Grüner Skrevet 23. mai 2023 #341 Del Skrevet 23. mai 2023 bonsaijenta skrev (På 18.5.2023 den 22.34): Helt enig! Barnslig oppførsel av en 30-åring. Det hadde tatt henne 2 minutter å betale for maten og spise etterpå. Hun oppfører seg som et barn veldig ofte, synes jeg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. mai 2023 #342 Del Skrevet 24. mai 2023 Grüner skrev (På 23.5.2023 den 11.02): Hun oppfører seg som et barn veldig ofte, synes jeg. Hun har adhd, kanskje det er grunnen til at hun er litt sånn vimsekopp. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 24. mai 2023 #343 Del Skrevet 24. mai 2023 Huff, jeg fikk helt vondt av David i dagens episode. Stakkars mann som har fått Hedvig inn forbi dørstokken igjen. Hun er kaos. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 24. mai 2023 #344 Del Skrevet 24. mai 2023 Nice skrev (7 minutter siden): Huff, jeg fikk helt vondt av David i dagens episode. Stakkars mann som har fått Hedvig inn forbi dørstokken igjen. Hun er kaos. Hun utnytter han. Å forvente å få bo gratis hos eksen mens hun selv leier ut sin egen leilighet for å tjene penger er direkte frekt! Hun låner bilen hans, får han til å male leiligheten hennes, får tv-en hans osv. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 24. mai 2023 #345 Del Skrevet 24. mai 2023 Hun oppfører seg akkurat som barna hans. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 25. mai 2023 #346 Del Skrevet 25. mai 2023 Grüner skrev (8 timer siden): Hun utnytter han. Å forvente å få bo gratis hos eksen mens hun selv leier ut sin egen leilighet for å tjene penger er direkte frekt! Hun låner bilen hans, får han til å male leiligheten hennes, får tv-en hans osv. Enig, hun utnytter han maks. Nesten litt uspekulert. Men, så skal det sies at David nesten er dumsnill og at det faktisk er lov å sette ned foten, å si nei. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. mai 2023 #347 Del Skrevet 26. mai 2023 Jeg så på episoden og var flau på Hedvigs vegne. Nesten så jeg håpet på at dette er staget. David må være en meget tålmodig sjel som har orket rotet til Hedvig. Jeg fikk fnatt da jeg så rotet i hybelen. Christina har vokst veldig på meg. Bra at hun behandler Andrea likt som alle andre og stiller krav, i motsetning til faren. Man kan ikke bare grine seg til en høyere stilling fordi man er lei. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 26. mai 2023 #348 Del Skrevet 26. mai 2023 bonsaijenta skrev (2 timer siden): Jeg så på episoden og var flau på Hedvigs vegne. Nesten så jeg håpet på at dette er staget. David må være en meget tålmodig sjel som har orket rotet til Hedvig. Jeg fikk fnatt da jeg så rotet i hybelen. Christina har vokst veldig på meg. Bra at hun behandler Andrea likt som alle andre og stiller krav, i motsetning til faren. Man kan ikke bare grine seg til en høyere stilling fordi man er lei. Enig! Uten Christina som tørr å si fra, tror jeg det hadde gått over styr i EP. Andrea kan ikke få gjøre som hun vil med god lønn, bare fordi pappa er sjef. Å når det er sagt, synes jeg hele firmaet virker litt snålt. Greit at man skal ha det gøy på jobb osv, men det blir for mye av det. Tror de skal få jobbe litt om de vil opp på nivå med feks. Plan B, som er ledende i klassen. Men, det er bare min mening 😋 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 31. mai 2023 #349 Del Skrevet 31. mai 2023 Krutthøna skrev (På 26.5.2023 den 12.34): Enig! Uten Christina som tørr å si fra, tror jeg det hadde gått over styr i EP. Andrea kan ikke få gjøre som hun vil med god lønn, bare fordi pappa er sjef. Å når det er sagt, synes jeg hele firmaet virker litt snålt. Greit at man skal ha det gøy på jobb osv, men det blir for mye av det. Tror de skal få jobbe litt om de vil opp på nivå med feks. Plan B, som er ledende i klassen. Men, det er bare min mening 😋 Vi ser jo bare glimt fra arbeidsdagen deres da og de filmer jo ikke når de sitter helt alene foran pc-en og jobber siden det blir ganske kjedelig tv. Men Sebastian virker veldig fjasete og Andrea framstår ikke akkurat som det største arbeidsjernet heller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kariny Skrevet 2. juni 2023 #350 Del Skrevet 2. juni 2023 Vet noen hvem som er kjærasten hennes nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. juni 2023 #351 Del Skrevet 2. juni 2023 Kariny skrev (9 minutter siden): Vet noen hvem som er kjærasten hennes nå? Hun la ut bilde av at hun trente sammen med han i Torshovdalen på insta. Hun har ikke sagt hva han heter, men han er 4 år yngre, 27 år. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. juni 2023 #352 Del Skrevet 26. juni 2023 David dater visst Louise Angelica Riise, så det er fortsatt et kriterium at de er pene og minimum 20 år yngre🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 26. juni 2023 #353 Del Skrevet 26. juni 2023 🤣🤣 Dattera hans må være stolt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. juli 2023 #354 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) Nå er det offisielt David er sammen med Louise Angelica Riise. Det er stor aldersforskjell. Men kjærligheten er mer enn aldersforskjell. Men jeg har en tro på at det blir vanskelig å få det til å fungere i lengden når det er stor aldersforskjell. Tenker på dersom hun har lyst på barn. Er han klar for å starte på nytt med småbarn? . Tenker også på at det kan by på utfordringer etterhvert som han blir eldre, og helsen blir dårligere, og utseende eldre. Jeg mener bare at her er det utfordringer. Men kan godt være at dette varer noen år. Det varte noen år med eksen hans. Eller forhåpentligvis evig denne gangen Endret 18. juli 2023 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 18. juli 2023 #355 Del Skrevet 18. juli 2023 Han liker disse oppblåsbare, yngre bimboene. For han er det nok en lek. Han er for gammel for flere barn og han skal bare ha seg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. juli 2023 #356 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) 3 minutter siden, densatt said: Han liker disse oppblåsbare, yngre bimboene. For han er det nok en lek. Han er for gammel for flere barn og han skal bare ha seg.. Jeg tenker litt på det samme ;). Jeg har ingen tro på dette forholdet. Men det er min tanke. Jeg tror at det beste for de begge er å ha en kjæreste nærmere sin egen alder . Jeg tenker at han er veldig ute etter å ha seg en ung blondinne igjen hehe Endret 18. juli 2023 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 18. juli 2023 #357 Del Skrevet 18. juli 2023 Og han er manager for dem alle å eller sjefen dems på en måte😱Ekkelt det å i grunn..Blir som min sjef skulle datet alle på jobb etter tur🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 18. juli 2023 #358 Del Skrevet 18. juli 2023 Hvor rik er han egentlig? Kan ikke se for meg at han kan kjøpe hundrevis av dyre vesker til LAR, sånn som Jon Arne gjorde da de ble sammen 😄 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. juli 2023 #359 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) 53 minutter siden, lew said: Og han er manager for dem alle å eller sjefen dems på en måte😱Ekkelt det å i grunn..Blir som min sjef skulle datet alle på jobb etter tur🤣 Jeg har hatt mine mistanker om at han ville hatt Tone Damli om han fikk sjansen . Han kunne vært faren med tanke på alderen hans til damene som han velger. Alder er bare et tall, men det kan ha betydning for helse og en rekke andre ting. Endret 18. juli 2023 av Eloise12345 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 18. juli 2023 #360 Del Skrevet 18. juli 2023 Så nå venter jeg bare på at Hedvig (eksen til Davidsen) skal bli sammen med Arne Riise. Davidsen og Riise liker litt sånn samme type dame. Ja sånne som liker menns penger osv... og ikke så nøye på en persons karakter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå