Gå til innhold

Alle elsker David

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, kikket på serien i dag. David er en innmari fin fyr, men sånn som "de tre barna" herjer med han, så er det på kanten til helsefarlig for han. Jeg synest han ser mye mer sliten ut i denne sesongen enn i forrige.

Og ja, "barna" virker ikke akkurat superintelligente. Reagerte både på Hedvig som skulle summere et regnestykke som ble under 20, noe hun ikke fikk til og sønnen som måtte tenke en god stund på hvorfor flyturen til London som skulle ta to timer ikke tok mere enn 1 time ish da han så på tidstabellen. 

Skulle forresten ikke trodd at Hedvig har bodd for seg selv siden hun var 16 år, hun eier jo ikke en tanke om hva hun holder på med og konsekvenser av det hun gjør???

Anonymkode: ebf8c...f6f

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud de ungene er så bortskjemte. Hvem får ukelønn som 19 åring?

Anonymkode: cf83e...294

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde glatt gitt ukelønn til barna mine om jeg hadde hatt råd. Fin familie. Fantastisk morsom stemor som ikke tar seg selv så høytidelig…. Flere burde fulgt det rådet. 

Anonymkode: b56a4...51b

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er det en del som får hvis de jobber hardt med studier.

Anonymkode: c4d70...694

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde glatt gitt ukelønn til barna mine om jeg hadde hatt råd. Fin familie. Fantastisk morsom stemor som ikke tar seg selv så høytidelig…. Flere burde fulgt det rådet. 

Morsom stemor? Utrolig slitsom synes jeg. Men så lenge David orker er det vel greit.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de var ute og spiste etter at sønnen fikk vitnemålet fra vdg, så åpnet de det ikke på restauranten for å ikke ødelegge stemningen.. Så hvordan kom han inn på skole i London egentlig?

Anonymkode: 41544...a8b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da de var ute og spiste etter at sønnen fikk vitnemålet fra vdg, så åpnet de det ikke på restauranten for å ikke ødelegge stemningen.. Så hvordan kom han inn på skole i London egentlig?

Helt sikkert privatskole, og der er det vel penger som teller????

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er det en del som får hvis de jobber hardt med studier.

Jada men at han sitter der å sier at han er uten penger fordi de har glemt på å gi han ukelønn.. så flaut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Helt sikkert privatskole, og der er det vel penger som teller????

Ja, de snakket jo sammen og med han om viktigheten av å ta det seriøst, fordi det kostet mye.

Anonymkode: d493e...9b9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff, kikket på serien i dag. David er en innmari fin fyr, men sånn som "de tre barna" herjer med han, så er det på kanten til helsefarlig for han. Jeg synest han ser mye mer sliten ut i denne sesongen enn i forrige.

Og ja, "barna" virker ikke akkurat superintelligente. Reagerte både på Hedvig som skulle summere et regnestykke som ble under 20, noe hun ikke fikk til og sønnen som måtte tenke en god stund på hvorfor flyturen til London som skulle ta to timer ikke tok mere enn 1 time ish da han så på tidstabellen. 

Skulle forresten ikke trodd at Hedvig har bodd for seg selv siden hun var 16 år, hun eier jo ikke en tanke om hva hun holder på med og konsekvenser av det hun gjør???

De overdriver helt sikkert foran kamera for å lage mer show. De klarer seg nok helt fint i det virkelige liv. 

Anonymkode: 33cd8...f87

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Morsom stemor? Utrolig slitsom synes jeg. Men så lenge David orker er det vel greit.

Håper du ikke ser på da, om det blir så slitsomt for deg. 
Jeg bruker å bli sliten av negative folk. Bra vi er forskjellig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger ikke denne tråden under Reality Tv?

Anonymkode: c8118...642

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 22.26):

Ja, de snakket jo sammen og med han om viktigheten av å ta det seriøst, fordi det kostet mye.

Anonymkode: d493e...9b9

Ja, det kostet flere tusen om dagen sa moren. Det er kanskje med boutgifter og slikt?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 20.15):

Lucas fremstår som en brat. Nesten på grensen til motbydelig når han ringer pappa fra London fordi han trenger penger. Stakkars….gutten hadde ikke fått ukelønnen sin. 
Vemmelig å se på. 

Anonymkode: 3fb25...522

Han tror jeg kommer til å klare seg greit når han bare blir litt mer voksen. Han er nå rolig og grei og ikke hysterisk som de to andre. Det som er verst å se på er at de bidrar ingenting i huset med verken husarbeid eller matlaging. De tror de bor på hotell. 

Anonymkode: 628a6...edb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Hedvig adhd? Synes jeg husker hun sa det i et intervju...

Kanskje det er forklaringen på all "surringen" hennes.

Skulle tro hun var 8 år gammel når hun lager mat, kjøkkenet ser ut som om det er barn som har holdt på.

Anonymkode: ae1e9...be6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over denne serien en dag og ble sittende å se på litt. Jeg har ingen kjennskap til David fra før annet enn at jeg drar kjensel på fjeset hans fra TV og jeg erindrer at det kanskje var fra Idol i sin tid.

Til å begynne med trodde jeg det var en serie om denne David og hans 2 voksne døtre og sønn. Trodde i tillegg jentene var tvillinger da de var såpass like. Skjønte ingenting da det ble noe drama om at den ene datteren hadde blokket faren på instagram og vært ute på byen, og hun grein i telefonen osv. Jeg tenkte "hjelpe meg, hva er dette for en weird far-datter-relasjon" og stusset rimelig hardt på hvor umoden denne voksne datteren var...

Innså litt vel sent at den ene "datteren" var kjæresten (kona?) til David og da ble jo alt egentlig bare enda mer merkelig??

"Oppussingen" av leiligheten... Herre min hatt!!! :flau:

Anonymkode: 7a484...ca8

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 21.26):

Noen foretrekker å holde resultatene på vitnemålet privat, uten at det betyr at de er dårlige. Jeg ser virkelig ikke problemet. (Jeg tolket kommentaren om «ikke ødelegge stemningen» som en fleip..)

Og ang lommepenger. Hvis foreldrene her betalt en enorm sum for skolene utlandet, så følger vel lommepenger-potten med. Jeg betaler gledelig lommepenger til barna mine mens de studerer, hvis det gjør at de fokuserer 100% på studier.

Brita ser fantastisk ut! Andrea trenger ikke bekymre seg for å bli eldre, med en så flott mor. 

Anonymkode: 9dd2b...c45

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea virker jo takknemlig for det hun får. Hun jobber jo og står på.

Synes Lukas virker litt mer utakknemlig av det vi ser på tv, samtidig så er det mye som skjer for man er 19 til 25.. så tror man skal ta det som blir sagt med en klype salt. 

Livsstilen deres er jo noe helt annet enn hva det er for «vanlige» mennesker, men det er sånn de er vokst opp. Så da kan man kanskje virker mer «bortskjemt» uten at man egentlig er det.
Til sammenligning så hadde jeg min 25 årsdag på Peppes med familien. Mer enn nok for meg, men det er mer vanlig i min virkelighet. 

Alt i alt så liker jeg serien, synes de er ekte på godt og vondt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen foretrekker å holde resultatene på vitnemålet privat, uten at det betyr at de er dårlige. Jeg ser virkelig ikke problemet. (Jeg tolket kommentaren om «ikke ødelegge stemningen» som en fleip..)

Ikke så sikker på det, i dagens episode så kom det tydelig fram at han ikke kan enkel prosentregning en gang..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og ang lommepenger. Hvis foreldrene her betalt en enorm sum for skolene utlandet, så følger vel lommepenger-potten med. Jeg betaler gledelig lommepenger til barna mine mens de studerer, hvis det gjør at de fokuserer 100% på studier.

Brita ser fantastisk ut! Andrea trenger ikke bekymre seg for å bli eldre, med en så flott mor. 

Ja Brita ser bra ut, men du ser jo at ansiktet er fikset på.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...