Gå til innhold

Alle elsker David

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror dette kommer til å bli er av og på forhold dessverre, etter litt tid fra hverandre vil de prøve igjen.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 18.09):

Hun fikk jo leilighet av selveste BARNEVERNET da. 😅 BARNEVERNET har vært inne i livet hennes liksom. Hallo!? Da er man dirkete kvalifisert til å snakke om tung bagasje.

Anonymkode: 06102...83b

Haha! Jeg og bet meg merke i denne kommentaren. ".. Så ble faren min stukket av en veps og havnet i koma.. Og da fikk jeg en leilighet av BARNEVERNET.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Cockerlover skrev (3 minutter siden):

Haha! Jeg og bet meg merke i denne kommentaren. ".. Så ble faren min stukket av en veps og havnet i koma.. Og da fikk jeg en leilighet av BARNEVERNET.. 

Eiet leilighet, eller et leiet sted å bo som barnevernet betalte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (1 minutt siden):

Hun er ei 30år gammel voksen kvinne? 

Barnevern?!😫

Barnevernet som leide en leilighet til henne når hun var 16 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes David virker som en veldig snill, omsorgsfull, tålmodig og ikke minst en veldig raus mann. Hedvik virker som et surrehode men kanskje hun finner noen tilsvarende i tilfelle brudd - eller kanskje ikke. Synes i grunn David fortjener noe mer seriøst men det er jo opp til han. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (38 minutter siden):

De bor visst sammen enda, sier ryktene på Frogner.

Såklart. Barn innen 2 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig spørsmål. Har Hedvig noe fremtid som influenser? Jeg aner ikke hva en godt under middels kjent influenser kan tjene, men det hadde vært gøy å se "Hedvig søker drømmeprinsen"

Ser for meg litt av hvert kommer til å melde seg, lol. Og med hun i sentrum blir det garantert kaos.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (2 timer siden):

Ærlig spørsmål. Har Hedvig noe fremtid som influenser? Jeg aner ikke hva en godt under middels kjent influenser kan tjene, men det hadde vært gøy å se "Hedvig søker drømmeprinsen"

Ser for meg litt av hvert kommer til å melde seg, lol. Og med hun i sentrum blir det garantert kaos.

Hun har noen greie treningstips, og er morsom. Tipper vi får en podcast om ikke lenge…

Ellers hadde jeg digget forslaget ditt med Hedvig søker drømmeprinsen, men kanskje manager David synes det er litt for tidlig…

Endret av Sonit
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fie92 skrev (På 3/14/2021 den 16.54):

David har liksom bare havnet oppi det hele han, har null ansvarsfølelse selv om han er den voksne her. Skjerp deg David!! Du er en mann på over 50! Tipper at når Hedvig er klar for barn blir hun byttet ut med en ny ung. 
Og kan vi snakke om at kjæresten og dattera ser ut som tvillinger? Jeg ser seriøst ikke forskjell på de.

😅

kanskje du har rett 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (20 timer siden):

Synes David virker som en veldig snill, omsorgsfull, tålmodig og ikke minst en veldig raus mann. Hedvik virker som et surrehode men kanskje hun finner noen tilsvarende i tilfelle brudd - eller kanskje ikke. Synes i grunn David fortjener noe mer seriøst men det er jo opp til han. 

David har et hjerte av gull og virker som en kjernekar.

Kanskje han blir sammen med Brita igjen?

Hun og Hedvig er som dag og natt virker det som.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (På 2.4.2021 den 21.59):

Ikke for å være negativ, men dette forholdet kommer aldri til å holde. Han ønsker helt klart ikke flere barn. 

Han sa jo at det var opp til Hedvig. At om det var viktig for henne var det greit for ham. Men hun virker alt for umoden uansett.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (34 minutter siden):

Alderen ble kanskje et problem for de. Uten å spekulere i hvem som gjorde det slutt. Man blir aldri enige til å begynne med, skal noe til for at begge sier det på likt. De finner nok hver sin nye etterhvert. 

David er en topp fyr, men virker veldig stressa, litt firkanta og litt perfeksjonist. Det var nok en dårlig match over tid.

Endret av totti_1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
totti_1 skrev (6 timer siden):

David er en topp fyr, men virker veldig stressa, litt firkanta og litt perfeksjonist. Det var nok en dårlig match over tid.

Det tror jeg alle hadde fremstått som i møtet med det kaoset (Hedvig, no offence - hun er søt, men rotete!)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Hedvig hvis du leser dette... Men du er livsfarlig bak rattet! 

David virket utrolig snill, kanskje litt for snill iblandt. Barna og kjæresten oppfører seg nesten som barn som han må passe på og ordne alt for. De er jo voksne så det er litt spesielt. 

Morsom serie! 

Endret av Cockerlover
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 22.4.2022 den 20.48):

David har et hjerte av gull og virker som en kjernekar.

Kanskje han blir sammen med Brita igjen?

Hun og Hedvig er som dag og natt virker det som.

Mange år siden det ble slutt mellom de to…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...