Gå til innhold

Alle elsker David

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

pep skrev (På 15.11.2022 den 12.55):

Morsomt at David sier han prøver å lære datteren å spare penger, rett etter at han har kjøpt sofa til henne! 😉

Den sofaen er til salgs på Finn nå til betydelig lavere pris enn det det ble kjøpt for🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29_j skrev (23 timer siden):

Men hvor i alle dager hentet hun alle pengene ifra? Før hun ble ansatt hos David? 

Hun eide egen leilighet på Frogner før de kjøpte sammen. Og faren var ganske rik før han ble syk. 

Også som noen nevnte, at hun kanskje bodde gratis de årene har bodd med David. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 19.12.2022 den 10.42):

Dessverre så ser jeg fortsatt på denne serien 🙈 I forrige episode, når David hjalp henne med å montere sengen, fikk jeg litt far-datter assosiasjoner. Kan ikke fatte å begripe at de har hatt et forhold. Tror David bare har vært hennes sugar daddy.

Hun bør finne seg noen på egen alder og med noenlunde samme intelligensnivå.

Jeg syns David ble kjedelig uten henne. De har en bra dynamikk de to, men uten henne syns jeg han ble kjedelig. 

Jeg håper ikke hun forsvinner ut av serien, for jeg føler at hun er stjernen i serien. Hun er så vimsete at det er komisk. Men jeg hadde nok ikke orket å være i nærheten av henne. 

Jeg fikk inntrykk av at resten av folka i Eccentric blir mer delaktig i serien, men det håper jeg virkelig ikke. Det var ikke så interessant det lille jeg så. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (21 minutter siden):

Ja men hun er jo flink til å sløse med pengene🤪 så noe må jo komme inn igjen. 

Jeg følger henne ikke på SoMe, så jeg vet ikke. 

Men hun jobber vel fulltid som influencer nå, så det er vel ganske bra inntekt der?🤷‍♀️😬 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

David må være tidenes mest dumsnille eks, noe Hedvig utnytter maksimalt: hun får låne bilen hans, tv-en hans, kanskje hybelen hans, hvis hun skal leie ut, han maler leiligheten hennes (han satt på kne og malte veggene hennes, mens hun lå på sofaen med mobilen(!) ).  Det er nesten skamfullt 🙄.

Endret av Grüner
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Andrea slitt med spiseforstyrrelser da hun var yngre? Det hørtes nesten litt sånn ut i kveldens episode. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (På 3.5.2023 den 20.34):

David må være tidenes mest dumsnille eks, noe Hedvig utnytter maksimalt: hun får låne bilen hans, tv-en hans, kanskje hybelen hans, hvis hun skal leie ut, han maler leiligheten hennes (han satt på kne og malte veggene hennes, mens hun lå på sofaen med mobilen(!) ).  Det er nesten skamfullt 🙄.

Han blir jo grovt utnyttet av både Hedvig og barna. David og Hedvig har mer et far-datter forhold enn som to ekser. Han skrur ned en tv fra veggen på jobben fordi Hedvig skal ha den. Han ansetter en person som skal ta over jobben til dattera slik at hun skal få bruke tid til å finne seg selv samtidig som hun står på lønningslista hans. Hun sitter på jobb med ansiktsmaske på. Sønnen klarer ikke få en bartenderjobb uten at det må gå via fars kontakter en gang. Når han er på opplæring svarer han på telefonen når søstera ringer. Altså, disse folkene ville jo ikke klart seg en uke i en vanlig jobb.

Endret av Sol79
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (8 timer siden):

Han blir jo grovt utnyttet av både Hedvig og barna. David og Hedvig har mer et far-datter forhold enn som to ekser. Han skrur ned en tv fra veggen på jobben fordi Hedvig skal ha den. Han ansetter en person som skal ta over jobben til dattera slik at hun skal få bruke tid til å finne seg selv samtidig som hun står på lønningslista hans. Hun sitter på jobb med ansiktsmaske på. Sønnen klarer ikke få en bartenderjobb uten at det må gå via fars kontakter en gang. Når han er på opplæring svarer han på telefonen når søstera ringer. Altså, disse folkene ville jo ikke klart seg en uke i en vanlig jobb.

Barna er tross alt barna hans selv om de er bortskjemte. Men Hedvig er jo eksen hans!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med, men i denne videoen sier en annen dame til Hedvig noe om at hun gikk fra å ligge med en litt eldre mann, til å ligge med en «meget ung mann». Er det kjent hvem denne meget unge mannen er? Eller hvor gammel han var?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bustelise skrev (4 timer siden):

Har ikke fulgt med, men i denne videoen sier en annen dame til Hedvig noe om at hun gikk fra å ligge med en litt eldre mann, til å ligge med en «meget ung mann». Er det kjent hvem denne meget unge mannen er? Eller hvor gammel han var?

Hun har visst en ny fyr som hun driver og dater nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke livet til David og alle de unge folkene han jobber med, inkludert eksen fullstendig uinteressant? Har han levd veldig «ekteskapelig» i for ung alder og etter skilsmissen måtte alt tas igjen? Virker som han higher veldig etter å være ung. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 14.5.2023 den 18.23):

Er ikke livet til David og alle de unge folkene han jobber med, inkludert eksen fullstendig uinteressant? Har han levd veldig «ekteskapelig» i for ung alder og etter skilsmissen måtte alt tas igjen? Virker som han higher veldig etter å være ung. 

Så ung var han ikke da han etablerte seg, da. Han var jo rundt 30! Men det virker absolutt som at han ønsker å holde seg  ung. Han henger med unge folk og damene han interesser seg for er også unge.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen må jo ha en veldig lang midtlivskrise😅

Har sett noen få episoder, men det er grenser på hvor interessant det er å følge hverdagen til en 50 år gammel mann altså. Syns mye av det blir for kleint også, fatter ikke at de har fått flere sesonger med dette fjaset.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vært fan av Hedvig, men å forsyne seg av smågodtdisken uten å bruke skje er fy-fy.

Det er bare barnslig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (2 minutter siden):

Jeg har alltid vært fan av Hedvig, men å forsyne seg av smågodtdisken uten å bruke skje er fy-fy.

Det er bare barnslig. 

Blir ikke noe overrasket over det faktum at hun gjør det… hun stjeler jo… helt forkastelig faktisk! Blir så forbanna over folk som spiser å drikker mat de ikke har betalt for i butikken og som forventer at butikken synes det er greit. Er du sulten betaler du for maten først, spiser etterpå!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliviero skrev (1 time siden):

Blir ikke noe overrasket over det faktum at hun gjør det… hun stjeler jo… helt forkastelig faktisk! Blir så forbanna over folk som spiser å drikker mat de ikke har betalt for i butikken og som forventer at butikken synes det er greit. Er du sulten betaler du for maten først, spiser etterpå!

Helt enig! 

Barnslig oppførsel av en 30-åring. Det hadde tatt henne 2 minutter å betale for maten og spise etterpå. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bonsaijenta skrev (14 timer siden):

Det er bare barnslig. 

Å forsyne seg uten skje er det minste problemet. Hun puttet godteriet i munnen uten å betale for det, det er tyveri. Det samme gjorde en i teamet når de var i LA. Deres syn på moral kom godt fram "bare ta, det går fint"...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien er jo fullstendig intetsigende. David er kjekk og snill, men spesielt interessant er det jo ikke. Hedvig er klassisk influenser med betalte lepper, dyre vesker og ikke stort mer. Legg til iselin guttormsen på toppen, så er fjaset fullstendig komplett. Eneste positive i serien er at tone damli var med i en episode. Hun er søt og spennende. 

Fatter ikke at folk er interessert i sånt søppel. Og det kommer fra en som liker reality. Dette er bunnskrap. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (På 19.5.2023 den 11.54):

Å forsyne seg uten skje er det minste problemet. Hun puttet godteriet i munnen uten å betale for det, det er tyveri. Det samme gjorde en i teamet når de var i LA. Deres syn på moral kom godt fram "bare ta, det går fint"...

Helt enig ang. Hedvig.

Men, om det er vannflaska i LA du sikter til, så stod det at jo produksjonen betalte for den.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (33 minutter siden):

Helt enig ang. Hedvig.

Men, om det er vannflaska i LA du sikter til, så stod det at jo produksjonen betalte for den.

Tror nok Fotballfluen mente holdningen deres å bare forsyne seg☺️

Hva hvis produksjonen ikke var der og betalte for dem?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...