Velinda Skrevet 14. september 2022 #301 Del Skrevet 14. september 2022 Tough cookie skrev (7 minutter siden): Hun sa nettopp til Se og Hør at hun er lykkelig og elsker å bo på Grünerløkka Så bra,hun virker bare snill og søt...ønsker henne alt godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. september 2022 #302 Del Skrevet 14. september 2022 Kverrulanten skrev (22 timer siden): Gleder meg til ny sesong. Ut fra insta ser det ut som Hedvig tar bruddet mye tyngre enn David. Når kommer ny sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 3. oktober 2022 #303 Del Skrevet 3. oktober 2022 totti_1 skrev (På 14.9.2022 den 20.34): Når kommer ny sesong Ingen som vet? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rododendron Skrevet 15. november 2022 #304 Del Skrevet 15. november 2022 Noen som vet hvor mange episoder som slippes av sesong 3? Til nå ligger bare fem ute… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 15. november 2022 #305 Del Skrevet 15. november 2022 Morsomt at David sier han prøver å lære datteren å spare penger, rett etter at han har kjøpt sofa til henne! 😉 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 20. november 2022 #306 Del Skrevet 20. november 2022 Fikk han regulering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 20. november 2022 #307 Del Skrevet 20. november 2022 cerruti skrev (2 minutter siden): Fikk han regulering? Så sånn ut. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Han har tette tenner, og da hadde det vel vært bedre å trekke en tann eller to. Det ble gjort med meg. Og det ble sagt at tennene hans hadde "rynker". Virker på meg som utrolig kosmetisk. Han gnisser kanskje tenner, men det kan fikses med skinner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. november 2022 #308 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg er fortsatt like «sjokka» over hvordan Hedvig oppfører seg. Det har ikke blitt et kvekk bedre i sesong 2. Tenker det er bra at det ble slutt. Makan til umoden jentunge. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 23. november 2022 #309 Del Skrevet 23. november 2022 Krutthøna skrev (26 minutter siden): Jeg er fortsatt like «sjokka» over hvordan Hedvig oppfører seg. Det har ikke blitt et kvekk bedre i sesong 2. Tenker det er bra at det ble slutt. Makan til umoden jentunge. Jeg syns de er søte sammen, og syns det er synd det ble slutt. Ja, hun er en løs kanon, men jeg synes hun er herlig. Men jeg tror ikke jeg hadde orket å ha henne som venninne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 23. november 2022 #310 Del Skrevet 23. november 2022 2 hours ago, Krutthøna said: Jeg er fortsatt like «sjokka» over hvordan Hedvig oppfører seg. Det har ikke blitt et kvekk bedre i sesong 2. Tenker det er bra at det ble slutt. Makan til umoden jentunge. Ja.. han hadde et ekstra barn, ikke en kjæreste 🤦🏻♀️ Av det som vises i serien, virker det som hun er knapt 20 mentalt.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. november 2022 #311 Del Skrevet 23. november 2022 Dette har jeg ikke sett mer enn 10 minutter. Meningsløs, kjedelig TV 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. november 2022 #312 Del Skrevet 23. november 2022 Kan ikke skjønne at jeg så sesong 1 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 24. november 2022 #313 Del Skrevet 24. november 2022 Jeg synes det er gøy. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. november 2022 #314 Del Skrevet 24. november 2022 Det sier vel mye om David og… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 7. desember 2022 #315 Del Skrevet 7. desember 2022 Altså.,,den skjult kamera-greia til Hedvig? Jeg blir så flau av å se på 🫣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 17. desember 2022 #316 Del Skrevet 17. desember 2022 Hahaha Hedvig mente hun hadde «rett» på dyr kunst og div ting, pga hun hadde gjort div ting i leiligheten? Hun mener ødelagt leiligheten slik at David måtte fikse? Hennes egoisme skinner gjennom, håper David klarer å se det nå som hun er på avstand. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 19. desember 2022 #317 Del Skrevet 19. desember 2022 **Marshmallow** skrev (På 17.12.2022 den 22.17): Hahaha Hedvig mente hun hadde «rett» på dyr kunst og div ting, pga hun hadde gjort div ting i leiligheten? Hun mener ødelagt leiligheten slik at David måtte fikse? Hennes egoisme skinner gjennom, håper David klarer å se det nå som hun er på avstand. Dessverre så ser jeg fortsatt på denne serien 🙈 I forrige episode, når David hjalp henne med å montere sengen, fikk jeg litt far-datter assosiasjoner. Kan ikke fatte å begripe at de har hatt et forhold. Tror David bare har vært hennes sugar daddy. Hun bør finne seg noen på egen alder og med noenlunde samme intelligensnivå. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. desember 2022 #318 Del Skrevet 19. desember 2022 Krutthøna skrev (4 timer siden): Kan ikke fatte å begripe at de har hatt et forhold. Tror David bare har vært hennes sugar daddy. Og så er det typisk rike(?) menn å finne en yngre kjæreste. Setter mye på at han ikke dater noen på egen alder. Kanskje heller ikke i 40-årene. Og de unge hadde nok ikke datet han uten status/penger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 21. desember 2022 #319 Del Skrevet 21. desember 2022 3 hours ago, 29_j said: Men hvor i alle dager hentet hun alle pengene ifra? Før hun ble ansatt hos David? Tipper hun har spart opp litt i det forholdet. At hun verken har betalt for å bo der eller mat. Hennes lønn har vært hennes lommepenger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 22. desember 2022 #320 Del Skrevet 22. desember 2022 David har mye penger han deler vilt om seg. Firmaet går veldig bra men hva tjener de egentlig de store summene på? Tone har drevet med reklame i alle de år selv om hin kaller seg artist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå