HerKommerMummi Skrevet 21. mars 2022 #221 Del Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen foretrekker å holde resultatene på vitnemålet privat, uten at det betyr at de er dårlige. Jeg ser virkelig ikke problemet. (Jeg tolket kommentaren om «ikke ødelegge stemningen» som en fleip..) Og ang lommepenger. Hvis foreldrene her betalt en enorm sum for skolene utlandet, så følger vel lommepenger-potten med. Jeg betaler gledelig lommepenger til barna mine mens de studerer, hvis det gjør at de fokuserer 100% på studier. Brita ser fantastisk ut! Andrea trenger ikke bekymre seg for å bli eldre, med en så flott mor. Anonymkode: 9dd2b...c45 Så merkelig at Andrea skulle bekymret seg for å bli eldre. Trenger sønnen også å bekymre seg for det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 22. mars 2022 #222 Del Skrevet 22. mars 2022 Andrea og Hedvig er så like hverandre at det nesten er ekkelt😵 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 22. mars 2022 #223 Del Skrevet 22. mars 2022 HerKommerMummi skrev (På 21.3.2022 den 21.25): Så merkelig at Andrea skulle bekymret seg for å bli eldre. Trenger sønnen også å bekymre seg for det? Jeg tror de aller fleste skjønte at kommentaren er en helt normal måte å uttale seg (positivt) på, når man har en (hudpleie-interessert) datter som er en kopi av sin flotte mor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 22. mars 2022 #224 Del Skrevet 22. mars 2022 acna skrev (6 minutter siden): Jeg tror de aller fleste skjønte at kommentaren er en helt normal måte å uttale seg (positivt) på, når man har en (hudpleie-interessert) datter som er en kopi av sin flotte mor. Nei, det er ikke en positiv måte å uttale seg på. Det tror jeg de fleste skjønner! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 22. mars 2022 #225 Del Skrevet 22. mars 2022 HerKommerMummi skrev (8 minutter siden): Nei, det er ikke en positiv måte å uttale seg på. Det tror jeg de fleste skjønner! Talemåten «du trenger ikke bekymre deg for ditt/datt» sagt etter et kompliment og/eller etterfulgt av et smil er mye brukt både der jeg er oppvokst og her jeg nå bor. Mulig det ikke egner seg like godt på trykk, da enkelte tar det bokstavelig i stedet for sånn det er ment. Jeg kunne skrevet at datteren er «som snytt ut av nesa til moren», men det kan jo og misforstås. Vi får være enige om at vi er uenig🤷♀️ 29_j skrev (7 minutter siden): Men hvorfor bor Andre og Lukas hjemme? Andrea flyttet hjem til faren etter et samlivsbrudd. Lukas gikk på videregående. For veldig mange er det vanlig å bo hjemme mens man fullfører vgs. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 22. mars 2022 #226 Del Skrevet 22. mars 2022 Jeg liker serien jeg. Klart det er jo litt fjernt fra vanlige folks verden at det kommer folk hjem for å ordne med selvbruning, hår og sminke. Kanskje også manikyr og pedikyr for den saks skyld for hun trengte vel det også. Tror det er bare Sophie Elise jeg har sett som får folk hjem for å få stell her men i USA er det visstnok ganske vanlig. Det var litt av et 25 års lag og ikke minst 30 års laget til Hedvig med innleie av flere kjente artister. Litt overdådig stil som ikke akkurat alle har råd til, men artig å se hvordan øvre middelklasse lever 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 23. mars 2022 #227 Del Skrevet 23. mars 2022 acna skrev (7 timer siden): Talemåten «du trenger ikke bekymre deg for ditt/datt» sagt etter et kompliment og/eller etterfulgt av et smil er mye brukt både der jeg er oppvokst og her jeg nå bor. Mulig det ikke egner seg like godt på trykk, da enkelte tar det bokstavelig i stedet for sånn det er ment. Jeg kunne skrevet at datteren er «som snytt ut av nesa til moren», men det kan jo og misforstås. Vi får være enige om at vi er uenig🤷♀️ Andrea flyttet hjem til faren etter et samlivsbrudd. Lukas gikk på videregående. For veldig mange er det vanlig å bo hjemme mens man fullfører vgs. Poenget er at du påfører kvinner skam for å skulle bli eldre. Det er ikke et kompliment, men en nedlatende kommentarer som du mest sannsynlig ikke hadde sagt til en gutt/mann. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 23. mars 2022 #228 Del Skrevet 23. mars 2022 Prøvde å se på, men det var så mange som sa "sjempe", "sjole" og "sjøkken" at jeg orket ikke. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 23. mars 2022 #229 Del Skrevet 23. mars 2022 Er eksen Brita i noe nytt forhold? Hun virker jo veldig avslappet til alt sammen..Er bare nysgjerrig. Synes hun ser fantastisk ut! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 23. mars 2022 #230 Del Skrevet 23. mars 2022 29_j skrev (13 timer siden): Men hvorfor bor Andre og Lukas hjemme? Andrea bor vel hjemme pga et brudd, og deg er vel en mellomstasjon før hun skal finne seg noe eget. Lukas bor i London nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 23. mars 2022 #231 Del Skrevet 23. mars 2022 Writer_1981 skrev (4 timer siden): Er eksen Brita i noe nytt forhold? Hun virker jo veldig avslappet til alt sammen..Er bare nysgjerrig. Synes hun ser fantastisk ut! Hun var sammen med en ung eiendomsmegler på Hedvig sin alder for en stund siden. De var sammen lenge, men tror det er slutt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 23. mars 2022 #232 Del Skrevet 23. mars 2022 Hut skrev (2 minutter siden): Hun var sammen med en ung eiendomsmegler på Hedvig sin alder for en stund siden. De var sammen lenge, men tror det er slutt nå. Oi såpass, en ung partner på henne også? Bra for henne da! Virker som om både hun og David nyter livet på hver sin kant - og det er jo bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 23. mars 2022 #233 Del Skrevet 23. mars 2022 Syns Hedvig er utrolig skjønn jente… måten hun prater på, personligheten , ja, alt ❤️ skjønner godt at David vil ha henne 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 23. mars 2022 #234 Del Skrevet 23. mars 2022 Writer_1981 skrev (5 minutter siden): Oi såpass, en ung partner på henne også? Bra for henne da! Virker som om både hun og David nyter livet på hver sin kant - og det er jo bra! Jepp, men tror som sagt det er slutt med han nå. Godt mulig hun har en ny kjæreste nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 23. mars 2022 #235 Del Skrevet 23. mars 2022 Serien burde hett: «Alle elsker PENGENE til David» 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 23. mars 2022 #236 Del Skrevet 23. mars 2022 29_j skrev (1 time siden): Hun må være tøff. Hun og David var jo lenge sammen. Hun fant seg jo en ung fyr selv også da. Var derfor det ble slutt med David har jeg hørt, men om det er sant eller ikke vet jeg ikke. Hun var iallefall sammen med han eiendomsmegleren en god stund. Flott dame da og ganske så suksessrik hun også. Jobber i klesbransjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 24. mars 2022 #237 Del Skrevet 24. mars 2022 Artig serie, synes jeg. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minapålandet Skrevet 24. mars 2022 #238 Del Skrevet 24. mars 2022 Hut skrev (22 timer siden): Hun fant seg jo en ung fyr selv også da. Var derfor det ble slutt med David har jeg hørt, men om det er sant eller ikke vet jeg ikke. Hun var iallefall sammen med han eiendomsmegleren en god stund. Flott dame da og ganske så suksessrik hun også. Jobber i klesbransjen. Brita kom seg unna David og den syklige sjalusien hans. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForumMaria Skrevet 28. mars 2022 #239 Del Skrevet 28. mars 2022 Smurfii skrev (På 22.3.2022 den 16.37): Andrea og Hedvig er så like hverandre at det nesten er ekkelt😵 Enig! Hele serien er så ekkel…Han som bor med ei som oppfører seg likt som sin datter, og ser ut som datteren.. De er som søstre.. Skikkelig ekkelt er det. Men Hedvig er smashing, så skjønner han!! Men blir litt krampeakitg måte å holde seg ung på…. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 29. mars 2022 #240 Del Skrevet 29. mars 2022 (endret) ForumMaria skrev (8 timer siden): Enig! Hele serien er så ekkel…Han som bor med ei som oppfører seg likt som sin datter, og ser ut som datteren.. De er som søstre.. Skikkelig ekkelt er det. Men Hedvig er smashing, så skjønner han!! Men blir litt krampeakitg måte å holde seg ung på…. Jeg synes ikke Hedvig og Andrea ligner. Verken personlighet eller utseende. At de er lykkelig alle sammen må provosere deg? Jeg misunner Dem! 😉 For øvrig er barna bortskjemte, men de gjør seg til for kamera? Mye er scriptet i denne serien etter min mening. Eneste kritikken min er at Hedvig er en surrebukk som jeg hadde fått fnatt av IRL. Endret 29. mars 2022 av totti_1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå