindelse med sin jobb, men jeg kan aldri tenke meg at moren min hadde stilt opp på et tv-show med henne selv som hovedperson likevel, eller at folk der ut var noe som helst interessert i å se på en serie om hennes hverdag. Hva gjør David interessant, jeg spør dere som ser på programmet og finner det givende.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 9.01):

Det er 13 års aldersforskjell mellom Vendela/ Petter, og Petter var nesten 40 og Vendela 50 når de ble sammen, så de var godt voksne.

Det er 25 års forskjell mellom Hedvig og David.

Hun er i 20-årene og David er i 50 årene.

Anonymkode: ae1e9...be6

16 år mellom John Carew og dama feks. 

Jeg var 29 og fikk et crush på en fyr som var over 50, trodde ikke han var en dag over 40 da jeg møtte ham. Vi var fullstendig på bølgelengde på alle områder. 22 år var det mellom oss, kunne ikke fatte og begripe at han var så mye eldre enn meg i den tiden vi var sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg spør fordi jeg ikke forstår. Hva er mer spennende med det, enn å følge Trine som er tannlege eller Lars som er arkivar på Riksarkivet eller Martine som jobber på Plantasjen eller Emil som er seniorrådgiver i kommunen?

Helt uenig ned deg. Han har et helt annet type liv som skiller seg ut fra mengden. Synes det er god underholdning med litt glamour i disse dager. Han er jo manager for en del kjente folk som også gjør det underholdende. 

Anonymkode: c3c52...614

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Emil som er seniorrådgiver i kommunen

Det hadde jo faktisk vært litt interessant å få et innblikk i, da.

Anonymkode: 85db3...1bb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fascineres av forholdet mellom David og Hedvig. Hun er åpenbart veldig enkel. Fra det vi får se så behandler han henne som en tenåringsdatter. Lurer på hva hun gir han utenom det helt åpenbare.

Kommer han fra en pengesterk familie eller har han inntekter fra royalties? Kan ikke skjønne at Iselin Guttormsen eller Alexandra Joner kan gi den helt store avkastningen.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sol79 skrev (4 timer siden):

Jeg fascineres av forholdet mellom David og Hedvig. Hun er åpenbart veldig enkel. Fra det vi får se så behandler han henne som en tenåringsdatter. Lurer på hva hun gir han utenom det helt åpenbare.

Kommer han fra en pengesterk familie eller har han inntekter fra royalties? Kan ikke skjønne at Iselin Guttormsen eller Alexandra Joner kan gi den helt store avkastningen.

Ja David snakker til Hedvig som et litt irriterende barn/tenåringsdatter

Anonymkode: ae1e9...be6

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var bare vondt å se på 🙈

Anonymkode: 8e1fd...d97

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 15.44):

Maktbalanse?? Nå du faen må holde opp 🤣 Dama er snart 30(!!!) og er ikke en unge jente. Har du sett serien?? Det er ingen sjev maktbalanse her for å si det sånn 🤣

Anonymkode: 09def...9f8

Du tror hun har kjøpt seg inn i firma? Leilighet?biler? 50/50? 

Anonymkode: 8e1fd...d97

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg henger ikke helt med på historien til Hedvig ? Faren hennes ble stukken av en veps , derfor fikk hun flytte til en leilighet av bv? 
hva med moren og bestemoren? Hvorfor kunne hun ikke bo der? 

jeg forstår at vi takker bagasjen vår ulikt, men det der ville jeg ikke definert som bagasje en gang.. 

Anonymkode: 8225f...84e

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1312 skrev (17 timer siden):

Tone Damli, Alexandra Joner? I tilegg til at han har jobbet internasjonalt med kjendiser/artister som Jessica Simpson, Carola, Paperboys, Lindsey Lohan ect. Tror ikke akkurat det har vært dårlig betalt. 

Kam umulig være mye penger i Tone Damli og Alex J... David må isåfall få 100% av deres lønn for å bli rik... og det får han garantert ikke.

Anonymkode: 06102...83b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg henger ikke helt med på historien til Hedvig ? Faren hennes ble stukken av en veps , derfor fikk hun flytte til en leilighet av bv? 
hva med moren og bestemoren? Hvorfor kunne hun ikke bo der? 

jeg forstår at vi takker bagasjen vår ulikt, men det der ville jeg ikke definert som bagasje en gang.. 

Hun fikk jo leilighet av selveste BARNEVERNET da. 😅 BARNEVERNET har vært inne i livet hennes liksom. Hallo!? Da er man dirkete kvalifisert til å snakke om tung bagasje.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun fikk jo leilighet av selveste BARNEVERNET da. 😅 BARNEVERNET har vært inne i livet hennes liksom. Hallo!? Da er man dirkete kvalifisert til å snakke om tung bagasje.

Ja wow 😅😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Penger har alltid tiltrukket folk. De du nevner har ok lønn, men garantert ikke et like høyt forbruk som det jeg antar David har.  I tillegg har han en veldig mye yngre dame, som igjen øker nysgjerrigheten til folk.

Han er på en måte den mannlige versjonen av rosabloggere som Sofie Elise, anna Rasmussen og gjengen. Tipper det er de samme seerne i alle fall.

(Bare pga denne tråden har jeg vurdert å se showet....)

Anonymkode: 9dd2b...c45

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over serien ved ren tilfeldighet, men det er et eller annet som fascinerer meg ved den. Vanvittig forbruk da, så lønnen må være god? Virker som David forsørger både den ene og den andre. Virker som en grei fyr i en overfladisk bransje. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så ille berørt han ble da dattera sa at hun hadde en cyste på egglederen, etter at de hadde filmet hele sykehusoppholdet. Hadde vel vært like greit å droppe akkurat det innslaget da, hvis de skulle fortelle masse om magesmertene men ikke hva de skyldtes 🙈

Anonymkode: d7b62...f25

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...